kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Maar niet van die rare uitspraken gaan doenquote:
Het nu nog even een trap na geven vind ik eigenlijk net zo zinloos.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie is "je" in jouw post?![]()
@:Dr.Mikey weet prima waar ik het over heb.
Iets van een paar dagen geleden in de SEX-SC. Ook zo'n- actie daar. Zeg maar
En van die zinloze opmerkingen, stellingen en uitspraken van hem.
Ergens nog kwetsend ook nog, naar Formule 1-fans toe.
ik laat helemaal niks los als ik eenmaal vast heb dan moeten ze mijn kaak breken of me kapot schieten als ze geen overtuigende argumenten kunnen vindenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:02 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Makker, wees als Elsa en laat het los.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
jij niet
HalloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
dat is beterquote:
Nee want als een ander een iets langere tekst over een Interessant onderwerp plaatst krijgt hij of zij niet die reactie wat ik krijg.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je maakt het er allemaal zelf naar.
Goed hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is beter
hoe is het met woudie
Ik ga dan wel weer terug naar je negeren. Goed gesprek verder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik laat helemaal niks los als ik eenmaal vast heb dan moeten ze mijn kaak breken of me kapot schieten als ze geen overtuigende argumenten kunnen vinden
goe goequote:
ik beledig nooit iemandquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar niet van die rare uitspraken gaan doen![]()
Of mensen gaan beledigen.
Fijn, hij houdt er ook niet over op.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het nu nog even een trap na geven vind ik eigenlijk net zo zinloos.
Q.E.D.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij alles wat ik post komen oa jij sally greybones en nog een paar gelijk negatief doen en elkaar maar schijnheilig die likjes geven.
Hey F1-fanquote:
Succes supporters zijn namaak supporters daar ben ik nog normaal met je over in gesprek proberen te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie is "je" in jouw post?![]()
@:Dr.Mikey weet prima waar ik het over heb.
Iets van een paar dagen geleden in de SEX-SC. Ook zo'n- actie daar. Zeg maar
En van die zinloze opmerkingen, stellingen en uitspraken van hem.
Ergens nog kwetsend ook nog, naar Formule 1-fans toe.
dat is dus hetzelfdequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik beledig nooit iemandzeg hooguit wat voor een kansloze kut ik het vind
Godverdomme, onbedoeld grappig. Moest lachenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik beledig nooit iemandzeg hooguit wat voor een kansloze kut ik het vind
Niemand plaatst hier langere teksten, tenzij relevant aan het huidige onderwerp.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want als een ander een iets langere tekst over een Interessant onderwerp plaatst krijgt hij of zij niet die reactie wat ik krijg.
Mooiquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
goe goe
lekker druk momenteel??
tuinen klaarmaken?
aah het echte mannen werkquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Nee nog tot volgende week vrijdag bezig voor staatsbosbeheer, daarna vol in de voorjaarsbeurtjes
die kans heb je gehad ik stond 100% open voor een goed gesprek alleen jij bleek een achterbakse kut Act en dan mag heel de wereld zeggen dat ik stil moet houden dan zullen ze me eerst stil moeten krijgen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ga dan wel weer terug naar je negeren. Goed gesprek verder.
Prima, je hebt het nu vertelt, hou er dan ook maar over op.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Fijn, hij houdt er ook niet over op.
Gezien:
[..]
Q.E.D.
Nee, ik hou er niet van om dombo, nitwit of Lul de Behanger genoemd te worden (of dat laatste werd @:greysbones dan genoemd).
Dat ga ik wel even aankaarten ja.
Excuse me for it.
Nee, niet nodigquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Heerlijk ONZ sfeertje!
Gaat deze ook op slot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |