SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Dan zie ik liever nog twee spiralen van 10m lang, beide eindigen bij de Gouden Cheque van de Ton, tegelijk starten en wie het er het eerst is zonder zoemer... of hartaanval..quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zie ook liever het eerste finalespel terug. Dan komt het aan op bluffen en vertrouwen.
Of als ze dan toch die kluis willen houden, dan zoals bij EJVJL dat ze code zelf moeten uitrekenen aan de hand van opdrachten.
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.
Desalniettemin, Donna weg.Nu Beau nog.
Ook dat nog. Ik dacht dat hij van dr af wilde. Lol.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
Even een flits van binnenkomers, morgen meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
3 nieuwe deelnemers, bekende gezichten?Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het goede doel van Erik was tamelijk lachwwekkend. Hij wou zelf spullen komen brengen bij oncologie zodat hij zeker weet dat ze krijgen wat ze nodig hebben.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:19 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,4 Kijkcijfer: 477.000
Mooie cijfers weer, en een kijkcijfer Top 25 beloning: nr. 23.
Lineaire kijkcijfers finale cyclus een mooie 426.000 zagen de moker arrogante Regna winnen.![]()
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?
Aha, vroeger kon je gewoon elke dag de cijfers zien bij SKO, ik snap niet waarom dat veranderd isquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.
Snap je nou waarom die kijkcijfers zo onverklaarbaar hoog blijven.. natúúrlijk komen er nooit meer live streams zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Maar hij heeft wel een punt hierin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan.
En toch, hij is ook zeer gevoelig he. Met z’n Eduardo tranen af en toe.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan.
Jawel, maar hij probeert zichzelf in te dekken denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt hierin.
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt hierin.
Idd, ik heb er nu al niks mee. De kaartenbak raakt op?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:31 schreef ThijsTH het volgende:
Nou, als ik zie wat er vanavond in komt dan mag ik voorzichtig concluderen dat ze weinig aanmeldingen hebben?![]()
![]()
Ze draaien soms ook gewoon stukjes van dagen om en maken daar dan een verhaal van. Casper lag eerst op bed met zijn bakkershoedje boven hem en de aflevering erna kreeg hij dat hoedje pas van Beau. Zonder streams is de febo vogelvrij om de hele trukendoos te gebruiken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.
Zo was het Jennemie opgevallen dat zij in een aflevering in een discussie zat met 2 verschillende outfits aan
Ja, die kan nog weleens voor vuurwerk zorgen. Ik zeg welkom Serena.quote:
Maar dat accepteren zijn haaimaatjes ook. Mel had ook wel beetje gelijk, haar vriendje, komt terug en zonder met haar te praten zoeken ze naar een ander. Tuurlijk zij gedraagt zich als een verliefd pubertje, maar hij misbruikt haar echt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat Beau er de volgende keer uit gaat. Vermoeiende gast die daar rondloopt alsof ie de koning der haaien is.
Later terugkijken en vooruitspoelen. Werkt top.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Gia het volgende:
Met het openen van de kluis mocht eerst Regna 2 codes en Erik 1, omdat Regna er 7 had en Erik maar 3.
Vervolgens Regna 1 en toen Erik weer. Huh? Was me toen al duidelijk dat de volgende van Regna de juiste was, maar Erik mocht nog een keer aan de beurt komen.
Vorige keer was het de eerste gekozen code, maar toen begonnen ze bij de laatste code, dus duurde het lekker lang. Dat had dit keer niet uitgemaakt, omdat het de middelste code was.
Doe het dan normaal en laat Regna gewoon weer 2 codes invoeren! En dan komt Erik jammerdepammer niet meer aan de beurt. Zo nep, dus. Jan Versteeg wist al welke de juiste code was.
Vond het wel echt sneu hoe Kim zo stil werd op het bankje en verdrietig opstond en wegliep.....arme meidquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Revanches het volgende:
Kaine heeft ook een attitude hoor, die denkt dat ze heel wat is volgens mij. En maar huilen omdat ze niet kan kiezen boehoeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door KinKiJan op 08-03-2024 10:06:02 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zowel Davey als Serena deden mee met LLDL.Oja Talpa inteelt dus, makkelijk kaartenbakje dus. Daar ken ik in ieder geval Serena van, die Rotterdammer misschien ook wel maar die heeft een alledaags gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 08-03-2024 11:21:45 ]Allemaal cabaretteketet!
Dat artikel hadden ze al op de site geplaatst toen de finale nog bezig wasquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:06 schreef spapaars het volgende:
Algemeen dagblad over Regna
https://www.ad.nl/vlaardi(...)-gaat-doen~aabeb263/
Met wat gebeurt en voor het op tv is te zien, zitten teveel dagen tussen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat artikel hadden ze al op de site geplaatst toen de finale nog bezig was
En zo geweldig is ze niet. Maar je weet: janken is op tv komen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Revanches het volgende:
Kaine heeft ook een attitude hoor, die denkt dat ze heel wat is volgens mij. En maar huilen omdat ze niet kan kiezen boehoeee
Sinds Daan weg is staat haar hoofd bijna altijd op onweer, echt verschrikkelijk. Vandaag een tv-momentje vanwege Kim die ze zelf heeft afgestoten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Revanches het volgende:
en bijna iedereen zag het, voelde het....jajaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Charmian het volgende:
Bo is transgender in the making...boeiendik hoop niet op een dramaverhaallijntje
Ahh , misschien moet 'ie het gelebber met Eduard gaan oppakken nu Vincent weg isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Charmian het volgende:
Bo is transgender in the making...boeiendik hoop niet op een dramaverhaallijntje
Egt jonguhquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh , misschien moet 'ie het gelebber met Eduard gaan oppakken nu Vincent weg is
Kut zeg, waar moet Eduard nou zijn tong in kwijt.. heeft casting er geen lekker jochie bij gedaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Egt jonguhmaar volgens mij is bo van de meisjes meende ik te horen.
Nog nooit zo'n neppe snik gezien...en dan die sneaky danielle erbijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
snik...dan gaat ze samen met Mel een beetje gemeen doen.....wat een baby die Kainé
hij kan het nog bij nick proberenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kut zeg, waar moet Eduard nou zijn tong in kwijt.. heeft casting er geen lekker jochie bij gedaan?
Gieren hebben deze cyclus altijd punten, of zelf en zo niet dan 20% van de Haaien, of beide.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Bo is dus een chick geweest. Gaan we nou ook al woke doen bij SBS? Dacht dat alleen de NPO en RTL dat waren. Gieren houden de eer hoog. Eervol laatste maar pakken wel punten af als ware klaplopers door die brief die ze geschonken is.
Knap gezien van Erik....ik had het zelf niet door.....Erik kan dus toch nog wel iets....maar quizjes en spelletjes kan ie niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Bo is dus een chick geweest. Gaan we nou ook al woke doen bij SBS? Dacht dat alleen de NPO en RTL dat waren. Gieren houden de eer hoog. Eervol laatste maar pakken wel punten af als ware klaplopers door die brief die ze geschonken is.
Die 20% regel betekent eigenlijk nu al dat ze sowieso geen laatste worden en dus safe zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Gieren hebben deze cyclus altijd punten, of zelf en zo niet dan 20% van de Haaien, of beide.
Het zint hem volgens mij niks dat iemand van buitenaf zomaar kritiek op zijn gedrag durft te uiten. Mel, Mel open je ogen. Hoe dikwijls moet je nog een waarschuwing krijgen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef Revanches het volgende:
Beau weer aan het gaslighten. En Wesley voelt zich wel beter volgens mij, minder wallen
Da's nog niet zeker. Er zitten big spenders in dat bondje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die 20% regel betekent eigenlijk nu al dat ze sowieso geen laatste worden en dus safe zijn
Dat is ook de bedoeling. 485 euro, 90 x 2. En waarom? Omdat je het aan kan passen? Je past em 1x aan en dat is het dan. Kun je net zo goed een goedkoper matras kopen met je gewenste hardheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:27 schreef ThijsTH het volgende:
Leuk matrasje trouwens, dat Matt. Die ga ik denk ik ook maar eens aanschaffen binnenkort
Ze wilt actrice worden begrijp ik. Ik geloof dat ze het kan maar aan haar stem heeft ze nog veel te werken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
snik...dan gaat ze samen met Mel een beetje gemeen doen.....wat een baby die Kainé
Dat kaartje op bed."Beste Bewoners..jullie kunnen het matras naar wens afstellen" hilarisch gewoon schaamtoos reclamefilmpje van minuten na de regulere reclame van een kwartierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef freaky40 het volgende:
De sponsoring van die Matt matrassen is echt agressief, bij LLDL was er ook al zo'n toneelstukje te zien gisterenavond.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
Serena, naast LLDL was ze ook bij Take Me Out: Mother Knows Best te zien.Jammer dat we maar 1x p/m dat spelletje mogen spelen.. Vind de KaartenbakdeelnemerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat we maar 1x p/m dat spelletje mogen spelen.. Vind de Kaartenbakdeelnemer
Haha, geen zorgen, ik was cynisch. Natuurlijk ga ik geen Matt matras kopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. 485 euro, 90 x 2. En waarom? Omdat je het aan kan passen? Je past em 1x aan en dat is het dan. Kun je net zo goed een goedkoper matras kopen met je gewenste hardheid.
Dat aanpasbare is nuttig als je een B&B hebt en er steeds andere mensen op moeten liggen. Die kunnen het dan naar wens aanpassen.
Ben met een podcast gestopt te luisteren door die matrassen, kreeg je halverwege ineens minutenlange gezever over die klote dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef freaky40 het volgende:
De sponsoring van die Matt matrassen is echt agressief, bij LLDL was er ook al zo'n toneelstukje te zien gisterenavond.
Beau heeft een nieuwe kapsel, in een andere groep zeggen ze dat hij een spel speelt, en de naïeve Melanie zit weer trouw naast hem.quote:
Mel is schaapquote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beau heeft een nieuwe kapsel, in een andere groep zeggen ze dat hij een spel speelt, en de naïeve Melanie zit weer trouw naast hem.
Geen cent te besteden, maar Mary besteld voor haar vanillesuiker.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Nou de Gieren worden vast weer laatste…
binnen 5 minuten klaar… ;P zeker met zo,n ikea kast..quote:Op maandag 11 maart 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Alleen zo'n kast in elkaar zetten gaat sneller
Die zit daar om de hoek... des te meer des te langer het duurtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef King_Merc het volgende:
B
[..]
binnen 5 minuten klaar… ;P zeker met zo,n ikea kast..
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans wel
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.quote:
Wesley moet zich niet zo aanstellen. Ja het is smerig en kut dat het een hamburger van hun was. Maar djiezus ga janken er om of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Vind 't ook wel een anti-climax eigenlijk na die vooruitblik van gisterenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.
*Proest* Ik zie wat je doet daar!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:
Gelukkig is Sam bijzonder hygiënisch in alle aspecten van haar leven.
Edu kan wederom echt niks.
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef NedKelly het volgende:
En waarom ligt je hamburger gewoon open en bloot zonder verpakking / zakje in de vriezer? Dat vind ik pas goor.
Hey wel juist citeren hé! Voel je je geconfronteerd ofzo? Omdat je tanden tegen de binnenkant van je bovenlip plakken? Wel goed poetsen en typen he Mootie hahaha.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:
Gelukkig is Sam bijzonder hygiënisch in alle aspecten van haar leven.
Zoals ze het teruglegde leek het alsof het los lag. Maar zelf haal ik nooit de "klepjes" van een aangebroken doos, waardoor het er nog redelijk als een doos uit blijft zien. Dat herkende ik hier niet, vandaar mijn opmerking.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.
Terwijl Robert rustig een mes aflikt en terug in de strooppot duwt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sam krijgt geel omdat ze aan een hamburger van anderen heeft gelikt in een recalcitrante bui.
wedden??
Of beide niet dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Gieren hebben deze cyclus altijd punten, of zelf en zo niet dan 20% van de Haaien, of beide.
Het leek er inderdaad wat op ja. Ik doe hetzelfde als jij, en als ik weer eens te lomp ben geweest met openen, vouw ik die doos alsnog zo goed mogelijk dicht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:45 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zoals ze het teruglegde leek het alsof het los lag. Maar zelf haal ik nooit de "klepjes" van een aangebroken doos, waardoor het er nog redelijk als een doos uit blijft zien. Dat herkende ik hier niet, vandaar mijn opmerking.
Haar manier om hem aan haar te binden, en hij speelt het nogal smerige spelletje van aantrekken en afstoten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:47 schreef Gia het volgende:
Vond dat moment van Mel en Beau ook wel awkward. Een beetje op TV gaan zitten zeuren om geneukt te worden, minstens om de dag! Hoe moet dit voor haar arme oma overkomen.
Ehm, nou dus niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:51 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hou toch een bijzonder zwak voor Sam.
Hoe tomboy en lomp ze ook is, ze lijkt me bijzonder hygienisch in alle aspecten van haar leven. Zo ben je of zo ben je niet.
Ja ja, daar ben ik op terug gekomen in vorige reactie. Compliment was van korte duur, hoe krijgt ze het ook voor elkaar hahahhahahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 08:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ehm, nou dus niet.Lekker sabbelen aan de burger van een ander. Geen normen en waarden, geen respect. Terecht een gele kaart. Rood had ook wel gemogen. Nick of wie het was die met dat idee kwam, mocht ook wel een gele kaart krijgen.
En Robert heeft geen recht van spreken want hij is zo vies om afgelikte bestek terug in smeerbeleg te steken. Stukken onhygiënischer.
Dit was het stoute likje.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef mootie het volgende:
Er zijn dus meerdere manieren om aan een hamburger te likken.
Het voorzichtige likje.
De agressieve lebber.
De vraatzuchtige slurp.
De liefdevolle streling.
Beetje respect voor Mel he, die arme meid heeft al 3 dagen geen sex gehad dus volkomen begrijpelijk dat ze zich gefrustreerd gedraagt.....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien dat Mary nog wat 'pure hagelslag' voor Eduardo kan vinden bij de volgende schoonmaak
Talpa zou hier zomaar een gele kaart voor kunnen geven wegens het kopstoten van de koelkastquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bam Sam tegen de koelkast...
Ja en het lijkt erop dat ze sturen naar een nieuw lijntje tussen Davey en Daniële/Kim ..quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk luchten ze die kamer eerst nadat ze daar bezig zijn geweest.
Jammer dat de haaien weer gewonnen hebben, die Wesley moet er echt uit. Verder vind ik de verhaallijntjes tussen de opdrachten in wel erg matig. Het gaat over eten, heel veel eten en schoonmaken. Nergens anders over...oja en over Mel en Beau...
Echt, die is gewoon niet zo goed in topo. Dat hij het diepste punt ergens in de bergen ofzo aanwijst ipv in de zee....quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:14 schreef mootie het volgende:
Waarom laten ze Eduardo proeven doen, die faalt echt altijd.
Mod Edit. dit gaan we niet doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Ja, bij EJVJL zat toch veel meer dynamiek en ging het over van alles. Dat is toch wat je wil zien, beetje reuring in de tent, tactiek en gekonkel. Dat is waarom je hier naar kijkt. Niet die futiliteiten zoals eten, schoonmaken en kalverliefdes tussen de opdrachten door. Het is allemaal zo filterdun.
Was gisteren inderdaad niet heel veel aan. Je had eerst het staartje van die topo opdracht en daarna alleen gezever over vanalles. Vond ik de pleeborstels van Mary nog een hoogtepuntje in de aflevering.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk luchten ze die kamer eerst nadat ze daar bezig zijn geweest.
Jammer dat de haaien weer gewonnen hebben, die Wesley moet er echt uit. Verder vind ik de verhaallijntjes tussen de opdrachten in wel erg matig. Het gaat over eten, heel veel eten en schoonmaken. Nergens anders over...oja en over Mel en Beau...
De aflevering van gisteren had je prima kunnen missen. Ben nog steeds benieuwd wie Jan gaat vervangen als hij eens langer afwezig is. Of krijgen we dan weer een paar brieven?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
De bondgenoten 'de soap met echte mensen' zoals ze zelf zeggen. Dat 'soap effect' mag nog wel wat meer naar voren komen dus, die futiliteiten waar ze het over hebben maakt het voor mij per definitie geen soap. Dan moet er wel verschillende verhaallijntjes zijn. Utopia vond ik dat veel en veel meer.
Dit programma hoeft helemaal geen presentator te hebben eigenlijk, bij EJVJL konden ze ook prima zonder. Jan staat op de loanlist bij Talpa dus dit is gewoon gecreëerd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
De aflevering van gisteren had je prima kunnen missen. Ben nog steeds benieuwd wie Jan gaat vervangen als hij eens langer afwezig is. Of krijgen we dan weer een paar brieven?
Edu kan zijn eigen pure hagelslag gaan maken. Even een shredder met opvangbakje in de wc pot stoppen en hoppa. Wat een gezeur weer daar om eten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien dat Mary nog wat 'pure hagelslag' voor Eduardo kan vinden bij de volgende schoonmaak
Vind dat het een niks met het ander te maken heeft. Als ze te weinig doen, moet je ze daar op aanspreken. Punt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Die flashbacks naar Kaine en Daan, was Daan alweer vergeten
We zien natuurlijk niet alles, maar zou Mary een punt gehad hebben met die bloembakken, dat ze geen zak doen behalve als er wat nieuws te doen is?
Haha, ja die Mary denkt dat ze het allemaal wel even voor het zeggen heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind dat het een niks met het ander te maken heeft. Als ze te weinig doen, moet je ze daar op aanspreken. Punt.
Wb die bloembakken. Die komen binnen en Mary en Wesley besluiten direct dit 'straks samen te gaan doen'. Er wordt niet eens overlegd of iedereen het daar mee eens is. Misschien weet niet eens iedereen dat dit gebracht is.
Dan willen Beau en ? ook een bloembak doen en zegt Mary: Nee, Wes en ik gaan dat doen.
Beau: Doen we er toch ieder een!
Mary: Nee, wij doen allebei de bloembakken, dat hebben we zo afgesproken.
Sorry, maar even overleggen met de anderen is geen overbodige luxe. En vinden dat je hier recht op hebt, omdat je hebt gepoetst, slaat nergens op.
En dan nog bepaalt Mary niet dat er een beloning staat tegenover het poetsen, in de vorm van, bijvoorbeeld, bloembakken vullen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja die Mary denkt dat ze het allemaal wel even voor het zeggen heeft.
Vroeg me nog los van die bloembakken af of sommigen inderdaad niet te zien zijn bij de minder leuke dingen, maar dan bij de leuke dingen inderdaad steeds vooraan staan. Zou me niets verbazen, maar het is ook Mary die het zegt.
Neuh wat mij betreft bepaalt Mary bij wijze van spreken enkel welke hand ze gebruikt bij een toiletbezoekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan nog bepaalt Mary niet dat er een beloning staat tegenover het poetsen, in de vorm van, bijvoorbeeld, bloembakken vullen.
Maar ben voor vandaag vooral benieuwd wat er met Sam is. Als dat waterpokken zijn, dan kan dat nog leuke tv worden, als ze er niet uitgehaald wordt. Heb dit zelf gehad toen mijn zoon 4 was. We hadden het samen. Dit terwijl ik het als kind al gehad had. Maar een jeuk!!! We zaten met onze ruggen tegen de rugleuning van de bank te schuren. Vreselijk!!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh wat mij betreft bepaalt Mary bij wijze van spreken enkel welke hand ze gebruikt bij een toiletbezoek
Op instagram was vanmiddag al te zien wat er met Sam was, of je het nu al wil weten laat ik aan jou over:Oh, jammer. Waterpokken was leuker geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je ... Je weet waar ze momenteel huistquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Mag ik die mary heel hard klappen...wat een irritant pokkuhwijf
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 gele kaarten voor een overtreding, dat zijn dus degenen die uit de koelkast hebben lopen vreten van andermans eten.
mmmmm ben benieuwd wat de overtreding dan was... eten pikken lijkt me niet (gebeurde wel vaker)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om 3 personen van 3 verschillende bondjes.
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
Ik bedoel die brief die werd voorgelezen in de vooruitblik. 😛quote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.
quote:Op maandag 18 maart 2024 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
Iets langere vooruitblik over de gele kaarten..Negative punten, ook een first in de de show.. knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
25 Punten voor t versturen van berichten en alsnog 10% eraf.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
Het wordt er allemaal niet spannender vanquote:Op maandag 18 maart 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
3 dagen paaldansenfuck.. zo komt de tijd ook wel om
Hou op hoor...niet weer dat brie/kaas/wijn gezeikquote:
Nah ja , zolang de Aapjes maar hun beloning krijgen voor braaf TV makenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet spannender van
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:10 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik sta nog steeds versteld van wat Mary met die wc-borstel deed.. Heel erg jammer, want ik heb haar eigenlijk toch wel hoog zitten.
Mensen hebben het niet door wanneer ze indirect plaagt met haar gepraat, maar je ziet het toch aan haar ogen; ze geniet en hoeveel mensen elkaar ook over haar opstoken; vaak bewijst ze zich wel.
Het lijkt me hoe dan ook dat zij niet meer aan haar deelname gaat hebben dan de ervaring. Alhoewel, als de productie wilt dat zij wint, dan kunnen ze haar kansen vergroten. Verder is dat natuurlijk ook afhankelijk van de gunfactor richting haar teamleden.
Ik ook hoor! Scherp was het niet, maar ze verdient die wc-borstel niet als smet op haar deelname.quote:
Dat was dus niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
De brieven kunnen niet meer uit de hand van de brenger worden gegrist, ze laten hem aan een ballon naar boven gaan hahaha en zie er dan maar aan te komen.
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Denk dat Kaine kans maakt op 1e te worden
Ze kunnen morgen dus de hele uitzending weer vullen met Melanie drama. Ook mooie karma voor Eduardo die samen met Melanie het Kim niet gunde en het zeer waarschijnlijk sowieso beter had gedaan dan Melanie omdat tijdens het oefenen ze niet zo slordig was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.
Zo'n zin in morgen! Jankende en stampende Mel en een glunderende Sam.
Begint een patroon te worden, nog even en we kunnen 'm uitzetten als de reclame begint, en dan hebben we door de terugblik de dag erop niks gemistquote:Op woensdag 20 maart 2024 01:13 schreef DutchBlend het volgende:
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
De uitslag is al bekend, de nieuwe puntenstand was in beeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
Inderdaad. Ze weten toch waar ze zich voor hebben opgegeven?! Dan wacht zo'n telefoontje maar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
Migraine kan behoorlijk naar zijn. Maar als je daar zo'n last van heb, waarom ga je dan met zo'n spelprogramma meedoen. Of had ze TI in gedachten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..
Ja, en niet te doen lijkt mij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
48 uurs opdracht, zulke opdrachten zijn leuk met streams
Lastig inderdaad, bij ejvjl was het niet iedereen gelukt, dat kostte dan punten van het totaal te winnen bedrag, hier is het meteen klaar als er 1 faalt.quote:
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Komt die clown met een mes om mee te gooien
Ik zeg je, hij is de mannelijke Zoe hier
Doelde dan ook voornamelijk op dit aspect van Zoequote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en schijt heeft ana anderen. Èn hij is dom.
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.
Met zijn splaak geblek...quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.
Ligt er te dik bovenop en wellicht een beetje aangestuurd/aangejaagd door de Febo.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het Davey/Kim verhaallijntje nu al beu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |