Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
-1 voor de kaap.
+1 voor de goede TT
Ja, momenteel gevaarlijke probleembomen weg zagen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah het echte mannen werk
met de kettingzaag?
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.
O, voorjaar natuurlijk, daar is er nu de tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, momenteel gevaarlijke probleembomen weg zagen.
Ik zal het onthouden voor als het volgende topic vol isquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
Zeg! Hier doen we niet aan een Topic Kaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel even![]()
![]()
![]()
![]()
Maar.. idd - lieve TT![]()
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT had
Je kan ook gewoon in gesprek gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
Zeg! Hier doen we niet aan een Topic Kaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel even![]()
![]()
![]()
![]()
Maar.. idd - lieve TT![]()
Nee, het moet voor 15 maart klaar zijn, daarna broedseizoen en mag het niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, voorjaar natuurlijk, daar is er nu de tijd voor.
Dit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
-1 voor de kaap.
+1 voor de goede TT
Gaat nu een stuk harder, lolquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als het volgende topic vol is
[..]
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT had
Dan hadden we in ieder geval dezelfde mindsetquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat nu een stuk harder, lol![]()
Ik had Make Love Not War!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.
Video in OP aangepastquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
nu slaap ik vanavond nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nadelige gevolgen voor je gezondheid hebben!
Een TT met een goede boodschap, heel mooi.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel terug komen, aangezien ik al in Open een nieuw deel zat, en de melding : kaan niet want er is al een nieuw topic open....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT had
ToT heeft overal plaatjes voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nadelige gevolgen voor je gezondheid hebben!
rot kapers ook altijdquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel terug komen, aangezien ik al in Open een nieuw deel zat, en de melding : kaan niet want er is al een nieuw topic open....![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT heeft overal plaatjes voor.
Soms is dat best engquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT heeft overal plaatjes voor.
He knows what I did last summerquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bang dat een rode bol bij je bed verschijnt?
jij bent de grootste kaper hierquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT had
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een TT met een goede boodschap, heel mooi.
neuhh je had gewoon mazzelquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben samen met @:JustinK de snelste kaper in het Westen
Woeiiii - thnx voor de YTquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optiequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezen![]()
Inspiratie vanuit @:TheStigsDutchCousin uit het vorige topic![]()
quote:
Stig is soms een beetje stoutquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezen![]()
Inspiratie vanuit @:TheStigsDutchCousin uit het vorige topic![]()
hou je wel vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optie
Ik ga hem onthoudenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben samen met @:JustinK de snelste kaper in het Westen
Ik dacht dus idd dat jij me weer voor was geweest, zoals jij bekend staat als kaperquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben we hem tochquote:
Dat was geen mazzelquote:
zekers welquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we hem toch
[..]
Dat was geen mazzel
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals paarsgepunte lansen enzo...
@JustinK is de winnaar in mijn hart.quote:
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houdenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK is de winnaar in mijn hart.
Ja, vandaar dat ik bij Stig in de dm hingquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
Ah hee, djeez komt ook weer neuzen in [TRU].
Straks worden de aliens weer snoeihard aan een paarsgepunte lans geregen!
De waarheid?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
die van @SwJ tikken mooi aan zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinK heeft momenteel de meeste punten voor deze maand. Dus voorlopig heeft Justin de maand Maart gewonnen?
Akkoord bevondenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houden
wordt dat enorm gewaardeerd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK is de winnaar in mijn hart.
Eh - HIER niet....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van @:Swj tikken mooi aan zo
en nu genoeg erover
geen DTS hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gewoon lief verder hier
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
lekker gewerkt GG?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zoekt een onderwerp.
KPD wel?quote:
Bier en tieten?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gewoon lief verder hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier enorm lief
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houden
wordt dat enorm gewaardeerd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier enorm lief![]()
punnikenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus alle zeilen bijzetten nu om op tijd klaar te zijn...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, het moet voor 15 maart klaar zijn, daarna broedseizoen en mag het niet meer.
ken je dat niet?quote:
We gaan het niet reddenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus alle zeilen bijzetten nu om op tijd klaar te zijn...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]Oeh ja ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier enorm lief
* Sally doet mee![]()
]
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
heb je meer mensen nodig met de juiste papieren?quote:
Voorspelbaarquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat het betekent.
U zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er is gewoon te veel werk, jarenlang door bezuinigingen is alles verwaarloosd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je meer mensen nodig met de juiste papieren?
Bieren en tieten lalalalalaquote:
Liever een gekkie dan dom.quote:
je ziet het meer inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel werk, jarenlang door bezuinigingen is alles verwaarloosd.
Flinke jopen!quote:
Klopt, en het potje van dit jaar is alweer bijna leeg had ik begrepen, dus op een paar dingen in het najaar na kunnen we pas in 2025 weer verder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ziet het meer inderdaad
buurman heeft het ook jaren gedaan
zegt hetzelfde
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, en het potje van dit jaar is alweer bijna leeg had ik begrepen, dus op een paar dingen in het najaar na kunnen we pas in 2025 weer verder.
Oeh, een Domme? Of Domina...? ^^quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Liever een gekkie dan dom.
Dom is meer een stijlkeuze. Dom is een karaktereigenschap.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga nog even tv kijken en dan naar mijn bed, tot de volgende keer
que?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, een Domme? Of Domina...? ^^![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dag woudjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
je weet toch wel wat een sub en een dom zijn??quote:
Ga je lekker?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, een Domme? Of Domina...? ^^![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trusten, en succes met de bomen!!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, een sub haal je bij de Subways, en een dom is een dorpsgekquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet toch wel wat een sub en een dom zijn??
bijnaquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, een sub haal je bij de Subways, en een dom is een dorpsgek
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Geen IKEA in de buurt?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo een berg opbergbakken besteld voor in huis. Levering volgende week vrijdag, want zo werkt ikea webshop.
Berg op berg op berg op berg; zoiets?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo een berg opbergbakken besteld voor in huis. Levering volgende week vrijdag, want zo werkt ikea webshop.
Slaap ze!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
Amateurquote:
Mwoah geen zin om lading grote bakken mee te slepen in de busquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou nou.quote:
Oh. Zullen we samen anders ff op en neer rijden?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah geen zin om lading grote bakken mee te slepen in de bus
Om allerlei spullen in op te bergen. De bakken zijn niet doorzichtig dus dat werkt fijn tegen uv licht en dus kan ik er stof, wol etc er ook in opbergenquote:
Tis nu al besteldquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Zullen we samen anders ff op en neer rijden?
en daarna bier drinkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Zullen we samen anders ff op en neer rijden?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]Ik was garpjes aan het makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had voor moeten rijden en moeten schreeuwen: Muis we gaan naar de ikea! Nu!quote:
Zoietsquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nou.
Big, bigger, biggest-meneer zeker?
Ik ben voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja had voor moeten rijden en moeten schreeuwen: Muis we gaan naar de ikea! Nu!
En dan had je mij moeten duwen in een prachtige rolstoel daar
Muis in een rolstoel door de IKEA sjezen?quote:
Zeg het ze!quote:
Ja waarom niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Muis in een rolstoel door de IKEA sjezen?
Er is een andere SC.quote:
In de ballenbakquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja waarom niet.
Gehaktballetjes in het restaurant scoren, hotdog bij de uitgang.
Schijnbaar mag je hier alleen posten als aan hele strenge regels voldoet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is een andere SC.
Je hoepelt maar lekker op maar daar!
Bij de ikea eten we zalm en daim taartjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja waarom niet.
Gehaktballetjes in het restaurant scoren, hotdog bij de uitgang.
De gehaktballenbak!quote:
quote:
quote:
En dan goedmaakseks?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij de ikea eten we zalm en daim taartje
We richten een fictieve woning in en we maken ter plaatse ergens ruzie omdat ik perse de roze bank wil maar jij jezelf te mannelijk vindt voor een roze bank. Jij probeert dan Ede discussie te sussen door te laten zien hoe mooi roze kussentjes zijn op een zwarte leren bank en ik schreeuw dan nog even dat je kussentjes haat.
Jij eet je zalm maar, ik pak gehaktballetjesquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We richten een fictieve woning in en we maken ter plaatse ergens ruzie omdat ik perse de roze bank wil maar jij jezelf te mannelijk vindt voor een roze bank. Jij probeert dan Ede discussie te sussen door te laten zien hoe mooi roze kussentjes zijn op een zwarte leren bank en ik schreeuw dan nog even dat je kussentjes haat.
@Seven.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We richten een fictieve woning in en we maken ter plaatse ergens ruzie omdat ik perse de roze bank wil maar jij jezelf te mannelijk vindt voor een roze bank. Jij probeert dan de discussie te sussen door te laten zien hoe mooi roze kussentjes zijn op een zwarte leren bank en ik schreeuw dan nog even dat je kussentjes haat.
Misschien niet zo zeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien een criteria lijstje posten in de op zodat het duidelijk is voor iedereen.
Jij komt met een handleiding en ben maar 1x in elkaar te zetten?quote:
En er mist een schroefjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt met een handleiding en ben maar 1x in elkaar te zetten?
hey mailygodquote:
quote:
ben benieuwdquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Capibara!
Daar kan @:ToT vast wat mee -
Dat is zeker omdat ik die roze bank wil hè?quote:
Omnomnomnom.quote:
Ja, en kussentjesquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is zeker omdat ik die roze bank wil hè?![]()
Ik houd van kussentjes, want hoe kan ik anders 4 verschillende printjes combineren?quote:
Koop een plakboek ofzo en maak van onze woonkamer geen zooitjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd van kussentjes, want hoe kan ik anders 4 verschillende printjes combineren?
Precies, praktisch!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Koop een plakboek ofzo en maak van onze woonkamer geen zooitje
Ken jij mijn man?!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We richten een fictieve woning in en we maken ter plaatse ergens ruzie omdat ik perse de roze bank wil maar jij jezelf te mannelijk vindt voor een roze bank. Jij probeert dan de discussie te sussen door te laten zien hoe mooi roze kussentjes zijn op een zwarte leren bank en ik schreeuw dan nog even dat je kussentjes haat.
Hee, jij hier?quote:
Seven of 'em!quote:
Ik geloof je op je woord in dezequote:Op woensdag 6 maart 2024 22:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als het gaat over mijn man en kussentjes en Ikea, tuurlijk!
Nee dat niet. Ik vind alleen een leren bank echt typisch mannelijkquote:
Nee leren banken vind ik niet prettig. Goede stof voelt prettiger aan, als ik er mijn gebruikelijke middagdut op doequote:Op woensdag 6 maart 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ik vind alleen een leren bank echt typisch mannelijk
lekker makkelijk poetsenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kijkt naar zijn stoffen bankquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat welquote:
Ga je mee brommers kieknquote:
Ben jij het type die vraagt wat voor een kleur trekker de dames hebben?quote:
Hihi je zei trek.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben jij het type die vraagt wat voor een kleur trekker de dames hebben?
Mazi is weer terugquote:
Mazikeen twee drie en dan zal het gebeurenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen twee drie en dan zal het gebeuren
Ohaiquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Sally het volgende:
Ik ga lievermotoren
kiek'n
![]()
En Formule-wagens!
Ohaiiiii....quote:
quote:
quote:
Ik ga weer naar mijn liefdevolle bed toe.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:31 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen twee drie en dan zal het gebeuren
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ik ga weer naar mijn liefdevolle bed toe.
ik kom er al aanquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Ik ga weer naar mijn liefdevolle bed toe.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh sorry...Nee nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het weer goed isquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Ik heb al gereden hoor. Afgelopen zondag. En ik ga dit weekend weerquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee nog niet
[..]
Als het weer goed is
Oh -quote:
Goed bezig jijquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al gereden hoor. Afgelopen zondag. En ik ga dit weekend weer
quote:
Ik denk dat ik de Hyundai Tucson wil.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wil heel graag de 3 generatie Hayabusa
De brommer die doet heng heng hengquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben jij het type die vraagt wat voor een kleur trekker de dames hebben?
Oh... nog eens...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig jij
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh... nog eens...
"Oh -![]()
dan...
En vergeet![]()
niet
![]()
"
Heeft mijn vader gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Hyundai Tucson wil.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh... nog eens...
"Oh -![]()
dan...
En vergeet![]()
niet
![]()
"
Vooruit danquote:
jij bent de nieuwe Ghostriderquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig jij
[ afbeelding ]
![]()
...bij Karwei?quote:
Nou, te veel eer welquote:
Ik mag een nieuwe waggie uitzoeken op het werk, ben me nog aan het orienterenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heeft mijn vader gehad
Voor zijn werk
Moet het elektrisch zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik mag een nieuwe waggie uitzoeken op het werk, ben me nog aan het orienteren
Daar kun je niet op ZITTEN ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed bezig jij
[ afbeelding ]
![]()
Neuh. Was bij een winkeltje op het Bijlmerplein in Amsterdamquote:
Ford Puma! Of de Focus, die is goedkoperquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zelfs met zijn 2-en!quote:
Het budget is redelijk hoor. Zit ook naar de Mazda CX-5 te kijkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Puma! Of de Focus, die is goedkoper
Ford heeft als 1 van de weinige voorruit verwarming als optie, wat ik een geschenk uit de hemel vindquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het budget is redelijk hoor. Zit ook naar de Mazda CX-5 te kijken
Mailyke, ik ben zelf 1,92m langquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kun je alleen maar op LIGGEN joh, of je moet armen hebben van 2 meter
ik geloof er geen reet vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:46 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford heeft als 1 van de weinige voorruit verwarming als optie, wat ik een geschenk uit de hemel vind
[..]
Mailyke, ik ben zelf 1,92m lang
Mag het ook op twee wielenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het budget is redelijk hoor. Zit ook naar de Mazda CX-5 te kijken
Ik vind het interieur van de Ford altijd alsof ik in een jaren 90 auto stapquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ford heeft als 1 van de weinige voorruit verwarming als optie, wat ik een geschenk uit de hemel vind
Makker, ik doe mijn best het vriendelijk te houden, maar verder kan je je gezeik lekker in je eigen reet steken. Deze act van je kan me verder weinig interesseren.quote:
De buitenkant vind ik prachtig, het interieur vind ik mwah. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat valt toch wel mee? Een Ford is een hele degelijke prima auto
Daar komt die leugenachtige klaagbaak mentaliteit al weer boven, ik wist het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Makker, ik doe mijn best het vriendelijk te houden, maar verder kan je je gezeik lekker in je eigen reet steken. Deze act van je kan me verder weinig interesseren.
quote:
Lief - liefquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar komt die leugenachtige klaagbaak mentaliteit al weer boven, ik wist het wel
Je zou me eens in een oude Renault Twingo moeten zien. Je lacht je doodquote:
Wel blauw met een vlog hequote:Op woensdag 6 maart 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou me eens in een oude Renault Twingo moeten zien. Je lacht je dood
Oh uiteraard! Ik zit nu te kijken naar eentje met een volledig digitaal displayquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De buitenkant vind ik prachtig, het interieur vind ik mwah. Maar goed, smaken verschillen.
stop daar eens mee.. dat weghalenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja.![]()
Kwam ik weer aan met mijn diplomatieke posts...
Zeker is dat super.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Mailyke, ik ben zelf 1,92m lang
Zijn displays niet per definitie digitaal?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh uiteraard! Ik zit nu te kijken naar eentje met een volledig digitaal display
Scherpquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zijn displays niet per definitie digitaal?
Weinig CRT-displays gezien in auto's
Ja dat. En stuur- en stoelverwarming genotquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker is dat super.
Want dat krabben van de ruiten om ze sneeuw en ijsvrij te maken, het geeft helaas toch krassen, ook al doe je zo voorzichtig mogelijk.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Mocht je het over een interface hebben: fysieke knoppen in auto's zijn genot. Dat hele gedoe dat alles op een touschscreen moet is een fout die uitgedreven moet worden in de auto-industrie.
Oh dat wel, maar navigatie instellen is toch best fijn met een touchscreenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Mocht je het over een interface hebben: fysieke knoppen in auto's zijn genot. Dat hele gedoe dat alles op een touschscreen moet is een fout die uitgedreven moet worden in de auto-industrie.
De edit button zit er toch niet voor niets? Ik edit mijn posts voortdurend...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stop daar eens mee.. dat weghalen
Ja maar dat is toch niet per se Ford-gebonden ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja dat. En stuur- en stoelverwarming genot
Bij de mijne kan ik het adres ook gewoon inspreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar navigatie instellen is toch best fijn met een touchscreen
Ik vind het maar matig. Maar sowieso Apple Carplay/Android Auto-genot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar navigatie instellen is toch best fijn met een touchscreen
Welk merk is dat?quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet per se Ford-gebonden ofzo?![]()
Dat heeft mijn huidige niet-ford auto ook allemaal, en die is vijf jaar oud.
1x geprobeerd hier een adres in de stad. Kreeg ik een adres in Duitslandquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij de mijne kan ik het adres ook gewoon inspreken. Erg handig.
De navigatie op de telefoon is zeker beter dan die van de auto, vooral door de realtime fileinformatie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig. Maar sowieso Apple Carplay/Android Auto-genot.
Gewoon ff op je telefoon je shit instellen, en als je instapt staat alles goed
Oh zeker mee eensquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De navigatie op de telefoon is zeker beter dan die van de auto, zeker met live updates.
Ja, het gaat niet altijd goed. En het adres 'oh shit' kende hij ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welk merk is dat?
[..]
1x geprobeerd hier een adres in de stad. Kreeg ik een adres in Duitsland
Nou ja, met voorloopauto's erbij genomen heb ik de afgelopen vijf jaar Opel, Peugeot, Mazda en Skoda gereden, die hadden dat allemaal?quote:
Toyota niet? Die dingen zijn uitermate betrouwbaar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:06 schreef Speklap3000 het volgende:
Ohja en een Toyota op een blauwe maandag, maar dat was geen succes
Apart, nooit in de optielijsten gezien daar...quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nou ja, met voorloopauto's erbij genomen heb ik de afgelopen vijf jaar Opel, Peugeot, Mazda en Skoda gereden, die hadden dat allemaal?
Ja, maar dat was ff als vervangend vervoer. En als je een bepaald segment gewend bent is een Aygo als vervangend vervoer niet per se waar je blij van wordtquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toyota niet? Die dingen zijn uitermate betrouwbaar.
O, een Aygo. Ja, nouja, ach, je hebt transport. Je hoeft in elk geval niet te fietsen...quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ff als vervangend vervoer. En als je een bepaald segment gewend bent is een Aygo als vervangend vervoer niet per se waar je blij van wordt
Met je benen in je nek?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou me eens in een oude Renault Twingo moeten zien. Je lacht je dood
Ja je zei paar dingen. Die elektrische voorruitverwaming had niet per se elk model, maar je had 't ook over stoelen enzo.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Apart, nooit in de optielijsten gezien daar...
dat dan weer welquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, een Aygo. Ja, nouja, ach, je hebt transport. Je hoeft in elk geval niet te fietsen...
Dat is wel erg handig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:10 schreef Speklap3000 het volgende:
Kan mijn huidige auto sowieso vantevoren opwarmen via een app op mijn telefoon, dus dan maakt die voorruit-verwarming niet echt uit
Ga ik wel waarschijnljik kwijtraken met mijn volgende keuze, omdat ik terug wil naar benzine, maar goed. Het is wat het is.quote:
Zoietsquote:
Ah kijk, daar de verwarring. Ford heeft nml. een winterpack en daar zit voorruit, stuur, en stoelverwarming in. Bij Mazda net even gekeken en die bood stoelverwarming aan, maar wel bij de duurste uitvoering.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja je zei paar dingen. Die elektrische voorruitverwaming had niet per se elk model, maar je had 't ook over stoelen enzo.
Maar ik ga geen hele autokeuze laten afhangen van voorruitverwarming, en tis zeker niet dat Ford daar de enige is(En zelfs als ze dat wel waren...naja...daar laat je geen hele keuze vanaf hangen
)
Klopt, Ford winterpack is lekker, maar goed, geen dealbreaker bij een keuzequote:Op woensdag 6 maart 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah kijk, daar de verwarring. Ford heeft nml. een winterpack en daar zit voorruit, stuur, en stoelverwarming in. Bij Mazda net even gekeken en die bood stoelverwarming aan, maar wel bij de duurste uitvoering.
Volgens mij ligt dat er deels aan met welke auto je de parkeerplaats op komtquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd leuk om in een showroom rond te kijken, en ook als serieuze klant bezig te kunnen zijn, ipv dat je door de verkopers bijkans de showroom uitgekeken wordt.
Ik heb het wel gehad... Ik mocht ook een leaseauto uitzoeken, maar ik werd als klant niet heel serieus te woord gestaan. Dat was wel jammer, zeg maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat er deels aan met welke auto je de parkeerplaats op komt
Ja datquote:Op woensdag 6 maart 2024 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Altijd leuk om in een showroom rond te kijken, en ook als serieuze klant bezig te kunnen zijn, ipv dat je door de verkopers bijkans de showroom uitgekeken wordt.
Eens hoor, maar voor mij vind ik het wel handig en fijn, en sinds ik het heb gehad in de vorige Fiesta heeft het er eigenlijk altijd ingezeten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Klopt, Ford winterpack is lekker, maar goed, geen dealbreaker bij een keuze
Belachelijk wel. Betalende klant en zulks zeg maar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het wel gehad... Ik mocht ook een leaseauto uitzoeken, maar ik werd als klant niet heel serieus te woord gestaan. Dat was wel jammer, zeg maar.
Of een Massage-optie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar ik heb liever stoelventilatie dan voorruitverwarming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |