Die onderschatten Alice. Alice is echt gehaaidquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy en Tom over Alice die volgens Jimmy gebruikt wordt door club Roni
Kijk dit vind ik dus een vette jaloerse leugen weer en vindt Jimmy weer niet zo leuk. Terwijl hij weet dat zijn clubje haar eruit wilde hebben .En zelfs ook druk bezig was met verkondigen dat ze egoistisch is en niks wil delenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy en Tom over Alice die volgens Jimmy gebruikt wordt door club Roni
Dat kwam vandaag wel even duidelijk naar buiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die onderschatten Alice. Alice is echt gehaaid
Okayquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik dus een vette jaloerse leugen weer en vindt Jimmy weer niet zo leuk. Terwijl hij weet dat zijn clubje haar eruit wilde hebben .En zelfs ook druk bezig was met verkondigen dat ze egoistisch is en niks wil delen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kwam vandaag wel even duidelijk naar buiten.
Ja van de week kon je daar al voor stemmenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:17 schreef Rhosyn het volgende:
Je kon toch al stemmen op het vormen van duo's?
Of kan dat pas nadat er iemand weg is gegaan zaterdag?
Wat logisch lijkt want we weten nog niet wie er weg gaat.
Ik hoor Alice. Ik dacht dat die wel al zou slapen.
Freeze met fans, moet leuke beelden geven voor de TVquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:20 schreef mazaru het volgende:
Ik las vanmorgen dat er 'fans' het huis in mogen. Wat willen ze daarmee bereiken?
Geen idee. Moet voor BB opbrengen natuurlijk die kijkersquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:20 schreef mazaru het volgende:
Ik las vanmorgen dat er 'fans' het huis in mogen. Wat willen ze daarmee bereiken?
Snap er helemaal niks van....wordt het dan zoiets wat Nawel voor haar verjaardag kreeg dus in de gameroom en dan op het scherm??quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:20 schreef mazaru het volgende:
Covid voorbij dus het kan weer in het huisquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van....wordt het dan zoiets wat Nawel voor haar verjaardag kreeg dus in de gameroom en dan op het scherm??
Fan Freeze, fans die als bevroren ergens in dat huis zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks van....wordt het dan zoiets wat Nawel voor haar verjaardag kreeg dus in de gameroom en dan op het scherm??
Dus Covid terug in het huis. WTF is covid. Moest lachen als ik toen in Eindhoven kwam. Iedereen mondkapje behalve die moslims.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Covid voorbij dus het kan weer in het huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |