Hekallah.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het circuit geeft wel mooie beelden vind ik
Ja, ik vind het ook eigenlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hebben er toch nog best veel misgeklikt.
My tires are gone. Reply: we checked, still under your car.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton bij Ferrari volgend jaar gaat echt zo'n drama worden
hoeveel zit hij nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
Gaat Max zijn record verbreken met meeste races achtereen te winnen?
Hoeveel zit die nu weer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
Gaat Max zijn record verbreken met meeste races achtereen te winnen?
Ipv Hamilton het vuile werk laten doen 🤷♀️quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef Jane het volgende:
Norris heeft Lewis al eens rondenlang achter zich gehouden, natuurlijk.
volgens mij wel jaquote:
Die dwingt waars zijn monteurs ertoequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook eigenlijk tegenvallen.
Ham en Nor op 8 en 6% , is totaal 57%, blijkbaar hebben alle coureurs wel fans die altijd op ze zulen stemmen.. zelfs Ricciardo
Die doen het tot nu toe beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:22 schreef Tekaschi het volgende:
Mag heeft wel Hulk en Haas een punt gegeven.
Die man is gewoon klaar. Snapte vorig jaar al niet dat ze hem nog in die auto wilden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef tripel7 het volgende:
Daniel begint steeds meer McLaren tijd trekjes te vertonen
Liever Lawson, die is stukken beterquote:
100%quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever Lawson, die is stukken beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |