Ik vind het interieur van de Ford altijd alsof ik in een jaren 90 auto stapquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ford heeft als 1 van de weinige voorruit verwarming als optie, wat ik een geschenk uit de hemel vind
Makker, ik doe mijn best het vriendelijk te houden, maar verder kan je je gezeik lekker in je eigen reet steken. Deze act van je kan me verder weinig interesseren.quote:
De buitenkant vind ik prachtig, het interieur vind ik mwah. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat valt toch wel mee? Een Ford is een hele degelijke prima auto
Daar komt die leugenachtige klaagbaak mentaliteit al weer boven, ik wist het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Makker, ik doe mijn best het vriendelijk te houden, maar verder kan je je gezeik lekker in je eigen reet steken. Deze act van je kan me verder weinig interesseren.
quote:
Lief - liefquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar komt die leugenachtige klaagbaak mentaliteit al weer boven, ik wist het wel
Je zou me eens in een oude Renault Twingo moeten zien. Je lacht je doodquote:
Wel blauw met een vlog hequote:Op woensdag 6 maart 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou me eens in een oude Renault Twingo moeten zien. Je lacht je dood
Oh uiteraard! Ik zit nu te kijken naar eentje met een volledig digitaal displayquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De buitenkant vind ik prachtig, het interieur vind ik mwah. Maar goed, smaken verschillen.
stop daar eens mee.. dat weghalenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja.![]()
Kwam ik weer aan met mijn diplomatieke posts...
Zeker is dat super.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford heeft als 1 van de weinige voorruit verwarming als optie, wat ik een geschenk uit de hemel vind
[..]
Mailyke, ik ben zelf 1,92m lang
Zijn displays niet per definitie digitaal?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh uiteraard! Ik zit nu te kijken naar eentje met een volledig digitaal display
Scherpquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zijn displays niet per definitie digitaal?
Weinig CRT-displays gezien in auto's
Ja dat. En stuur- en stoelverwarming genotquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker is dat super.
Want dat krabben van de ruiten om ze sneeuw en ijsvrij te maken, het geeft helaas toch krassen, ook al doe je zo voorzichtig mogelijk.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Mocht je het over een interface hebben: fysieke knoppen in auto's zijn genot. Dat hele gedoe dat alles op een touschscreen moet is een fout die uitgedreven moet worden in de auto-industrie.
Oh dat wel, maar navigatie instellen is toch best fijn met een touchscreenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Mocht je het over een interface hebben: fysieke knoppen in auto's zijn genot. Dat hele gedoe dat alles op een touschscreen moet is een fout die uitgedreven moet worden in de auto-industrie.
De edit button zit er toch niet voor niets? Ik edit mijn posts voortdurend...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
stop daar eens mee.. dat weghalen
Ja maar dat is toch niet per se Ford-gebonden ofzo?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja dat. En stuur- en stoelverwarming genot
Bij de mijne kan ik het adres ook gewoon inspreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar navigatie instellen is toch best fijn met een touchscreen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |