quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus de aftakeling is begonnen bij ashley. De fillers zijn aan het oplossen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Eucalipta ziet er nog beter uit🤣quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Grapjasquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Zo, hopelijk een keer een topic zonder gezeik naar elkaar
Hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
Heb een heel klein ideetje, zou het kunnen dat Ashley morgen of zaterdag naar huis gaat en er geen stemming zaterdag is....want er wordt geen geld mee verdient met dit soort stemming.
Een klein ideetje of een klein wensje van jou?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
Heb een heel klein ideetje, zou het kunnen dat Ashley morgen of zaterdag naar huis gaat en er geen stemming zaterdag is....want er wordt geen geld mee verdient met dit soort stemming.
als het een wens is hoop ik dat ie uitkomtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een klein ideetje of een klein wensje van jou?
Moet ze onkruidverdelger proberen😉quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef zodeju het volgende:
Ze gaat hard achteruit en weet niet of ze het nog leuk gaat vinden.....Pijn in haar been en in haar heup slechte huid en stro op haar hoofd waar ze geen weg meer mee weet.
perfecte timing voor een exit voor haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef zodeju het volgende:
Ze gaat hard achteruit en weet niet of ze het nog leuk gaat vinden.....Pijn in haar been en in haar heup slechte huid en stro op haar hoofd waar ze geen weg meer mee weet.
Het begon bij een ideetje maar werd ook een wensje....heel eerlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een klein ideetje of een klein wensje van jou?
ik hoop dat de wens uitkomtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het begon bij een ideetje maar werd ook een wensje....heel eerlijk.
Ik denk dat je nog ff moet wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het begon bij een ideetje maar werd ook een wensje....heel eerlijk.
Ik heb nog wel een bezem over, zodat ze zaterdag het huis uit kan vliegen. Ik stuur hem wel even die kant op... wingardium levioza... en daar vliegt mijn bezem al. Klaar om de heks op te halenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
perfecte timing voor een exit voor haar
Lijkt Gordon wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie heeft gestreamd met Mario Kart op Twitch maar is ermee gestopt vanwege de negatieve reacties.
Dat is waarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
dubbele getallen zijn engelengetallen volgens Dilano
hij zei niets ergs?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij herhaalde haar opmerkingen over haar eigen dromen...
Het is niet dat hij echt iets heeeeeel ergs zei he.
.het raakte haar. Maar we hoeven niet te gaan overdrijven
BB is maar 3 maanden, en is niet zijn normale dagelijkse leven, en nu hoeft hij niet zelf dingen te editen, en online te zettenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef keesjedestamper het volgende:
daar komt paulus de boskabouter aan die komt eukalipta zoeken
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bezem over, zodat ze zaterdag het huis uit kan vliegen. Ik stuur hem wel even die kant op... wingardium levioza... en daar vliegt mijn bezem al. Klaar om de heks op te halen
Ja, en dat degene die zaterdag eigenlijk weg zou moeten een weekje kan blijven met nominatie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
Dat was idd niet okayquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei niets ergs?
Quote Tom> ik droom hier goed jij weent in je slaap, U word elke nacht gedumpt in u slaap dus zal daar ook al beetje stroef zitten he? en Bart zit nu op een ander wijf (maakt pak beweging) kan he? en jij word zo gek ervan dat je niets weet, en hij kan gewoon ( maakt weer pak bewegingen) no hender van op afstand kan alles, hij heeft vrije tijd nu he < einde Quote Tom
Maar dat was het van beiden niet. En dan niet af gaan wegen wie het ergste was, gewoon beiden fout. En niet met zijn allen daar 1 boosdoener aanwijzen.quote:
Ik zeg de hele tijd dat beiden niet goed hebben gehandeld , dus ook niet wat Tom zei.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat was het van beiden niet. En dan niet af gaan wegen wie het ergste was, gewoon beiden fout. En niet met zijn allen daar 1 boosdoener aanwijzen.
In zijn karakteromschrijving stond al dat zijn vrienden hem de stripper noemen,, toch toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
Dilano heeft het over zijn vriendengroep.....
Hij heeft vrienden!!!
Klopt, ik had het ook niet tegen jou, maarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg de hele tijd dat beiden niet goed hebben gehandeld , dus ook niet wat Tom zei.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, en dat degene die zaterdag eigenlijk weg zou moeten een weekje kan blijven met nominatie.
Is eerder gebeurd.
Zoiets ff rust in de tent....zonder drama .quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, en dat degene die zaterdag eigenlijk weg zou moeten een weekje kan blijven met nominatie.
Is eerder gebeurd.
Hij is zo trots op zijn lijfjequote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef GayGuy het volgende:
[..]
In zijn karakteromschrijving stond al dat zijn vrienden hem de stripper noemen,, toch toch?
Moet hij überhaupt eens beginnen met spelen 🤣quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef Koos1958 het volgende:
Stoere Danny wil nu tot.de finale geraken en is geen tijd meer voor vriendjes en hard spelen he
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, ik had het ook niet tegen jou, maarvulde jouw reactie aan
Maar DAN worden het saaie streamsquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ff rust in de tent....zonder drama .
Krijgt Tom morgen ook de schuld vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Zie allemaal frons rimpels in ashley haar voorhoofd dat had ze toch eerst niet
Dus dat kreeg ze in de afgelopen weken bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Is ook zo, maar hij loopt er een beetje veel mee te koopquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niks mis met zijn blote lijf. Ziet er goed verzorgd uit, niet TE gespierd
De ijdele koningin veranderd in de heks, met de verleidelijke appen. "Kom kind,, neem maar een hap"quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Dilano heeft een leuke kop en een goed (klein) lijf, alleen dat kutkarakter van hem verpest veel...quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Niks mis met zijn blote lijf. Ziet er goed verzorgd uit, niet TE gespierd
En dat mag. Je mag best trots zijn op hoe je eruit ziet. If u got it, flaunt itquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, maar hij loopt er een beetje veel mee te koop
Maar overdaad schaadtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En dat mag. Je mag best trots zijn op hoe je eruit ziet. If u got it, flaunt it
Ach, dat karakter boeit me niet, voor 1 avond😉quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano heeft een leuke kop en een goed (klein) lijf, alleen dat kutkarakter van hem verpest veel...
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ach, dat karakter boeit me niet, voor 1 avond😉
Nee, met veel gezamenlijke spellen. Doe die maar met een ei op je hoofd. of laat die Thomas maar eens wat leuks verzinnen.quote:
Dingen die zij dus constant loopt te vertellenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei niets ergs?
Quote Tom> ik droom hier goed jij weent in je slaap, U word elke nacht gedumpt in u slaap dus zal daar ook al beetje stroef zitten he? en Bart zit nu op een ander wijf (maakt pak beweging) kan he? en jij word zo gek ervan dat je niets weet, en hij kan gewoon ( maakt weer pak bewegingen) no hender van op afstand kan alles, hij heeft vrije tijd nu he < einde Quote Tom
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Je moet ook bedenken dat hij gewoon thuis is. Ik loop thuis ook meestal
In boxershort rond
Op een gegeven moment werkt het niet meer....zag het begin van de week ook al....en volgens mij kwam ze heel glad binnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Werkt die nog voor Big brother?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, met veel gezamenlijke spellen. Doe die maar met een ei op je hoofd. of laat die Thomas maar eens wat leuks verzinnen.
Zijn lijf is niet te klein zijn beentjes.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dilano heeft een leuke kop en een goed (klein) lijf, alleen dat kutkarakter van hem verpest veel...
Heerlijk, op de lagere school in de zesde klas toen nog schreef de meester bij wat mijn zoon graag zou willen later was; Slapend rijk worden......quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano helpt hun graag (met opstarten van iets)![]()
![]()
![]()
Hij zou bas ook gaan helpen.. hij was bijna op het punt dat hij de top behaalt en dan..
hij heeft een stap terug gedaan
mensen terug nemen die hij het gunt
met zn allen met pensioen kan gaan
maximaal chillen
niks meer hoeft te doen voor het geld
is ook Tyrons droom dat je dan echt kunt leven
Opvliegers?quote:
Ok. Was ook zo'n sucses🤣 jammer, want hij lijkt me een vriendelijke jongenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Laatste was Million Dollar Island.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke fantasie hoop ik... anders zou ze wel door en door slecht zijn als ze dit zo heeft opgezet/misbruikt..Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:56 schreef Ireth het volgende:
Op FB (jahaaa! Fb ja!) suggereert er iemand dat dit waarschijnlijk een bewuste actie is geweest van Ashley.Wat een onzin verhaal .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke fantasie hoop ik... anders zou ze wel door en door slecht zijn als ze dit zo heeft opgezet/misbruikt..My age is very
Inappropriate
for my behavior
Op FB (jahaaa! Fb ja!) suggereert er iemand dat dit waarschijnlijk een bewuste actie is geweest van Ashley.wat een idioot verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke fantasie hoop ik... anders zou ze wel door en door slecht zijn als ze dit zo heeft opgezet/misbruikt..
Op FB (jahaaa! Fb ja!) suggereert er iemand dat dit waarschijnlijk een bewuste actie is geweest van Ashley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke fantasie hoop ik... anders zou ze wel door en door slecht zijn als ze dit zo heeft opgezet/misbruikt..Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Mensen verzinnen van alles om de mensen die ze niet leuk vinden zwart te maken. Dat soort verhalen zegt meer over de mensen die het verzinnen dan over de mensen in dat huis.quote:
Ik hou het liever bij logisch nadenken ipv het geloven van al die aannames die fans rondstrooienquote:
Op FB (jahaaa! Fb ja!) suggereert er iemand dat dit waarschijnlijk een bewuste actie is geweest van Ashley.KittySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flinke fantasie hoop ik... anders zou ze wel door en door slecht zijn als ze dit zo heeft opgezet/misbruikt..
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die onderschatten Alice. Alice is echt gehaaidquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy en Tom over Alice die volgens Jimmy gebruikt wordt door club Roni
Kijk dit vind ik dus een vette jaloerse leugen weer en vindt Jimmy weer niet zo leuk. Terwijl hij weet dat zijn clubje haar eruit wilde hebben .En zelfs ook druk bezig was met verkondigen dat ze egoistisch is en niks wil delenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy en Tom over Alice die volgens Jimmy gebruikt wordt door club Roni
Dat kwam vandaag wel even duidelijk naar buiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die onderschatten Alice. Alice is echt gehaaid
Okayquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik dus een vette jaloerse leugen weer en vindt Jimmy weer niet zo leuk. Terwijl hij weet dat zijn clubje haar eruit wilde hebben .En zelfs ook druk bezig was met verkondigen dat ze egoistisch is en niks wil delen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kwam vandaag wel even duidelijk naar buiten.
Ja van de week kon je daar al voor stemmenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
Je kon toch al stemmen op het vormen van duo's?
Of kan dat pas nadat er iemand weg is gegaan zaterdag?
Wat logisch lijkt want we weten nog niet wie er weg gaat.
Ik hoor Alice. Ik dacht dat die wel al zou slapen.
Freeze met fans, moet leuke beelden geven voor de TVquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:20 schreef mazaru het volgende:
Ik las vanmorgen dat er 'fans' het huis in mogen. Wat willen ze daarmee bereiken?
Geen idee. Moet voor BB opbrengen natuurlijk die kijkersquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:20 schreef mazaru het volgende:
Ik las vanmorgen dat er 'fans' het huis in mogen. Wat willen ze daarmee bereiken?
Snap er helemaal niks van....wordt het dan zoiets wat Nawel voor haar verjaardag kreeg dus in de gameroom en dan op het scherm??quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:20 schreef mazaru het volgende:
Covid voorbij dus het kan weer in het huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van....wordt het dan zoiets wat Nawel voor haar verjaardag kreeg dus in de gameroom en dan op het scherm??
Fan Freeze, fans die als bevroren ergens in dat huis zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van....wordt het dan zoiets wat Nawel voor haar verjaardag kreeg dus in de gameroom en dan op het scherm??
Dus Covid terug in het huis. WTF is covid. Moest lachen als ik toen in Eindhoven kwam. Iedereen mondkapje behalve die moslims.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Covid voorbij dus het kan weer in het huis
Nee de bewoners freezequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Fan Freeze, fans die als bevroren ergens in dat huis zitten.
En dan maar hopen dat die zich gedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
haha ik vroeg me laatst ook af of ze negatieve teksten zouden toelaten. zou dat mogen? denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:32 schreef GayGuy het volgende:
Iemand op FB roept op om een vliegtuig te laten komen voor Danny en Glenn, met de text lafaards. Pfff hoe triest
Hij kan soms vreeeeselijk drammenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:37 schreef engine het volgende:
Tom wel erg dramatisch over het slapen op een luchthaven
wie kan dat verbieden??quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha ik vroeg me laatst ook af of ze negatieve teksten zouden toelaten. zou dat mogen? denk het niet eigenlijk
de productie? of misschien de bewoners niet waarschuwen of bewust binnen houden...ik weet het niet. anders zou je ook teksten met hints kunnen geven toch?quote:
er wordt overlegd met BB voordat het vliegtuigje mag vliegen, overleg over tekst en datum enz.quote:
Dat zou echt niet ok zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:36 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha ik vroeg me laatst ook af of ze negatieve teksten zouden toelaten. zou dat mogen? denk het niet eigenlijk
Is dat niet in het verre verleden ook al eens gebeurd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:42 schreef Verida het volgende:
[..]
er wordt overlegd met BB voordat het vliegtuigje mag vliegen, overleg over tekst en datum enz.
Als BB het er niet mee eens is, kunnen de bewoners gewoon naar de slaapkamer worden gestuurd als het vliegtuigje overvliegt, lijkt mij.
Mmm, ik denk dat BB echt wel de maatschapijtjes onder de "radar" heeftquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef schizolientje het volgende:
dat kan, naar binnen sturen maar zo n vlieg bedrijf doet gewoon wat gevraagd wordt kennen ws heel BB niet
klopt, maar dacht misschien hebben ze daar bepaalde rechten over omdat het een Tv show is. weet allemaal niet hoe dat werktquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef schizolientje het volgende:
dat kan, naar binnen sturen maar zo n vlieg bedrijf doet gewoon wat gevraagd wordt kennen ws heel BB niet
Is behoorlijk dichtbij een aanvluchtroute op Schiphol.... het ging daar al eens foutquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef schizolientje het volgende:
Wat dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is behoorlijk dichtbij een aanvluchtroute op Schiphol.... het ging daar al eens fout
Ik gok dat ze het inmiddels wel kennen en gewoon in contact staan met de BB productiequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef schizolientje het volgende:
een Kinder normaal ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley die staat te schudden met haar ei in de hoop dat er iets inzit ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |