quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus de aftakeling is begonnen bij ashley. De fillers zijn aan het oplossen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Eucalipta ziet er nog beter uit🤣quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Grapjasquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:21 schreef Dotteke het volgende:
Zo, hopelijk een keer een topic zonder gezeik naar elkaar
Hoezo denk je dat?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
Heb een heel klein ideetje, zou het kunnen dat Ashley morgen of zaterdag naar huis gaat en er geen stemming zaterdag is....want er wordt geen geld mee verdient met dit soort stemming.
Een klein ideetje of een klein wensje van jou?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
Heb een heel klein ideetje, zou het kunnen dat Ashley morgen of zaterdag naar huis gaat en er geen stemming zaterdag is....want er wordt geen geld mee verdient met dit soort stemming.
als het een wens is hoop ik dat ie uitkomtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een klein ideetje of een klein wensje van jou?
Moet ze onkruidverdelger proberen😉quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef zodeju het volgende:
Ze gaat hard achteruit en weet niet of ze het nog leuk gaat vinden.....Pijn in haar been en in haar heup slechte huid en stro op haar hoofd waar ze geen weg meer mee weet.
perfecte timing voor een exit voor haarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef zodeju het volgende:
Ze gaat hard achteruit en weet niet of ze het nog leuk gaat vinden.....Pijn in haar been en in haar heup slechte huid en stro op haar hoofd waar ze geen weg meer mee weet.
Het begon bij een ideetje maar werd ook een wensje....heel eerlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een klein ideetje of een klein wensje van jou?
ik hoop dat de wens uitkomtquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het begon bij een ideetje maar werd ook een wensje....heel eerlijk.
Ik denk dat je nog ff moet wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het begon bij een ideetje maar werd ook een wensje....heel eerlijk.
Ik heb nog wel een bezem over, zodat ze zaterdag het huis uit kan vliegen. Ik stuur hem wel even die kant op... wingardium levioza... en daar vliegt mijn bezem al. Klaar om de heks op te halenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef keesjedestamper het volgende:
[..]
perfecte timing voor een exit voor haar
Lijkt Gordon wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie heeft gestreamd met Mario Kart op Twitch maar is ermee gestopt vanwege de negatieve reacties.
Dat is waarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
dubbele getallen zijn engelengetallen volgens Dilano
hij zei niets ergs?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij herhaalde haar opmerkingen over haar eigen dromen...
Het is niet dat hij echt iets heeeeeel ergs zei he.
.het raakte haar. Maar we hoeven niet te gaan overdrijven
BB is maar 3 maanden, en is niet zijn normale dagelijkse leven, en nu hoeft hij niet zelf dingen te editen, en online te zettenquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef keesjedestamper het volgende:
daar komt paulus de boskabouter aan die komt eukalipta zoeken
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bezem over, zodat ze zaterdag het huis uit kan vliegen. Ik stuur hem wel even die kant op... wingardium levioza... en daar vliegt mijn bezem al. Klaar om de heks op te halen
Ja, en dat degene die zaterdag eigenlijk weg zou moeten een weekje kan blijven met nominatie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:25 schreef zodeju het volgende:
Dat was idd niet okayquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zei niets ergs?
Quote Tom> ik droom hier goed jij weent in je slaap, U word elke nacht gedumpt in u slaap dus zal daar ook al beetje stroef zitten he? en Bart zit nu op een ander wijf (maakt pak beweging) kan he? en jij word zo gek ervan dat je niets weet, en hij kan gewoon ( maakt weer pak bewegingen) no hender van op afstand kan alles, hij heeft vrije tijd nu he < einde Quote Tom
Maar dat was het van beiden niet. En dan niet af gaan wegen wie het ergste was, gewoon beiden fout. En niet met zijn allen daar 1 boosdoener aanwijzen.quote:
Ik zeg de hele tijd dat beiden niet goed hebben gehandeld , dus ook niet wat Tom zei.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat was het van beiden niet. En dan niet af gaan wegen wie het ergste was, gewoon beiden fout. En niet met zijn allen daar 1 boosdoener aanwijzen.
In zijn karakteromschrijving stond al dat zijn vrienden hem de stripper noemen,, toch toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:37 schreef mazaru het volgende:
Dilano heeft het over zijn vriendengroep.....
Hij heeft vrienden!!!
Klopt, ik had het ook niet tegen jou, maarquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg de hele tijd dat beiden niet goed hebben gehandeld , dus ook niet wat Tom zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |