Oh. Zullen we samen anders ff op en neer rijden?quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah geen zin om lading grote bakken mee te slepen in de bus
Om allerlei spullen in op te bergen. De bakken zijn niet doorzichtig dus dat werkt fijn tegen uv licht en dus kan ik er stof, wol etc er ook in opbergenquote:
Tis nu al besteldquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Zullen we samen anders ff op en neer rijden?
en daarna bier drinkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Oh. Zullen we samen anders ff op en neer rijden?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]Ik was garpjes aan het makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Ja had voor moeten rijden en moeten schreeuwen: Muis we gaan naar de ikea! Nu!quote:
Zoietsquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou nou.
Big, bigger, biggest-meneer zeker?
Ik ben voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja had voor moeten rijden en moeten schreeuwen: Muis we gaan naar de ikea! Nu!
En dan had je mij moeten duwen in een prachtige rolstoel daar
Muis in een rolstoel door de IKEA sjezen?quote:
Zeg het ze!quote:
Ja waarom niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Muis in een rolstoel door de IKEA sjezen?
Er is een andere SC.quote:
In de ballenbakquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja waarom niet.
Gehaktballetjes in het restaurant scoren, hotdog bij de uitgang.
Schijnbaar mag je hier alleen posten als aan hele strenge regels voldoet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Er is een andere SC.
Je hoepelt maar lekker op maar daar!
Bij de ikea eten we zalm en daim taartjequote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja waarom niet.
Gehaktballetjes in het restaurant scoren, hotdog bij de uitgang.
De gehaktballenbak!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |