Wat dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is behoorlijk dichtbij een aanvluchtroute op Schiphol.... het ging daar al eens fout
Ik gok dat ze het inmiddels wel kennen en gewoon in contact staan met de BB productiequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef schizolientje het volgende:
dat kan, naar binnen sturen maar zo n vlieg bedrijf doet gewoon wat gevraagd wordt kennen ws heel BB niet
een Kinder normaal ?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley die staat te schudden met haar ei in de hoop dat er iets inzit ....
Voelt Ash meer voor Tom dan Karen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:58 schreef kiki2024 het volgende:
waarom doet Ashley zo koeltjes tegen Karin
wie ligt waar haha. iets voelen voor Tom?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Voelt Ash meer voor Tom dan Karen?
of ligt er iemand anders?
Karen sopt op Tom, waarom geen idee maar dr gedrag zegt meer ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:03 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wie ligt waar haha. iets voelen voor Tom?
oh zo...ik dacht vriendschappelijk gewoon. Ro, Ty en randy kletsen gezellig in bedquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Karen sopt op Tom, waarom geen idee maar dr gedrag zegt meer ...
geen idee...Ashley deed vrij koel tegen haar viel me op. misschien in de hottub of badkamerquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:14 schreef zodeju het volgende:
Waar is Karen, die ligt niet op bed en is ook niet aan het kaarten.??
Misschien bij Tom op bed.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:14 schreef zodeju het volgende:
Waar is Karen, die ligt niet op bed en is ook niet aan het kaarten.??
Vreselijk bah......quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:32 schreef GayGuy het volgende:
Iemand op FB roept op om een vliegtuig te laten komen voor Danny en Glenn, met de text lafaards. Pfff hoe triest
lolquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef -river- het volgende:
Ashley zit met haar slaafjes in de woonkamer.
ahaa......was ze zeker niet in beeld...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Karen zit gewoon met Glenn te kaarten, naast Ash en Danny
Oh ja ik zie het.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Karen zit gewoon met Glenn te kaarten, naast Ash en Danny
ja klopt, ze was niet in beeld, maar je hoorde haar wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
ahaa......was ze zeker niet in beeld...
of ze heeft gewoon lekker even gejankt over de situatie, zichzelf herpakt en gaat nu weer verder.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:22 schreef -river- het volgende:
Ashley weer helemaal zichzelf dus het waren echte krokodillen tranen, wat een nepwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |