Die van Max is zo voorbij, hoor.quote:
Lewis is lekker bezig maatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis houdt die banden goed in leven
Nee, die leeft nog steeds in de waan van een red bull debut, ipv van eindelijk echt met pensioen gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nog steeds achter Sargeant ook, die m oet zich nog dieper gaan schamen
quote:
Zou eerder 5s zijn, wat voorheen ook zo wasquote:
6 seconde minder goed dan Norris.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis houdt die banden goed in leven
ja want dat doet merc nooitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
McLaren gaat hem reporten voor moven lol. Nou schande jongens
Even wisselen met Yuki, dan ligt hij 13equote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
6 seconden achter SAR, dan is er toch iets mis?
Nee, dit is de Danny Ric manier, zie ook zijn tijd bij McLarenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:47 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
6 seconden achter SAR, dan is er toch iets mis?
Als Ricciardo zo door gaat dan wordt ie (hopelijk) nog voor de zomerstop vervangen voor Liam Lawson.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:46 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog steeds in de waan van een red bull debut, ipv van eindelijk echt met pensioen gaan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even wisselen met Yuki, dan ligt hij 13e
laten we het hopen jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Ricciardo zo door gaat dan wordt ie (hopelijk) nog voor de zomerstop vervangen voor Liam Lawson.
Of hij gaat met Max en Marko naar Mercedes.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Ricciardo zo door gaat dan wordt ie (hopelijk) nog voor de zomerstop vervangen voor Liam Lawson.
12e met de straf van MAGquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even wisselen met Yuki, dan ligt hij 13e
Hoop dat je het over Lawson hebt, dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Of hij gaat met Max en Marko naar Mercedes.
Als ie naar Mercedes gaat is 't als verkoper van de gewone straatauto's meer is ie niet waardquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet je dit gevecht is echt gaaf om te zien vind ik
Super vetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet je dit gevecht is echt gaaf om te zien vind ik
Die hebben al de ramp die Mick heeft, hoeft niet nog eentje bij die miljoenen kost, maar niet presteertquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Wort wakkur mensuhquote:
Weer een divebomb straks.quote:
Had gezegd dat ie minder zou schelden over de boordradio dus hij drukt het knopje tegenwoordig niet meer inquote:
/carequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:54 schreef benhorse het volgende:
Mensen hebben jullie oogkleppen ofzo op? Elke teamboss is onderhand in beeld gekomen. Horner niet.
Let eens op
Max en Helmut naar Mercedes 2025
Dat lezen we morgen in de krant welquote:
Gaat er zo even uit voor een rookpauze.quote:
https://www.autosport.com(...)ace-1121549/1121549/quote:18:54 Leclerc will know about Perez's 5s penalty but he simply doesn't have the pace to take advantage of it so far. The gap between the pair is 9.3s.
jij schavuitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik was even in slaap gevallen.
Denk wel dat ze daar voor willen gaanquote:
volgende week graagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bottas en Ricciardo moeten gewoon lekker gaan stoppen.
Mooi hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:57 schreef Coco het volgende:
[..]
De onderliggende gevechten zijn keigaaf!
Als ie maar veilig acther te vangrail gaat staan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gaat er zo even uit voor een rookpauze.
Moet Ricciardo eerst Sargeant eens inhalenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:56 schreef Jane het volgende:
Hup Yuki. Straks heb je die RIC achter je en dan krijg je weer teamorders.
Dit zou voor F1 geen slecht idee zijn, tijd voor wat vers bloed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
En Magquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
In tegenstelling tot wanneer je naar mediums gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je straks naar soft gaat moet je zorgen dat je niet te vroeg en niet te laat stopt.
Voor wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit treintje gaat straks in tranen eindigen
tegen Maxquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft ie al een aantal gehad zonder succes.
Ik wou een slechte grap maken maar heb me bedachtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit treintje gaat straks in tranen eindigen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB heeft een stoeltje vrij volgend jaar hoorde ik.
Bedoel je niet RBR?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB heeft een stoeltje vrij volgend jaar hoorde ik.
Ik ben gewoon scherpquote:
Die drs doet alleen helemaal niets lijkt het wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:02 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
dat wel, maar de rem was die even kwijt
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:03 schreef _UserName_ het volgende:
internet lag er uit, nog wat gemist? Zie wat pitstops?
Max is bezig met de laatste aflevering van DTS.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:03 schreef _UserName_ het volgende:
internet lag er uit, nog wat gemist? Zie wat pitstops?
Watquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
Jeetje, dit is wel echt enorm saai aan het worden. Totaal geen spanning of actie meer. Hopelijk gaat er snel iets veranderen.
stop met kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
Jeetje, dit is wel echt enorm saai aan het worden. Totaal geen spanning of actie meer. Hopelijk gaat er snel iets veranderen.
Maar het is nog spannend voor plek 2 3 4 5!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
Max rest van het seizoen in een kart ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:04 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wachten op een (V)SCquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:06 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de tactiek om ZHO zo lang buiten te houden? Hij rijd niet meer verder naar voren en trekt geen gat.
SauberELLENDEquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:06 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de tactiek om ZHO zo lang buiten te houden? Hij rijd niet meer verder naar voren en trekt geen gat.
waarom zouden ze Rus(s)el(l) (sorry ik weet nog steeds niet hoeveel 's' en 'l'en) inruilen voor een mediocre rijder als Ricciardo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Miste de stop, zag de timing en stond hard.quote:
Ja dat staat daar verkeerdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Miste de stop, zag de timing en stond hard.
Ah okequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Miste de stop, zag de timing en stond hard.
Oh ja, ik zal nog even lachen.quote:
Omdat Max dat kan bepalen met vier wereldtitels heb je invloed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom zouden ze Rus(s)el(l) (sorry ik weet nog steeds niet hoeveel 's' en 'l'en) inruilen voor een mediocre rijder als Ricciardo?
echt welquote:
2 van beidequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:07 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
waarom zouden ze Rus(s)el(l) (sorry ik weet nog steeds niet hoeveel 's' en 'l'en) inruilen voor een mediocre rijder als Ricciardo?
Op naar VBLquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Rij eens door allemaal, ik moet over een kwartier weg.
Ohja die rijden ook nog meequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Red Bull sloopt iedereen. Dit wordt weer een lang seizoen.
Max pakt nog wel even FLquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Rij eens door allemaal, ik moet over een kwartier weg.
dat wordt het sowiesoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
SIngpore GP: Hold my Red Bullquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ham al uit DRS.quote:
Ja maar die moet nog stoppen.quote:
Zou de BARNEY ARMY er ook zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zien 6 Max supporters.
ViaPlay: Ook in Jeddah is de ORANGE ARMY erbij.
Is een kwart van het publiek zo te zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zien 6 Max supporters.
ViaPlay: Ook in Jeddah is de ORANGE ARMY erbij.
Sorry ik liet mij even gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je niet zo schreeuwen?
sky zuigt hamilton zijn grote penerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:12 schreef Nober het volgende:
Sky gelijk beginnen over penalties voor Norris.
quote:
quote:Het spijt me, @Zipportal, maar ik kan je geen recente updates geven over individuele personen zoals Christian Horner. Mijn kennis beperkt zich tot algemene informatie en de context van het internet op basis van mijn creatie.
Als er iets belangrijks of specifieks aan de hand is met Christian Horner, raad ik je aan om nieuwsbronnen te raadplegen of online zoekopdrachten uit te voeren voor actuele informatie.
Is er nog iets anders waarover we kunnen praten?
Hamilton genaait door zichzelf.....matige coureur man, ingemaakt door een F2 rookiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:13 schreef potjecreme het volgende:
Norris en Hamilton genaaid door hun team
1 vrije training, en dan dit circuit en geen foutje maken, jongen doet het gewoon goed.quote:
Hoe maak je een goede eerste indruk als invaller, nou zo dusquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Same, voor z'n eerste race met alleen VT3 en quali als training doet hij het super goed.
quote:
Nee, LEC zit er 12 sec achterquote:
Gegokt en verlorenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:13 schreef potjecreme het volgende:
Dik terecht. Het is dat ik met stemmen wil wachten tot de race daadwerkelijk klaar is, want je weet maar nooit, maar toch: Bearman.quote:
Gegokt op een volgende SCquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:13 schreef potjecreme het volgende:
Lando gewoon goede driverquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig zeg. Lando is zo snel in high speed.
O ja, dacht even dat het de totaaltelling was.quote:
Het is verder niet veel nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:17 schreef MoreDakka het volgende:
Bearman is eigenlijk het enige interessante in deze race
43% al.. Hamilton op 2 met 8%quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:17 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel procent van de votes zal Bearman binnen gaan halen?
Ik gok meer dan 50%
Verkeer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:18 schreef Tokus het volgende:
Max gaat ineens langzamer dan perez? Gat was daarnet 8 sec, nu nog 6,8.
Gewoon cruisen naar de finish.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:18 schreef Tokus het volgende:
Max gaat ineens langzamer dan perez? Gat was daarnet 8 sec, nu nog 6,8.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
welke debiel stemt er voor perez of ham???
Mexicanen en #teamlhquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
Mexico en #CultLHquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
Welk cijfer geef jij dit circuit?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het circuit geeft wel mooie beelden vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |