Einde tijdperk Max.quote:
Jij hebt nog nooit een muur geraakt met 150+quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oke stroll raakt die muur en geeft daarna nog gewoon ff gas. Lekker broer
In de sim.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een muur geraakt met 150+
Zipp itquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Monaco wordt ook een chaos. U las het alvast hier.
Voor nog meer leuke feitjes kun je Zipportal Premium nemen of @:coco een DM sturen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef Zipportal het volgende:
Monaco wordt ook een chaos. U las het alvast hier.
Voor nog meer leuke feitjes kun je Zipportal Premium nemen of @:coco een DM sturen.
Omdat ie niet als vals is geklassificeerd?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat ze iets zeggen over Norris zn valse start?
waarschijnlijk nog net in zijn box toen hij de rem weer intraptequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:20 schreef Middelpunt het volgende:
Waarom duurt het zo lang voordat ze iets zeggen over Norris zn valse start?
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een muur geraakt met 150+
Hier zijn we nog bij de pitstopsquote:
Bocht 1quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:21 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoe snel Verstappen met Norris gaat afrekenen
niet volledig ingedaaldquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach Oscar had even geen ballen.
Jammer
Leuk feitje, dat was ik inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij was vast goed in rekenen
Ja het heeft weinig nut om hem zo snel als mogelijk in te halen natuurlijkquote:
verstandige man is het gewordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
Max liet de banden rustig op temperatuur komen
Je hebt in totaal 625 likes gekregen van onze moderators.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Coco het volgende:
Wel leuk dat ze ook notes geven bij de live race.
Ik denk dan aan hamburgersquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Double stecken geeft me toch altijd X rated gedachtes
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Double stecken geeft me toch altijd X rated gedachtes
Albon heeft groot gelijkquote:
Nee, eerst de bandjes opwarmen hè.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef YellowBlacks het volgende:
valt toch beetje tegen van Verstappen, dat ie Norris nu pas voorbij is
Dat heb ik op fok ook altijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word echt moe van die “noted” meldingen
Ja waarvan akte man
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
Genoteerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
Ik ken een user die het hier mee eens is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja waarvan akte man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |