Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
-1 voor de kaap.
+1 voor de goede TT
Ja, momenteel gevaarlijke probleembomen weg zagen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah het echte mannen werk
met de kettingzaag?
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.
O, voorjaar natuurlijk, daar is er nu de tijd voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, momenteel gevaarlijke probleembomen weg zagen.
Ik zal het onthouden voor als het volgende topic vol isquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
Zeg! Hier doen we niet aan een Topic Kaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel even![]()
![]()
![]()
![]()
Maar.. idd - lieve TT![]()
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT had
Je kan ook gewoon in gesprek gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Sally het volgende:
Zeg! Hier doen we niet aan een Topic Kaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom je wel even![]()
![]()
![]()
![]()
Maar.. idd - lieve TT![]()
Nee, het moet voor 15 maart klaar zijn, daarna broedseizoen en mag het niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, voorjaar natuurlijk, daar is er nu de tijd voor.
Dit!quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
-1 voor de kaap.
+1 voor de goede TT
Gaat nu een stuk harder, lolquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als het volgende topic vol is
[..]
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT had
Dan hadden we in ieder geval dezelfde mindsetquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat nu een stuk harder, lol![]()
Ik had Make Love Not War!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is de kaapleef hier niet zo gewenst? Ik vraag dit voor een vriend.
Video in OP aangepastquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
nu slaap ik vanavond nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nadelige gevolgen voor je gezondheid hebben!
Een TT met een goede boodschap, heel mooi.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel terug komen, aangezien ik al in Open een nieuw deel zat, en de melding : kaan niet want er is al een nieuw topic open....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet DM'en, maar gewoon als fipo plaatsen in dit topic, dat je een andere TT had
ToT heeft overal plaatjes voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan nadelige gevolgen voor je gezondheid hebben!
rot kapers ook altijdquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kon niet zo snel terug komen, aangezien ik al in Open een nieuw deel zat, en de melding : kaan niet want er is al een nieuw topic open....![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT heeft overal plaatjes voor.
Soms is dat best engquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT heeft overal plaatjes voor.
He knows what I did last summerquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bang dat een rode bol bij je bed verschijnt?
jij bent de grootste kaper hierquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het wordt niet altijd gewaardeerd, en Sally DM'de me net dat ze een leuke TT had
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een TT met een goede boodschap, heel mooi.
neuhh je had gewoon mazzelquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben samen met @:JustinK de snelste kaper in het Westen
Woeiiii - thnx voor de YTquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:09 schreef Speklap3000 het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over:
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optiequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezen![]()
Inspiratie vanuit @:TheStigsDutchCousin uit het vorige topic![]()
quote:
Stig is soms een beetje stoutquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook nog "Iedereen moet eens goed neuken" [want dan is iedereen eens wat vrolijker] kunnen wezen![]()
Inspiratie vanuit @:TheStigsDutchCousin uit het vorige topic![]()
hou je wel vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tikje ordinair, maar ja dat was ook een optie
Ik ga hem onthoudenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik ben samen met @:JustinK de snelste kaper in het Westen
Ik dacht dus idd dat jij me weer voor was geweest, zoals jij bekend staat als kaperquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben we hem tochquote:
Dat was geen mazzelquote:
zekers welquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we hem toch
[..]
Dat was geen mazzel
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals paarsgepunte lansen enzo...
@JustinK is de winnaar in mijn hart.quote:
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houdenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK is de winnaar in mijn hart.
Ja, vandaar dat ik bij Stig in de dm hingquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
Ah hee, djeez komt ook weer neuzen in [TRU].
Straks worden de aliens weer snoeihard aan een paarsgepunte lans geregen!
De waarheid?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
die van @SwJ tikken mooi aan zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinK heeft momenteel de meeste punten voor deze maand. Dus voorlopig heeft Justin de maand Maart gewonnen?
Akkoord bevondenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houden
wordt dat enorm gewaardeerd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK is de winnaar in mijn hart.
Eh - HIER niet....quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komen wel andere bijzondere dingen voorbij hier, zoals de paarsgepunte lans enzo...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van @:Swj tikken mooi aan zo
en nu genoeg erover
geen DTS hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gewoon lief verder hier
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
lekker gewerkt GG?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zoekt een onderwerp.
KPD wel?quote:
Bier en tieten?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gewoon lief verder hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier enorm lief
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als jullie heel dat DTS geneuzel nu uit dit topic houden
wordt dat enorm gewaardeerd
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier enorm lief![]()
punnikenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus alle zeilen bijzetten nu om op tijd klaar te zijn...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, het moet voor 15 maart klaar zijn, daarna broedseizoen en mag het niet meer.
ken je dat niet?quote:
We gaan het niet reddenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus alle zeilen bijzetten nu om op tijd klaar te zijn...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]Oeh ja ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier enorm lief
* Sally doet mee![]()
]
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
heb je meer mensen nodig met de juiste papieren?quote:
Voorspelbaarquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat het betekent.
U zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Er is gewoon te veel werk, jarenlang door bezuinigingen is alles verwaarloosd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je meer mensen nodig met de juiste papieren?
Bieren en tieten lalalalalaquote:
Liever een gekkie dan dom.quote:
je ziet het meer inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel werk, jarenlang door bezuinigingen is alles verwaarloosd.
Flinke jopen!quote:
Klopt, en het potje van dit jaar is alweer bijna leeg had ik begrepen, dus op een paar dingen in het najaar na kunnen we pas in 2025 weer verder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
je ziet het meer inderdaad
buurman heeft het ook jaren gedaan
zegt hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |