Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
-1 voor de kaap.
+1 voor de goede TT
Ja, momenteel gevaarlijke probleembomen weg zagen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah het echte mannen werk
met de kettingzaag?
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.
O, voorjaar natuurlijk, daar is er nu de tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, momenteel gevaarlijke probleembomen weg zagen.
Ik zal het onthouden voor als het volgende topic vol isquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
Zeg! Hier doen we niet aan een Topic Kaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel even![]()
![]()
![]()
![]()
Maar.. idd - lieve TT![]()
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT had
Je kan ook gewoon in gesprek gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
Zeg! Hier doen we niet aan een Topic Kaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel even![]()
![]()
![]()
![]()
Maar.. idd - lieve TT![]()
Nee, het moet voor 15 maart klaar zijn, daarna broedseizoen en mag het niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, voorjaar natuurlijk, daar is er nu de tijd voor.
Dit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
-1 voor de kaap.
+1 voor de goede TT
Gaat nu een stuk harder, lolquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als het volgende topic vol is
[..]
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT had
Dan hadden we in ieder geval dezelfde mindsetquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat nu een stuk harder, lol![]()
Ik had Make Love Not War!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.
Video in OP aangepastquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
nu slaap ik vanavond nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nadelige gevolgen voor je gezondheid hebben!
Een TT met een goede boodschap, heel mooi.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel terug komen, aangezien ik al in Open een nieuw deel zat, en de melding : kaan niet want er is al een nieuw topic open....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT had
ToT heeft overal plaatjes voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nadelige gevolgen voor je gezondheid hebben!
rot kapers ook altijdquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel terug komen, aangezien ik al in Open een nieuw deel zat, en de melding : kaan niet want er is al een nieuw topic open....![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT heeft overal plaatjes voor.
Soms is dat best engquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT heeft overal plaatjes voor.
He knows what I did last summerquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bang dat een rode bol bij je bed verschijnt?
jij bent de grootste kaper hierquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT had
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een TT met een goede boodschap, heel mooi.
neuhh je had gewoon mazzelquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben samen met @:JustinK de snelste kaper in het Westen
Woeiiii - thnx voor de YTquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optiequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezen![]()
Inspiratie vanuit @:TheStigsDutchCousin uit het vorige topic![]()
quote:
Stig is soms een beetje stoutquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezen![]()
Inspiratie vanuit @:TheStigsDutchCousin uit het vorige topic![]()
hou je wel vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optie
Ik ga hem onthoudenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optie
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben samen met @:JustinK de snelste kaper in het Westen
Ik dacht dus idd dat jij me weer voor was geweest, zoals jij bekend staat als kaperquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben we hem tochquote:
Dat was geen mazzelquote:
zekers welquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we hem toch
[..]
Dat was geen mazzel
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals paarsgepunte lansen enzo...
@JustinK is de winnaar in mijn hart.quote:
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houdenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK is de winnaar in mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |