Einde tijdperk Max.quote:
Jij hebt nog nooit een muur geraakt met 150+quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke stroll raakt die muur en geeft daarna nog gewoon ff gas. Lekker broer
In de sim.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een muur geraakt met 150+
Zipp itquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Monaco wordt ook een chaos. U las het alvast hier.
Voor nog meer leuke feitjes kun je Zipportal Premium nemen of @:coco een DM sturen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Monaco wordt ook een chaos. U las het alvast hier.
Voor nog meer leuke feitjes kun je Zipportal Premium nemen of @:coco een DM sturen.
Omdat ie niet als vals is geklassificeerd?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat ze iets zeggen over Norris zn valse start?
waarschijnlijk nog net in zijn box toen hij de rem weer intraptequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat ze iets zeggen over Norris zn valse start?
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een muur geraakt met 150+
Hier zijn we nog bij de pitstopsquote:
Bocht 1quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:21 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe snel Verstappen met Norris gaat afrekenen
niet volledig ingedaaldquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach Oscar had even geen ballen.
Jammer
Leuk feitje, dat was ik inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij was vast goed in rekenen
Ja het heeft weinig nut om hem zo snel als mogelijk in te halen natuurlijkquote:
verstandige man is het gewordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
Max liet de banden rustig op temperatuur komen
Je hebt in totaal 625 likes gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Coco het volgende:
Wel leuk dat ze ook notes geven bij de live race.
Ik denk dan aan hamburgersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Double stecken geeft me toch altijd X rated gedachtes
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Double stecken geeft me toch altijd X rated gedachtes
Albon heeft groot gelijkquote:
Nee, eerst de bandjes opwarmen hè.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef YellowBlacks het volgende:
valt toch beetje tegen van Verstappen, dat ie Norris nu pas voorbij is
Dat heb ik op fok ook altijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word echt moe van die “noted” meldingen
Ja waarvan akte man
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
Genoteerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
Ik ken een user die het hier mee eens is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Achter Sargeant, dan moet je je diep schamen
Noted.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
We worden beflikkerd!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen straf voor Norris
HOE DAN
blijkbaar dus nog net in zijn boxquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen straf voor Norris
HOE DAN
Zak Brown heeft een mail gestuurdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen straf voor Norris
HOE DAN
Meltdown Toto incoming.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen straf voor Norris
HOE DAN
neequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus jump start binnen je startvak mag, ik kan iedereen adviseren dit te doen, je hebt er wel voordeel van
Nee, mag niet. Viaplay zeker?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus jump start binnen je startvak mag, ik kan iedereen adviseren dit te doen, je hebt er wel voordeel van
Hij ligt alleen maar tweede omdat hij niet gestopt is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Het heeft nooit gemogen.quote:
Volgens wie deed Norris dat?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het heeft nooit gemogen.
Maar Norris krijgt er nu geen straf voor.
Jurisprudentie is er dus
Nee, is al eens eerder gebeurd. Was dat met Kimmi?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het heeft nooit gemogen.
Maar Norris krijgt er nu geen straf voor.
Jurisprudentie is er dus
Ik heb het niet over Norris nu op dit moment.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij ligt alleen maar tweede omdat hij niet gestopt is.
Bottas??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, is al eens eerder gebeurd. Was dat met Kimmi?
De beelden zeggen dat.quote:
hij remde na zijn initiele reactiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Norris nu op dit moment.
Als je een start hebt wanneer je al beweegt heb je daar gewoon voordeel van.
It is physics mate
Is toch wisselgeldquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:33 schreef Remco het volgende:
Wat vreemd altijd die boete voor de rijder bij een unsafe release ipv geld/punten boete voor het team.
jij kijkt morgen om 18u maar weerquote:
Het is alleen niet te timen. Alleen bij uitzondering zal je mazzel hebben en geen nadeel ondervinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Norris nu op dit moment.
Als je een start hebt wanneer je al beweegt heb je daar gewoon voordeel van.
It is physics mate
Ik wel.quote:
Klopt. Hij wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij remde na zijn initiele reactie
en daardoor geen voordeel
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is alleen niet te timen. Alleen bij uitzondering zal je mazzel hebben en geen nadeel ondervinden.
zeker welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok.
F1TV commentaar zegt net ook dat het nog niet getoond is
De sensor heeft hem gededecteerd dus dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]
Klopt. Hij wel.
Maar hij bewoog al voor de start. Dus op papier een jump start.
Is wel getoondquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok.
Jawel 2x zelfs (op f1tv)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok.
Op Viaplay ookquote:
Ze gaan honkballen, verstandig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou hem tegen lewis, zodat George kan catchen
Kolere, ik denk in beelden.quote:
Mag wel sinds Bottas ook zoiets had meegemaakt.quote:
al 2 x gezegdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag wel sinds Bottas ook zoiets had meegemaakt.
Als je binnen je startvak blijft en ook stil staat bij de start mag het.
Blijkt... de FIA zal de regels beter kennen dan ik.
Banden zijn er misschien al aan?quote:
Zolang je voordat het licht uitgaat met de transponder binnen het vak blijft is het goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mag wel sinds Bottas ook zoiets had meegemaakt.
Als je binnen je startvak blijft en ook stil staat bij de start mag het.
Blijkt... de FIA zal de regels beter kennen dan ik.
Op de tribunequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef benhorse het volgende:
Die bearman moet ik wel, die mag wel een vast stoeltje ergens krijgen.
Leaving the track, gaining an advantage.quote:
Lijkt Maldonado welquote:
Met je Ferrari een Haas inhalen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:39 schreef benhorse het volgende:
Die bearman moet ik wel, die mag wel een vast stoeltje ergens krijgen.
In de laatste rondequote:
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
zitten er ook strafpunten aan de tijdstraf?
🤞🤞🤞🤞quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:42 schreef Middelpunt het volgende:
Kunnen we Ricciardo tijdens de volgende pitstop vervangen voor Lawson?
Soms wel. Voor de crash sowieso wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
zitten er ook strafpunten aan de tijdstraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |