abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212712869
De nieuwe bondgenoten

Cap van Spapaars

Haaien: Beau, Regna, Erik, Lodewijk
Vossen: Eduardo, Kaine, Wesley, Kim
Gieren: Nick, Melanie, Sam, Donna
Slangen:Vincent, Daniëlle, Robert, Mary

De bondgenoten van vorige maand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_212712890
Zou Wesley blijven?

Ben wel benieuwd naar de nieuwe deelnemers, we krijgen er -als Vincent Eduardo kan missen echt gaat- in elk geval 3.
pi_212713550
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 8,7 Kijkcijfer: 403.000

Kijkcijfer Top 25 nr.: 24

Lineaire kijkcijfers gisterenavond laatste Knock-Outs aflevering: 449.000 kijkers. Niet slecht. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212714394
Het is zeer stom dat de eerste finaleopdracht niet behouden is. Top tv was dat.

Wie is die flap die variatie opeens nodig vond? Heel jammer.
pi_212715244
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.

Desalniettemin, Donna weg. *O* Nu Beau nog. *O*
Hotapnyc
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:52:25 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212716455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zie ook liever het eerste finalespel terug. Dan komt het aan op bluffen en vertrouwen.

Of als ze dan toch die kluis willen houden, dan zoals bij EJVJL dat ze code zelf moeten uitrekenen aan de hand van opdrachten.
Dan zie ik liever nog twee spiralen van 10m lang, beide eindigen bij de Gouden Cheque van de Ton, tegelijk starten en wie het er het eerst is zonder zoemer... of hartaanval.. :P
pi_212719934
Voor wie is de ton.
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:50:43 #8
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720068
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.

Desalniettemin, Donna weg. *O* Nu Beau nog. *O*
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:51:19 #9
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720080
Ojee, weer goede doelen.
pi_212720277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:

[..]
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
Ook dat nog. Ik dacht dat hij van dr af wilde. Lol.
Hotapnyc
pi_212720321
wat een kapsones die Ragna
pi_212720412
En maar loeren
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_212720418
Benieuwd hoe lang dit kaartenhuis bouwen echt geduurd heeft :D

Bij EJVJL duurde het met Erik en Imadiddin ontzettend lang op de streams
pi_212720439
K*t
pi_212720447
Hup Erik
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:23:31 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720721
Regna wat rijker.
pi_212720735
Snel opkrassen
pi_212720739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Snel opkrassen
jep
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:25:17 #19
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720751
neutraal gezien zat ze daar een stuk langer.
pi_212720752
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:26:27 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720770
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
Even een flits van binnenkomers, morgen meer.
pi_212720819
Soms heb je aan 1 seconde beeld en geluid al genoeg

[ Bericht 0% gewijzigd door eskimos_zijn_cool op 06-03-2024 20:54:14 ]
pi_212721542
3 nieuwe deelnemers, bekende gezichten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212722299
Wat een waardeloze finale, teveel gedoe vooraf om uiteindelijk naar die kluis te gaan. Volgende maand kleiner houden, alleen de vragen en daarna kluis, less=more!
Wat een vreselijk idioot wijf die Regna met haar attitude. Ik gun haar die ton niet, maar nu is ze tenminste wel opgedonderd. Erik had ik het wel gegund, maar ik wil hem daar ook nog niet kwijt, hij komt net pas een beetje los want hij had eerst nauwelijks tekst maar hij komt er nu eindelijk een beetje doorheen.
Nieuwe deelnemers; 2 simpele zielen en 1 nieuwe 'Karen'....Top TV....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212723336
Hoe die bovenste haar mond beweegt, ik vind het al komisch. Hopelijk houdt ze woord met wat ze zei.

Die middelste lijkt me een beetje geniepig. Zonder direct ook een slijmbal te zijn, maar gevaarlijk voor elke speler, als ze zich laten meeslepen door z’n praatjes en mogelijke manipulatie. Ik zou m op voorgevoel heel gauw wegstemmen, maar wellicht wordt hij overschat zoals Erik.

Die laatste doet me denken aan Wes. Straks worden ze maatjes. Volgende maand dezelfde newjoiner op het oog. Het zou me niet verbazen.
pi_212723490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
3 nieuwe deelnemers, bekende gezichten?

SPOILER
Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.
pi_212724750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
Ojee, weer goede doelen.
Het goede doel van Erik was tamelijk lachwwekkend. Hij wou zelf spullen komen brengen bij oncologie zodat hij zeker weet dat ze krijgen wat ze nodig hebben.
Alsof er op oncologie in Nederland een materiaal gebrek is..... 8)7
Uiteraard zijn die ruim voorzien in alles wat ze nodig hebben. Het enige wat ze nog nodig hebben is meer mensen en meer geld voor onderzoek.
pi_212724760
Nou, als ik zie wat er vanavond in komt dan mag ik voorzichtig concluderen dat ze weinig aanmeldingen hebben? :') :') |:(
pi_212724775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Snel opkrassen
No more English :'( :'(
pi_212725132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 02:19 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.
:D Kan goed ja!
pi_212725635
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,4 Kijkcijfer: 477.000

Mooie cijfers weer, en een kijkcijfer Top 25 beloning: nr. 23.

Lineaire kijkcijfers finale cyclus een mooie 426.000 zagen de moker arrogante Regna winnen. :(
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:33:14 #32
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212726769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,4 Kijkcijfer: 477.000

Mooie cijfers weer, en een kijkcijfer Top 25 beloning: nr. 23.

Lineaire kijkcijfers finale cyclus een mooie 426.000 zagen de moker arrogante Regna winnen. :(
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?
pi_212726850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:45:44 #34
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212726885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.
Aha, vroeger kon je gewoon elke dag de cijfers zien bij SKO, ik snap niet waarom dat veranderd is
pi_212726896
Ze willen nu wachten tot ze een completer beeld hebben, lineair en uitgesteld bij elkaar opgeteld. Vind ik eigenlijk ook gewoon beter maar Tina Nijkamp en de Angela de Jongen van deze wereld kunnen blijkbaar niet wachten en vinden het nodig om een niet compleet beeld te schetsen omdat ze dan sneller programma's kunnen affikken...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:56:25 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212726983
Zo krijgen dus alle "Van het eerste Uur" uiteindelijk hun welverdiende Ton mee, RegnaNixKut mocht deze keer.. ik wacht met spanning wanneer een "Nieuwe" toevallig per ongeluk na 4 weken die Ton gaat pakken ;)
pi_212728488
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 15:09:24 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212728560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Snap je nou waarom die kijkcijfers zo onverklaarbaar hoog blijven.. natúúrlijk komen er nooit meer live streams zo ;)
pi_212728613
Het een sluit het andere niet uit. Het is weel zinniger om livestreams erbij aan te zetten, kun je altijd zelf de nuance zoeken en de media en andere trollen die dom roeptoeteren concluderen dat de soep af en toe heus niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Dat de kijkcijfers zo hoog zijn heeft echt niets te maken met het ontbreken van livestreams, denk dat dit format gewoon beter in elkaar zit dan EJVJL. EJVJL was de pilot voor deze show en verbetert.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212729253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan. :)
Hotapnyc
pi_212729273
Je moet toch een zekere general human interest hebben om dit programma te volgen. Genoeg mensen die dit nog zou kunnen bereiken of evt. al bereikt als meekijker.

Wat ik echter wel te ver vind gaan is het telkens zo geforceerd ‘de groep’ erbij halen.
Dan hebben ze nog een 1 of een halve minuut en gaan ze min of meer als een gehersenspoelde die andere deelnemers erbij halen tijdens hun video gesprek.

Het kan voor niemand werkelijk nuttig zijn ter aftasting van, zou ik denken. Het zijn heel vaak van die lullige, neppe momentjes waarbij ik toch vind dat velen lichtjes door de mand vallen.
Heb je je zus, je vader niks persoonlijks te zeggen of vragen wat op tv kan? Moet de rest echt slijmend lachen en zeggen richting alle familie en vrienden, die ze waarschijnlijk nooit gaan kennen?

Vraag me af in hoeverre regie hier de hand in heeft.

Het heeft zich vanaf EJVJL iig. al bewezen dat het voor sommigen toch echt meer om het programma draait dan om de mogelijke winst. Kan me daar toch lastig in verplaatsen besef ik steeds. Livestreams mogen echt terug.
pi_212729281
Al drie keer op rij een winnaar die ik liever had dan de ander. *O* Vooral blij ook dat Regna weg is. :W Eric was er nog niet lang genoeg en had zelf nog nauwelijks wat gepresteerd, dus ik vond hem niet echt finalewaardig.
Hotapnyc
pi_212729295
Ja ik schreef het al eerder, het is een raar iets. Iemand die je weg wil hebben gun je dan nog het liefst de ton maar diegene verdiend het vaak niet eens, in dit geval die Regna dus. In feite is het dus een verkapte 'oprotpremie' en dikke doei, stik er in...en nog veel erger...En dit is nu al de zoveelste. Dat is wel een beetje een raar iets aan dit format en een beetje krom. Casper was misschien dan nog een beetje de enige die het verdiende en daar ook echt klaar was na al die maanden, maar Erik nog totaal niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212729314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Maar hij heeft wel een punt hierin.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212729337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
En toch, hij is ook zeer gevoelig he. Met z’n Eduardo tranen af en toe.
Kan me opmerking in het vorige topic niet meer aanpassen, maar hij kan ook wel tegen een motiverend stootje denk ik. Wat roken met sommige gezichten doet… niet gezond.
Laat het avontuur ze allen vooral nieuwe wijsheid en inzichten meegeven om met of zonder die 100k vooruit te komen.
Heb respect voor hoe ze het allen toch maar uithouden daarbinnen.

[ Bericht 8% gewijzigd door TowtjeMar op 07-03-2024 16:11:04 ]
pi_212729465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Jawel, maar hij probeert zichzelf in te dekken denk ik.
Hotapnyc
pi_212729562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.

Zo was het Jennemie opgevallen dat zij in een aflevering in een discussie zat met 2 verschillende outfits aan :D
pi_212730911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:31 schreef ThijsTH het volgende:
Nou, als ik zie wat er vanavond in komt dan mag ik voorzichtig concluderen dat ze weinig aanmeldingen hebben? :') :') |:(
Idd, ik heb er nu al niks mee. De kaartenbak raakt op?
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_212730947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.

Zo was het Jennemie opgevallen dat zij in een aflevering in een discussie zat met 2 verschillende outfits aan :D
Ze draaien soms ook gewoon stukjes van dagen om en maken daar dan een verhaal van. Casper lag eerst op bed met zijn bakkershoedje boven hem en de aflevering erna kreeg hij dat hoedje pas van Beau. Zonder streams is de febo vogelvrij om de hele trukendoos te gebruiken.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 7 maart 2024 @ 19:41:23 #50
3542 Gia
User under construction
pi_212732659
Met het openen van de kluis mocht eerst Regna 2 codes en Erik 1, omdat Regna er 7 had en Erik maar 3.
Vervolgens Regna 1 en toen Erik weer. Huh? Was me toen al duidelijk dat de volgende van Regna de juiste was, maar Erik mocht nog een keer aan de beurt komen.
Vorige keer was het de eerste gekozen code, maar toen begonnen ze bij de laatste code, dus duurde het lekker lang. Dat had dit keer niet uitgemaakt, omdat het de middelste code was.

Doe het dan normaal en laat Regna gewoon weer 2 codes invoeren! En dan komt Erik jammerdepammer niet meer aan de beurt. Zo nep, dus. Jan Versteeg wist al welke de juiste code was.
pi_212733120
Serena, oeiii wat een type, uit Breda
pi_212733139
ze zegt het al, ze is direct, soms komt het verrot uit haar mond....nou dat kon je al wel zien
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:13:27 #53
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212733358
Beau die een beetje sollicitatiegesprekken loopt te houden. Bah, ik kan niks meer van hem hebben.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_212733366
Hoop dat Beau er de volgende keer uit gaat. Vermoeiende gast die daar rondloopt alsof ie de koning der haaien is.
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:14:12 #55
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212733375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Serena, oeiii wat een type, uit Breda
Ja, die kan nog weleens voor vuurwerk zorgen. Ik zeg welkom Serena. :)
pi_212733440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat Beau er de volgende keer uit gaat. Vermoeiende gast die daar rondloopt alsof ie de koning der haaien is.
Maar dat accepteren zijn haaimaatjes ook. Mel had ook wel beetje gelijk, haar vriendje, komt terug en zonder met haar te praten zoeken ze naar een ander. Tuurlijk zij gedraagt zich als een verliefd pubertje, maar hij misbruikt haar echt.
pi_212733473
drama Kaine
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:20:13 #58
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212733489
Ik snap niet dat ze Kainee willen. Zoveel heeft ze toch niet laten zien?
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:21:29 #59
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212733511
Haha ze pikken gelijk het haaienbondje in.
pi_212733515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Gia het volgende:
Met het openen van de kluis mocht eerst Regna 2 codes en Erik 1, omdat Regna er 7 had en Erik maar 3.
Vervolgens Regna 1 en toen Erik weer. Huh? Was me toen al duidelijk dat de volgende van Regna de juiste was, maar Erik mocht nog een keer aan de beurt komen.
Vorige keer was het de eerste gekozen code, maar toen begonnen ze bij de laatste code, dus duurde het lekker lang. Dat had dit keer niet uitgemaakt, omdat het de middelste code was.

Doe het dan normaal en laat Regna gewoon weer 2 codes invoeren! En dan komt Erik jammerdepammer niet meer aan de beurt. Zo nep, dus. Jan Versteeg wist al welke de juiste code was.
Later terugkijken en vooruitspoelen. Werkt top. :P Ook bij het kaartspel en de pingpongballen.
Hotapnyc
  donderdag 7 maart 2024 @ 20:25:58 #61
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212733653
De gieren gaan onderling lekker knallen tegen elkaar. Sam, Nick en Serena grote monden.
pi_212733820
De nieuwe bondjes:

Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
pi_212735850
Het is wel wat awkward die hele bondjes ceremonie. Die nieuwe Bo heeft wat weg van oud EJVJL deelnemer Wesley die vrij aan het begin van het jaar al naar huis ging. Net zo'n type. Hij heeft ook wat weg van een jonge Anthony Kamerling. Lijkt me wel een grappig ventje die je er bij kan houden, eens zien hoe hij zich gaat positioneren. Serena komt me bekend voor, echt een pauper. En er heeft zich nu gelijk al een pauperbondje zich gevormd met de Gieren, Sam, Serena, Nick en Mary. Dat wordt team Trouble!
Allemaal cabaretteketet!
pi_212735951
Kijk ik nu naar de "Afvallers? "
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 7 maart 2024 @ 23:17:48 #65
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_212736035
Kaine heeft ook een attitude hoor, die denkt dat ze heel wat is volgens mij. En maar huilen omdat ze niet kan kiezen boehoeee
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_212736213
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 7 maart 2024 @ 23:50:04 #67
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212736219
quote:
Goed voor 3 ton.
pi_212736539
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Revanches het volgende:
Kaine heeft ook een attitude hoor, die denkt dat ze heel wat is volgens mij. En maar huilen omdat ze niet kan kiezen boehoeee
Vond het wel echt sneu hoe Kim zo stil werd op het bankje en verdrietig opstond en wegliep.....arme meid :(
  vrijdag 8 maart 2024 @ 02:16:09 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212736542
Ja en nu ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_212736610
Zat ze niet in Dames in de Dop ofzo, die nieuwe pauper?
Of in de jungle
  vrijdag 8 maart 2024 @ 09:54:05 #71
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212738263
quote:
Hey Yo
waar is den Cappie?
... en huiver mee
pi_212738289
Zowel Davey als Serena deden mee met LLDL.

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door KinKiJan op 08-03-2024 10:06:02 ]
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:06:38 #73
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212738932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zowel Davey als Serena deden mee met LLDL.

SPOILER
Oja Talpa inteelt dus, makkelijk kaartenbakje dus. Daar ken ik in ieder geval Serena van, die Rotterdammer misschien ook wel maar die heeft een alledaags gezicht.

[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 08-03-2024 11:21:45 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_212738964
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 11,3 Kijkcijfer: 520.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20.

Top cijfertjes weer, en dan moet de Knock-Out + finale week nog in de cijfers verwerkt worden, dat zien we volgende week.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212739034
quote:
Dat artikel hadden ze al op de site geplaatst toen de finale nog bezig was :')
  vrijdag 8 maart 2024 @ 11:18:15 #77
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212739077
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat artikel hadden ze al op de site geplaatst toen de finale nog bezig was :')
Met wat gebeurt en voor het op tv is te zien, zitten teveel dagen tussen.
Doen ze met BB beter.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 11:43:32 #78
111260 Charmian
a little joy
pi_212739392
quote:
En zo geweldig is ze niet. Maar je weet: janken is op tv komen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 8 maart 2024 @ 12:39:53 #79
3542 Gia
User under construction
pi_212739899
50 kilo afgevallen en dan nog zo dik? Geloof er geen bal van. Verschil op die foto van vroeger die ze lieten zien en nu is echt geen 50 kilo. Vond het verschil minder schokkend dan het verschil op de foto's van die Davey. (Of was dat Bo?)

50 kilo is echt een heel persoon!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 12:40:38 #80
3542 Gia
User under construction
pi_212739903
Overigens wel lachen dat Beau niet de haaien is en Mary niet de slangen.
pi_212744158
quote:
Sinds Daan weg is staat haar hoofd bijna altijd op onweer, echt verschrikkelijk. Vandaag een tv-momentje vanwege Kim die ze zelf heeft afgestoten. :X
Kim mag van mij deze cyclus winnen *O*
pi_212745681
idd zelf het bondje opbreken en daarna de drama queen spelen bah wat valt die Kaine me tegen, was me al eerder opgevallen.
pi_212745864
Bo is een transgender en Sam is er helemaal weg van omdat zij er zelf ook wel aan heeft gedacht.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:05:10 #84
111260 Charmian
a little joy
pi_212745877
Bo is transgender in the making...boeiend :O ik hoop niet op een dramaverhaallijntje
pi_212745940
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Charmian het volgende:
Bo is transgender in the making...boeiend :O ik hoop niet op een dramaverhaallijntje
en bijna iedereen zag het, voelde het....jaja
en vroeg er dus ook naar....
pi_212746030
Beau weer inspelen op gevoel van Mel. Bah creep
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:19:39 #87
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212746150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:05 schreef Charmian het volgende:
Ahh , misschien moet 'ie het gelebber met Eduard gaan oppakken nu Vincent weg is
pi_212746408
snik...dan gaat ze samen met Mel een beetje gemeen doen.....wat een baby die Kainé
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:33:11 #89
372302 Revanches
pi_212746460
Beau weer aan het gaslighten. En Wesley voelt zich wel beter volgens mij, minder wallen :)
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:34:06 #90
111260 Charmian
a little joy
pi_212746478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ahh , misschien moet 'ie het gelebber met Eduard gaan oppakken nu Vincent weg is
Egt jonguh :{w maar volgens mij is bo van de meisjes meende ik te horen.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:36:21 #91
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212746526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef Charmian het volgende:

[..]
Egt jonguh :{w maar volgens mij is bo van de meisjes meende ik te horen.
Kut zeg, waar moet Eduard nou zijn tong in kwijt.. heeft casting er geen lekker jochie bij gedaan? :{
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:37:05 #92
111260 Charmian
a little joy
pi_212746545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
snik...dan gaat ze samen met Mel een beetje gemeen doen.....wat een baby die Kainé
Nog nooit zo'n neppe snik gezien...en dan die sneaky danielle erbij
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:37:52 #93
111260 Charmian
a little joy
pi_212746554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Kut zeg, waar moet Eduard nou zijn tong in kwijt.. heeft casting er geen lekker jochie bij gedaan? :{
hij kan het nog bij nick proberen
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:50:52 #94
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212746810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef Charmian het volgende:

[..]
hij kan het nog bij nick proberen
Daar zit nog wat leeftijdverschil tussen.. dan zou het wel wanhoop worden ;)
pi_212749021
Bo is dus een chick geweest. Gaan we nou ook al woke doen bij SBS? Dacht dat alleen de NPO en RTL dat waren. Gieren houden de eer hoog. Eervol laatste maar pakken wel punten af als ware klaplopers door die brief die ze geschonken is.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 9 maart 2024 @ 03:13:29 #96
3542 Gia
User under construction
pi_212750332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Bo is dus een chick geweest. Gaan we nou ook al woke doen bij SBS? Dacht dat alleen de NPO en RTL dat waren. Gieren houden de eer hoog. Eervol laatste maar pakken wel punten af als ware klaplopers door die brief die ze geschonken is.
Gieren hebben deze cyclus altijd punten, of zelf en zo niet dan 20% van de Haaien, of beide.
pi_212750439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Knap gezien van Erik....ik had het zelf niet door.....Erik kan dus toch nog wel iets....maar quizjes en spelletjes kan ie niet.
pi_212750440
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 03:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Gieren hebben deze cyclus altijd punten, of zelf en zo niet dan 20% van de Haaien, of beide.
Die 20% regel betekent eigenlijk nu al dat ze sowieso geen laatste worden en dus safe zijn
  zaterdag 9 maart 2024 @ 07:50:25 #99
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_212750619
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef Revanches het volgende:
Beau weer aan het gaslighten. En Wesley voelt zich wel beter volgens mij, minder wallen :)
Het zint hem volgens mij niks dat iemand van buitenaf zomaar kritiek op zijn gedrag durft te uiten. Mel, Mel open je ogen. Hoe dikwijls moet je nog een waarschuwing krijgen?
pi_212751207
Leuk matrasje trouwens, dat Matt. Die ga ik denk ik ook maar eens aanschaffen binnenkort
pi_212751493
Serena die probeert de ogen van Melanie te openen met de kreet: "Ik heb je oma gesproken" vond ik wel top. Lijkt er alleen wel op dat het aan dovemansoren gericht is.

Bevalt me wel dat ze het tegen Melanie zelf zegt. Eerder deelde nieuwe deelnemers hun mening erover vooral met andere bewoners.
pi_212751684
De sponsoring van die Matt matrassen is echt agressief, bij LLDL was er ook al zo'n toneelstukje te zien gisterenavond.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 9 maart 2024 @ 10:44:23 #103
3542 Gia
User under construction
pi_212752132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 05:27 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Die 20% regel betekent eigenlijk nu al dat ze sowieso geen laatste worden en dus safe zijn
Da's nog niet zeker. Er zitten big spenders in dat bondje.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 10:49:14 #104
3542 Gia
User under construction
pi_212752211
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 09:27 schreef ThijsTH het volgende:
Leuk matrasje trouwens, dat Matt. Die ga ik denk ik ook maar eens aanschaffen binnenkort
Dat is ook de bedoeling. 485 euro, 90 x 2. En waarom? Omdat je het aan kan passen? Je past em 1x aan en dat is het dan. Kun je net zo goed een goedkoper matras kopen met je gewenste hardheid.

Dat aanpasbare is nuttig als je een B&B hebt en er steeds andere mensen op moeten liggen. Die kunnen het dan naar wens aanpassen.
pi_212752765
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ze wilt actrice worden begrijp ik. Ik geloof dat ze het kan maar aan haar stem heeft ze nog veel te werken.
Ze klinkt altijd alsof ze slaapt, vertraagd door haar denken lijkt het.
Lijkt me dan zo frustrerend haast te hebben en een interactie met haar trage en monotone uitspraak van zinnen. Wordt is wakker meid, die Daan had ze sowieso niet de eer hoeven geven om haar alleen te laten.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 13:38:39 #106
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212754280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef freaky40 het volgende:
De sponsoring van die Matt matrassen is echt agressief, bij LLDL was er ook al zo'n toneelstukje te zien gisterenavond.
Dat kaartje op bed."Beste Bewoners..jullie kunnen het matras naar wens afstellen" hilarisch gewoon schaamtoos reclamefilmpje van minuten na de regulere reclame van een kwartier :{
pi_212754526
Serena, naast LLDL was ze ook bij Take Me Out: Mother Knows Best te zien.

SPOILER
  zaterdag 9 maart 2024 @ 15:19:16 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212755379
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
Serena, naast LLDL was ze ook bij Take Me Out: Mother Knows Best te zien.

SPOILER
Jammer dat we maar 1x p/m dat spelletje mogen spelen.. Vind de Kaartenbakdeelnemer _O-
pi_212756244
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jammer dat we maar 1x p/m dat spelletje mogen spelen.. Vind de Kaartenbakdeelnemer _O-
:D Inderdaad, die was al bang het met die 20 euro te moeten doen
pi_212760483
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat is ook de bedoeling. 485 euro, 90 x 2. En waarom? Omdat je het aan kan passen? Je past em 1x aan en dat is het dan. Kun je net zo goed een goedkoper matras kopen met je gewenste hardheid.

Dat aanpasbare is nuttig als je een B&B hebt en er steeds andere mensen op moeten liggen. Die kunnen het dan naar wens aanpassen.
Haha, geen zorgen, ik was cynisch. Natuurlijk ga ik geen Matt matras kopen.
pi_212769053
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef freaky40 het volgende:
Ben met een podcast gestopt te luisteren door die matrassen, kreeg je halverwege ineens minutenlange gezever over die klote dingen.

Negatieve publiciteit is ook publiciteit zeggen ze, maar ik zal er geen euro aan spenderen. :N
pi_212783434
De kijkcijfers van vorige week maandag, start Knock-Out + cyclus finale week:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 550.000

Niet slecht! Kijkcijfer Top 25 nr. 20 dus ook vrij hoog. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212789637
Kaine vind ik een onaangenaam persoon, ik dacht dat ze heel anders was maar niet dus.
  maandag 11 maart 2024 @ 19:55:46 #114
111260 Charmian
a little joy
pi_212789694
#teamkim
  maandag 11 maart 2024 @ 19:57:21 #115
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212789734
Bo naar de kapper geweest ?

die ouwe dan
Musica Español
Come On
  maandag 11 maart 2024 @ 20:08:35 #116
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212790021
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:57 schreef chufi het volgende:
Bo naar de kapper geweest ?

die ouwe dan
Beau heeft een nieuwe kapsel, in een andere groep zeggen ze dat hij een spel speelt, en de naïeve Melanie zit weer trouw naast hem.
  maandag 11 maart 2024 @ 20:10:58 #117
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212790088
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:

[..]
Beau heeft een nieuwe kapsel, in een andere groep zeggen ze dat hij een spel speelt, en de naïeve Melanie zit weer trouw naast hem.
Mel is schaap :+
Musica Español
Come On
pi_212790155
Nou de Gieren worden vast weer laatste…
  maandag 11 maart 2024 @ 20:14:37 #119
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212790189
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Nou de Gieren worden vast weer laatste…
Geen cent te besteden, maar Mary besteld voor haar vanillesuiker.
pi_212790465
ojeee iemand een gele kaart morgen
pi_212790489
Lijkt de Engeland met het Songfestival wel… allemaal voorlopig 0 punten..
  maandag 11 maart 2024 @ 20:33:25 #122
111260 Charmian
a little joy
pi_212790541
Djiezus een cliffhanger van lik m'n vestje.
  maandag 11 maart 2024 @ 20:35:21 #123
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212790566
Alleen zo'n kast in elkaar zetten gaat sneller
Musica Español
Come On
pi_212790859
B
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Alleen zo'n kast in elkaar zetten gaat sneller
binnen 5 minuten klaar… ;P zeker met zo,n ikea kast..
  maandag 11 maart 2024 @ 20:52:24 #125
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212790896
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef King_Merc het volgende:
B
[..]
binnen 5 minuten klaar… ;P zeker met zo,n ikea kast..
Die zit daar om de hoek... des te meer des te langer het duurt
Musica Español
Come On
pi_212791774
Sam gaat de fout in en krijgt geel morgen. Was te verwachten, dit tokkie vrouwmens kan zich niet inhouden. Het is krampachtig goed gegaan steeds, maar blijkbaar nu een keer niet...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212791786
Beau lijkt nu op Gertjan uit EJVJL met dat nieuwe kapsel...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212795720
De kijkcijfers van vorige week dinsdag, 2e knock-out aflevering:

Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 11,2 Kijkcijfer: 525.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20

Lineaire kijkcijfers gisterenavond een mooie 402.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212799177
Ik hou toch een bijzonder zwak voor Sam.
Hoe tomboy en lomp ze ook is, ze lijkt me bijzonder hygienisch in alle aspecten van haar leven. Zo ben je of zo ben je niet.
Haar lach vind ik erg aanstekelijk en haar persoonlijkheid compenseert toch haar slechte stijl en onhandigheid.
Ja Sam, je zal voor mij toch te jong blijven, maar start je net als Bo ook aan de hormonen; bewaak dan je vruchtbaarheid. Je blijft altijd leren, gaat kennis uitstekend doorgeven en vooral, je bent een mooi mens dat het voortplanten net als een Jennemie en Mel, zeker waard is.

[ Bericht 0% gewijzigd door TowtjeMar op 12-03-2024 17:43:02 ]
pi_212800566
Wat heb ik net gelezen…
pi_212802093
We gaan eens kijken wat er allemaal gebeurd is.
pi_212802284
Truus frikandel :')
pi_212802450
Sam krijgt geel omdat ze aan een hamburger van anderen heeft gelikt in een recalcitrante bui.
wedden??
pi_212802470
En nu baalt ze/schaamt ze zich? ze moet dit gaan voorlezen.
Ja dame dat zal je leren.
pi_212802485
Smerig ja, maar een gele kaart ?

_O-
pi_212802526
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:

_O-
tja, het is er een die je kort moet houden
pi_212802536
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
pi_212802552
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans wel :Y

|:)
pi_212802565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans wel :Y

|:)
^O^ _O- _O-
  dinsdag 12 maart 2024 @ 20:16:01 #140
111260 Charmian
a little joy
pi_212802613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:

_O-
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 20:18:01 #141
111260 Charmian
a little joy
pi_212802637
quote:
Wesley moet zich niet zo aanstellen. Ja het is smerig en kut dat het een hamburger van hun was. Maar djiezus ga janken er om of zo.
pi_212802691
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:16 schreef Charmian het volgende:

[..]
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.
Vind 't ook wel een anti-climax eigenlijk na die vooruitblik van gisteren -O-
pi_212804103
Gelukkig is Sam bijzonder hygiënisch in alle aspecten van haar leven.

Edu kan wederom echt niks.
pi_212804124
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:

Edu kan wederom echt niks.
*Proest* Ik zie wat je doet daar! :D
pi_212804130
Wat een rare move van de Febo, een gele kaart voor het voorzichtig likken aan een hamburger....als dat het is! Ze zijn de tijden van DGK zeker vergeten, daar ging het er wel steviger en ranziger aan toe en dan nu een beetje deugen om zo'n futiliteit, kom op zeg. Beetje hypocriet. Ja het is smerig, niet meer doen maar een gele kaart is puur om een beetje TV te maken wat je er dan nog door veroorzaakt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212804144
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
*Proest* Ik zie wat je doet daar! :D
Lekker hamburgers likken :9~
pi_212804152
En waarom ligt je hamburger gewoon open en bloot zonder verpakking / zakje in de vriezer? Dat vind ik pas goor.
pi_212804156
Er zijn dus meerdere manieren om aan een hamburger te likken.
Het voorzichtige likje.
De agressieve lebber.
De vraatzuchtige slurp.
De liefdevolle streling.
pi_212804164
Hmpf
pi_212804397
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef NedKelly het volgende:
En waarom ligt je hamburger gewoon open en bloot zonder verpakking / zakje in de vriezer? Dat vind ik pas goor.
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.
pi_212805467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:

Hey wel juist citeren hé! Voel je je geconfronteerd ofzo? Omdat je tanden tegen de binnenkant van je bovenlip plakken? Wel goed poetsen en typen he Mootie hahaha.

Die Edu ook met z’n ik hou echt heel intens van je.
Je hoort altijd aan zijn lach dat hij vaak geplaagd is om hoe hij is. Kan hij zelf bijna alleen maar slijmen.

[ Bericht 12% gewijzigd door TowtjeMar op 13-03-2024 02:11:17 ]
pi_212805499
Nou, heb inmiddels het fragment gezien. Tong leek rood/schoon, maar de actie is hoe dan ook walgelijk. Gele kaart verdient Sam, voel het schuldgevoel maar even goed in je maag.

Wil niemand en specifiek target Mel niet omlaag praten, maar hoop dat zij zsm. met het geld deze maand oprot of Beau zonder geld.
Wat blijft het slecht overtroffen, die loods dynamiek.

Eduardo zie ik niet meer winnen, het staat hem, Beau en Wesley steeds slechter om in het programma te blijven. Dus, veel nieuwe mensen volgende maand, nog meer durven bij het selecteren, dat is mijn advies.
pi_212805760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.
Zoals ze het teruglegde leek het alsof het los lag. Maar zelf haal ik nooit de "klepjes" van een aangebroken doos, waardoor het er nog redelijk als een doos uit blijft zien. Dat herkende ik hier niet, vandaar mijn opmerking.
  woensdag 13 maart 2024 @ 07:45:16 #154
3542 Gia
User under construction
pi_212806094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Sam krijgt geel omdat ze aan een hamburger van anderen heeft gelikt in een recalcitrante bui.
wedden??
Terwijl Robert rustig een mes aflikt en terug in de strooppot duwt.
  woensdag 13 maart 2024 @ 07:47:45 #155
3542 Gia
User under construction
pi_212806113
Vond dat moment van Mel en Beau ook wel awkward. Een beetje op TV gaan zitten zeuren om geneukt te worden, minstens om de dag! Hoe moet dit voor haar arme oma overkomen.
pi_212806511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 03:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Of beide niet dus. _O-
Hotapnyc
pi_212806551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 06:45 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Zoals ze het teruglegde leek het alsof het los lag. Maar zelf haal ik nooit de "klepjes" van een aangebroken doos, waardoor het er nog redelijk als een doos uit blijft zien. Dat herkende ik hier niet, vandaar mijn opmerking.
Het leek er inderdaad wat op ja. Ik doe hetzelfde als jij, en als ik weer eens te lomp ben geweest met openen, vouw ik die doos alsnog zo goed mogelijk dicht. :)
  woensdag 13 maart 2024 @ 08:42:57 #158
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212806590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 07:47 schreef Gia het volgende:
Vond dat moment van Mel en Beau ook wel awkward. Een beetje op TV gaan zitten zeuren om geneukt te worden, minstens om de dag! Hoe moet dit voor haar arme oma overkomen.
Haar manier om hem aan haar te binden, en hij speelt het nogal smerige spelletje van aantrekken en afstoten.
pi_212806615
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 15:51 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hou toch een bijzonder zwak voor Sam.
Hoe tomboy en lomp ze ook is, ze lijkt me bijzonder hygienisch in alle aspecten van haar leven. Zo ben je of zo ben je niet.
Ehm, nou dus niet. :') Lekker sabbelen aan de burger van een ander. Geen normen en waarden, geen respect. Terecht een gele kaart. Rood had ook wel gemogen. Nick of wie het was die met dat idee kwam, mocht ook wel een gele kaart krijgen.

En Robert heeft geen recht van spreken want hij is zo vies om afgelikte bestek terug in smeerbeleg te steken. Stukken onhygiënischer.
Hotapnyc
pi_212807771
Ik vind het maar hypocriet gedeug van de Febo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212807796
De kijkcijfers van vorige week woensdag, finale cyclus:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,0 Kijkcijfer: 505.000

Top 25 nr. 21

Netjes dus. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212808402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 08:45 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ehm, nou dus niet. :') Lekker sabbelen aan de burger van een ander. Geen normen en waarden, geen respect. Terecht een gele kaart. Rood had ook wel gemogen. Nick of wie het was die met dat idee kwam, mocht ook wel een gele kaart krijgen.

En Robert heeft geen recht van spreken want hij is zo vies om afgelikte bestek terug in smeerbeleg te steken. Stukken onhygiënischer.
Ja ja, daar ben ik op terug gekomen in vorige reactie. Compliment was van korte duur, hoe krijgt ze het ook voor elkaar hahahhahaha

Sluit me aan bij wat je verder zegt. Dat mes kon ook niet, dus eigenlijk moet hij die gele kaart ook nog krijgen.
  woensdag 13 maart 2024 @ 12:02:38 #163
111260 Charmian
a little joy
pi_212808598
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef mootie het volgende:
Er zijn dus meerdere manieren om aan een hamburger te likken.
Het voorzichtige likje.
De agressieve lebber.
De vraatzuchtige slurp.
De liefdevolle streling.
Dit was het stoute likje.
pi_212809369
Pleeborstels op het aanrecht .. :G

SPOILER
  Moderator woensdag 13 maart 2024 @ 13:14:12 #165
388664 crew  Dotteke
pi_212809414
Ik vond het echt goor wat ze deed. Bah wie gaat er nu aan iemand anders zijn eten likken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 13 maart 2024 @ 15:30:51 #166
111260 Charmian
a little joy
pi_212810754
Een beetje OT maar over het likken van etenswaar. Als je Below Deck volgt (gaat over personeel op van die dikke vette luxe jachten) daar zat een keer een chefkok in, die doodleuk aan de rauwe biefstukken voor de gasten zat te likken om te kijken of ze nog goed waren. Daar betaal je dus tonnen voor: een paar dagen vakantie en afgelikte biefstukken :') Dat likje van Sam was maar een kleinigheidje.
pi_212811130
Dat bedoel ik, als je daar alleen om gaat zitten deugen terwijl je jaren geleden veel ergere dingen (tenminste in de ogen van de deugpolitie) laat zien op TV in DGK en andere RLS's, dan ben je gewoon AF.
Ik ben b.v. nu de oude seizoenen van Utopia aan het kijken, van wat hier allemaal gedaan wordt en uitgekraamd werd zouden ze als ze dit weer opnieuw zouden uitzenden al die deugies een hartverzakking van krijgen. _O- En daar viel het nog wel mee voor die tijd.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212813513
quote:
Beetje respect voor Mel he, die arme meid heeft al 3 dagen geen sex gehad dus volkomen begrijpelijk dat ze zich gefrustreerd gedraagt.....
  woensdag 13 maart 2024 @ 19:52:52 #169
111260 Charmian
a little joy
pi_212813841
Onsympathiek clubje die haaien.
  woensdag 13 maart 2024 @ 19:58:58 #170
111260 Charmian
a little joy
pi_212814004
Chloor maakt niet eens schoon.
pi_212814075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 19:58 schreef Charmian het volgende:
Chloor maakt niet eens schoon.
Wel joh, al die klontjes *poef* opgelost |:)

:r :r
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:09:48 #172
111260 Charmian
a little joy
pi_212814299
Die mary...ik zou d'r klappen.
pi_212814302
Misschien dat Mary nog wat 'pure hagelslag' voor Eduardo kan vinden bij de volgende schoonmaak :Y)
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:12:09 #174
111260 Charmian
a little joy
pi_212814360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien dat Mary nog wat 'pure hagelslag' voor Eduardo kan vinden bij de volgende schoonmaak :Y)
_O- man3 wat een volk
pi_212814392
Ja en het enigste (!) wat Eduardo wil is een keer bellen..

Die heeft al bezoek gehad, anderen nog niks, achteraan sluiten..
pi_212814508

Bam Sam tegen de koelkast...
  woensdag 13 maart 2024 @ 20:22:28 #177
111260 Charmian
a little joy
pi_212814563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Bam Sam tegen de koelkast...
Talpa zou hier zomaar een gele kaart voor kunnen geven wegens het kopstoten van de koelkast :')
pi_212815506
Waarom laten ze Eduardo proeven doen, die faalt echt altijd.
pi_212815528
Wel grappig dat ze niet kunnen behappen dat Wes goed is in opdrachten.
pi_212815569
Ik zou er echt voor passen, uit je eigen kamer gegooid worden omdat ze zo nodig moeten seksen. En dan lekker slapen in de seksgeur. :r
pi_212816538
Hopelijk luchten ze die kamer eerst nadat ze daar bezig zijn geweest.
Jammer dat de haaien weer gewonnen hebben, die Wesley moet er echt uit. Verder vind ik de verhaallijntjes tussen de opdrachten in wel erg matig. Het gaat over eten, heel veel eten en schoonmaken. Nergens anders over...oja en over Mel en Beau...
Allemaal cabaretteketet!
pi_212816581
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat de haaien weer gewonnen hebben, die Wesley moet er echt uit. Verder vind ik de verhaallijntjes tussen de opdrachten in wel erg matig. Het gaat over eten, heel veel eten en schoonmaken. Nergens anders over...oja en over Mel en Beau...
Ja en het lijkt erop dat ze sturen naar een nieuw lijntje tussen Davey en Daniële/Kim ..
Ben niet zo van dat stelletjes gezever in RLS'
pi_212816758
Ja, bij EJVJL zat toch veel meer dynamiek en ging het over van alles. Dat is toch wat je wil zien, beetje reuring in de tent, tactiek en gekonkel. Dat is waarom je hier naar kijkt. Niet die futiliteiten zoals eten, schoonmaken en kalverliefdes tussen de opdrachten door. Het is allemaal zo filterdun.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212819937
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:14 schreef mootie het volgende:
Waarom laten ze Eduardo proeven doen, die faalt echt altijd.
Echt, die is gewoon niet zo goed in topo. Dat hij het diepste punt ergens in de bergen ofzo aanwijst ipv in de zee....
Hotapnyc
pi_212820833
De kijkcijfers van vorige week donderdag, nieuwe bewoners + start nieuwe cyclus:

Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 7,7 Kijkcijfer: 406.000

Toch een flinke vrije val ineens, maar er was ook voetbal.

Lineaire kijkcijfers gisterenavond 396.000 kijkers
Allemaal cabaretteketet!
pi_212823411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:06 schreef freaky40 het volgende:
Ja, bij EJVJL zat toch veel meer dynamiek en ging het over van alles. Dat is toch wat je wil zien, beetje reuring in de tent, tactiek en gekonkel. Dat is waarom je hier naar kijkt. Niet die futiliteiten zoals eten, schoonmaken en kalverliefdes tussen de opdrachten door. Het is allemaal zo filterdun.
Mod Edit. dit gaan we niet doen

[ Bericht 16% gewijzigd door Dotteke op 14-03-2024 15:39:06 (Bericht verwijderd) ]
  donderdag 14 maart 2024 @ 15:20:52 #187
3542 Gia
User under construction
pi_212824514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Was gisteren inderdaad niet heel veel aan. Je had eerst het staartje van die topo opdracht en daarna alleen gezever over vanalles. Vond ik de pleeborstels van Mary nog een hoogtepuntje in de aflevering.
pi_212825855
pi_212825895
De bondgenoten 'de soap met echte mensen' zoals ze zelf zeggen. Dat 'soap effect' mag nog wel wat meer naar voren komen dus, die futiliteiten waar ze het over hebben maakt het voor mij per definitie geen soap. Dan moet er wel verschillende verhaallijntjes zijn. Utopia vond ik dat veel en veel meer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212826167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 17:25 schreef freaky40 het volgende:
De bondgenoten 'de soap met echte mensen' zoals ze zelf zeggen. Dat 'soap effect' mag nog wel wat meer naar voren komen dus, die futiliteiten waar ze het over hebben maakt het voor mij per definitie geen soap. Dan moet er wel verschillende verhaallijntjes zijn. Utopia vond ik dat veel en veel meer.
De aflevering van gisteren had je prima kunnen missen. Ben nog steeds benieuwd wie Jan gaat vervangen als hij eens langer afwezig is. Of krijgen we dan weer een paar brieven?
pi_212826177
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 18:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
De aflevering van gisteren had je prima kunnen missen. Ben nog steeds benieuwd wie Jan gaat vervangen als hij eens langer afwezig is. Of krijgen we dan weer een paar brieven?
Dit programma hoeft helemaal geen presentator te hebben eigenlijk, bij EJVJL konden ze ook prima zonder. Jan staat op de loanlist bij Talpa dus dit is gewoon gecreëerd.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 maart 2024 @ 19:54:56 #192
111260 Charmian
a little joy
pi_212827521
Omg die sjaggo kop van eduardo :')
pi_212827761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 19:54 schreef Charmian het volgende:
Omg die sjaggo kop van eduardo :')
Zo zuur die gast. Nu hij geen kerel heeft om tegen op te rijden wordt hij nog vervelender.
pi_212828110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Edu kan zijn eigen pure hagelslag gaan maken. Even een shredder met opvangbakje in de wc pot stoppen en hoppa. Wat een gezeur weer daar om eten.
pi_212831924
Was wel weer een aardige aflevering, veel dynamiek en onenigheid. Mary die zich weer als een Karen gedroeg, top.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212834411
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 2,5 Marktaandeel: 9,1 Kijkcijfer: 420.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 23
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 maart 2024 @ 10:57:51 #197
3542 Gia
User under construction
pi_212834504
Wat zou er met Sam zijn? Mazelen? Waterpokken? En hoe dan? Ze zit daar al langer dan de incubatietijd voor die ziektes.
Of met het bezoek mee naar binnen gekomen....kan ook.

Ben wel benieuwd.
pi_212835047
Die flashbacks naar Kaine en Daan, was Daan alweer vergeten :')

We zien natuurlijk niet alles, maar zou Mary een punt gehad hebben met die bloembakken, dat ze geen zak doen behalve als er wat nieuws te doen is?
  vrijdag 15 maart 2024 @ 12:20:40 #199
3542 Gia
User under construction
pi_212835497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Die flashbacks naar Kaine en Daan, was Daan alweer vergeten :')

We zien natuurlijk niet alles, maar zou Mary een punt gehad hebben met die bloembakken, dat ze geen zak doen behalve als er wat nieuws te doen is?
Vind dat het een niks met het ander te maken heeft. Als ze te weinig doen, moet je ze daar op aanspreken. Punt.

Wb die bloembakken. Die komen binnen en Mary en Wesley besluiten direct dit 'straks samen te gaan doen'. Er wordt niet eens overlegd of iedereen het daar mee eens is. Misschien weet niet eens iedereen dat dit gebracht is.
Dan willen Beau en ? ook een bloembak doen en zegt Mary: Nee, Wes en ik gaan dat doen.
Beau: Doen we er toch ieder een!
Mary: Nee, wij doen allebei de bloembakken, dat hebben we zo afgesproken.

Sorry, maar even overleggen met de anderen is geen overbodige luxe. En vinden dat je hier recht op hebt, omdat je hebt gepoetst, slaat nergens op.
pi_212835895
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:20 schreef Gia het volgende:

[..]
Vind dat het een niks met het ander te maken heeft. Als ze te weinig doen, moet je ze daar op aanspreken. Punt.

Wb die bloembakken. Die komen binnen en Mary en Wesley besluiten direct dit 'straks samen te gaan doen'. Er wordt niet eens overlegd of iedereen het daar mee eens is. Misschien weet niet eens iedereen dat dit gebracht is.
Dan willen Beau en ? ook een bloembak doen en zegt Mary: Nee, Wes en ik gaan dat doen.
Beau: Doen we er toch ieder een!
Mary: Nee, wij doen allebei de bloembakken, dat hebben we zo afgesproken.

Sorry, maar even overleggen met de anderen is geen overbodige luxe. En vinden dat je hier recht op hebt, omdat je hebt gepoetst, slaat nergens op.
Haha, ja die Mary denkt dat ze het allemaal wel even voor het zeggen heeft.

Vroeg me nog los van die bloembakken af of sommigen inderdaad niet te zien zijn bij de minder leuke dingen, maar dan bij de leuke dingen inderdaad steeds vooraan staan. Zou me niets verbazen, maar het is ook Mary die het zegt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 15-03-2024 13:14:56 ]
  vrijdag 15 maart 2024 @ 18:20:35 #201
3542 Gia
User under construction
pi_212839037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Haha, ja die Mary denkt dat ze het allemaal wel even voor het zeggen heeft.

Vroeg me nog los van die bloembakken af of sommigen inderdaad niet te zien zijn bij de minder leuke dingen, maar dan bij de leuke dingen inderdaad steeds vooraan staan. Zou me niets verbazen, maar het is ook Mary die het zegt. :')
En dan nog bepaalt Mary niet dat er een beloning staat tegenover het poetsen, in de vorm van, bijvoorbeeld, bloembakken vullen.

Maar ben voor vandaag vooral benieuwd wat er met Sam is. Als dat waterpokken zijn, dan kan dat nog leuke tv worden, als ze er niet uitgehaald wordt. Heb dit zelf gehad toen mijn zoon 4 was. We hadden het samen. Dit terwijl ik het als kind al gehad had. Maar een jeuk!!! We zaten met onze ruggen tegen de rugleuning van de bank te schuren. Vreselijk!!
pi_212839180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef Gia het volgende:

[..]
En dan nog bepaalt Mary niet dat er een beloning staat tegenover het poetsen, in de vorm van, bijvoorbeeld, bloembakken vullen.

Maar ben voor vandaag vooral benieuwd wat er met Sam is. Als dat waterpokken zijn, dan kan dat nog leuke tv worden, als ze er niet uitgehaald wordt. Heb dit zelf gehad toen mijn zoon 4 was. We hadden het samen. Dit terwijl ik het als kind al gehad had. Maar een jeuk!!! We zaten met onze ruggen tegen de rugleuning van de bank te schuren. Vreselijk!!
Neuh wat mij betreft bepaalt Mary bij wijze van spreken enkel welke hand ze gebruikt bij een toiletbezoek :P

Op instagram was vanmiddag al te zien wat er met Sam was, of je het nu al wil weten laat ik aan jou over:

SPOILER
  vrijdag 15 maart 2024 @ 18:55:17 #203
3542 Gia
User under construction
pi_212839364
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Neuh wat mij betreft bepaalt Mary bij wijze van spreken enkel welke hand ze gebruikt bij een toiletbezoek :P

Op instagram was vanmiddag al te zien wat er met Sam was, of je het nu al wil weten laat ik aan jou over:

SPOILER
Oh, jammer. Waterpokken was leuker geweest.
pi_212840255
Wat een ingewikkeld mens is die Mary, ze wil alles maar ze wil niks pffff
pi_212840367
Dat gekus van Eduardo, dat ze dat allemaal maar prima vinden :N
pi_212840372
bruiningsspul doet alle vlekjes in haar gezicht nog donkerder kleuren
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:05:10 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212840518
Spaanse avond met salsamuziek uit de Cariben... Ach ja weten zij veel ... ben benieuwd naar de muziek die ze er bij krijgen ...
Musica Español
Come On
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:07:38 #208
111260 Charmian
a little joy
pi_212840564
Mag ik die mary heel hard klappen...wat een irritant pokkuhwijf
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:11:28 #209
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212840635
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Mag ik die mary heel hard klappen...wat een irritant pokkuhwijf
Van mij mag je ... Je weet waar ze momenteel huist
Musica Español
Come On
pi_212840720
Man man die Mary wat een figuur… snapt opdrachten niet, luistert niet.. en weet alles beter…
  vrijdag 15 maart 2024 @ 20:28:59 #211
111260 Charmian
a little joy
pi_212840854
Zozo 3 gele kaarten volgende week
pi_212840856
3 gele kaarten voor een overtreding, dat zijn dus degenen die uit de koelkast hebben lopen vreten van andermans eten.
pi_212840890
Nick, Serena en Kim?
pi_212840935
*O* 3 kaarten! Zoe zal trots zijn :')
pi_212842349
Salsa op een Spaanse avond...joeh! Gelukkig blijft het nu toch passen met Salsa en Muziek.
Ze hebben blijkbaar weer ergens een overtreding gemaakt die niet 'deugt' dus zwarte enveloppe maandag. Wat zijn ze on edge de laatste tijd daar.

Iemand enig idee op welke dag van de week (vorige week) ze zitten met de uitzendingen? Ik ben de draad kwijt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212845850
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond: 346.000 kijkers, niet slecht voor de vrijdag.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 16 maart 2024 @ 11:03:14 #217
3542 Gia
User under construction
pi_212846304
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Nick, Serena en Kim?
Volgens mij ging het om 3 personen van 3 verschillende bondjes.
pi_212847133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 gele kaarten voor een overtreding, dat zijn dus degenen die uit de koelkast hebben lopen vreten van andermans eten.
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
Hotapnyc
pi_212848211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 11:03 schreef Gia het volgende:

[..]
Volgens mij ging het om 3 personen van 3 verschillende bondjes.
mmmmm ben benieuwd wat de overtreding dan was... eten pikken lijkt me niet (gebeurde wel vaker)
pi_212851434
We gaan het zien, wel benieuwd.
  zondag 17 maart 2024 @ 11:28:41 #221
3542 Gia
User under construction
pi_212858115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.
pi_212863220
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef Gia het volgende:

[..]
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.
Ik bedoel die brief die werd voorgelezen in de vooruitblik. 😛
Hotapnyc
  maandag 18 maart 2024 @ 07:49:11 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212868360
pi_212870014
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 10,6 Kijkcijfer: 488.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 21, mooie start dus vorige week.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212872874
Iets langere vooruitblik over de gele kaarten..

SPOILER
  maandag 18 maart 2024 @ 18:09:33 #226
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212874458
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
Iets langere vooruitblik over de gele kaarten..

SPOILER
Negative punten, ook een first in de de show.. knap ;)
pi_212874552
Zeker een beetje zitten internetten zeker…
  maandag 18 maart 2024 @ 18:36:01 #228
111260 Charmian
a little joy
pi_212874722
Poeh he dat moet wel heftig zijn geweest. Alhoewel, als je voor een likje aan een bevroren hamburger al een gele kaart krijgt... :')
pi_212875332
Oke, er zijn dus ook tablets ingenomen als straf, ben erg nieuwsgierig waar deze straffen voor zijn.
Iets met die tablets geflikt?
  maandag 18 maart 2024 @ 19:27:58 #230
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212875351
Er moet vaker "Vers Vlees" in, ik geef de Regie groot gelijk dat ze die verveelde inkakkers eruit proberen te krijgen... twee wisselingen per maand is veel te weinig
pi_212875804
Kim is zuur.
Hotapnyc
pi_212875851
pffff die Mel
  maandag 18 maart 2024 @ 19:57:34 #233
111260 Charmian
a little joy
pi_212875853
Mel is dramaqueen
pi_212875932
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
pffff die Mel
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 19:57 schreef Charmian het volgende:
Mel is dramaqueen
"Ik heb gewoon een hele slechte motoriek"

Wat doe je dan aan die paal?
Hotapnyc
pi_212875947
Kontakt gehad via de tablet dus.
Dombo's
pi_212876003
Het stelen van eten wordt meer regel dan uitzondering, bah
  maandag 18 maart 2024 @ 20:06:03 #237
111260 Charmian
a little joy
pi_212876027
Ah bo dave en nick
pi_212876142
Nick is echt een tokkie. Gebrek aan normen en waarden.
Hotapnyc
  maandag 18 maart 2024 @ 20:19:52 #239
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212876232
3 dagen paaldansenfuck.. zo komt de tijd ook wel om :{
pi_212876237
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
25 Punten voor t versturen van berichten en alsnog 10% eraf. :)
Hotapnyc
pi_212876377
Mary kan weer Brie en wijn kopen.. XD
  maandag 18 maart 2024 @ 20:31:16 #242
111260 Charmian
a little joy
pi_212876391
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
3 dagen paaldansenfuck.. zo komt de tijd ook wel om :{
Het wordt er allemaal niet spannender van
  maandag 18 maart 2024 @ 20:32:12 #243
111260 Charmian
a little joy
pi_212876400
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:29 schreef King_Merc het volgende:
Mary kan weer Brie en wijn kopen.. XD
Hou op hoor...niet weer dat brie/kaas/wijn gezeik :{w
  maandag 18 maart 2024 @ 20:39:33 #244
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212876508
Nah
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:31 schreef Charmian het volgende:

[..]
Het wordt er allemaal niet spannender van
Nah ja , zolang de Aapjes maar hun beloning krijgen voor braaf TV maken :N
pi_212877559
Zag ik nou iemand van de Febo zonder tenue die tablets innemen? Wat een idioten om te WhatsAppen. Die Nick is een totaal idioot met dat rare hoofd en dat splaak geblek van hem.
Zo wat is Kim jaloers, vreselijk kind.
Robert zegt uit Rotterdam te komen maar vind het in doen en laten meer een Hagenees eigenlijk. Hij doet me een beetje denken aan De Vieze Man van Van Kooten en de Bie...
De kleine meid Mel weer drama maken als het haar niet zint gaat dan theater maken en zich theatraal op bed werpen en oja ook nog even wat omver trappen...Zo doorzichtig opgelegd vanuit de Febo dit. Er moet meer reuring komen, dat schreef ik van de week al want anders is het 'soap met echte mensen' verhaal wat ze zo pretenderen te brengen natuurlijk BS.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 18 maart 2024 @ 23:35:18 #246
372302 Revanches
pi_212878373
Ik vind Kim ontzettend kinderachtig en egoïstisch. Eduardo had toch gelijk dat het ik ik ik is. Accepteer dat Mel nu die opdracht heeft en ga achter haar staan. Dit beïnvloedt Mel sowieso. Zo kinderachtig dat ze met zo'n blik naar Mel kijkt. :N
pi_212880670
Febo die wifi op die tablets laat zitten, downloaden van die instructie video was te moeilijk? |:(
pi_212880748
Klopt, en je kunt ook sites afschermen. Gebeurd toch ook op de vaste computer die ze daar hebben staan ook en gebeurd al sinds Utopia dat mogelijkheden op een computer of bepaalde websites geblokkeerd worden. 8)7
Allemaal cabaretteketet!
pi_212880761
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 2,6 Marktaandeel: 9,7 Kijkcijfer: 433.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 24

Lineaire kijkcijfers gisterenavond: 489.000 kijkers, geweldige weekstart en dat groeit dus nog uit volgende week. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212882855
Ik sta nog steeds versteld van wat Mary met die wc-borstel deed.. Heel erg jammer, want ik heb haar eigenlijk toch wel hoog zitten.

Mensen hebben het niet door wanneer ze indirect plaagt met haar gepraat, maar je ziet het toch aan haar ogen; ze geniet en hoeveel mensen elkaar ook over haar opstoken; vaak bewijst ze zich wel.

Het lijkt me hoe dan ook dat zij niet meer aan haar deelname gaat hebben dan de ervaring. Alhoewel, als de productie wilt dat zij wint, dan kunnen ze haar kansen vergroten. Verder is dat natuurlijk ook afhankelijk van de gunfactor richting haar teamleden.
pi_212883465
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 14:10 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik sta nog steeds versteld van wat Mary met die wc-borstel deed.. Heel erg jammer, want ik heb haar eigenlijk toch wel hoog zitten.

Mensen hebben het niet door wanneer ze indirect plaagt met haar gepraat, maar je ziet het toch aan haar ogen; ze geniet en hoeveel mensen elkaar ook over haar opstoken; vaak bewijst ze zich wel.

Het lijkt me hoe dan ook dat zij niet meer aan haar deelname gaat hebben dan de ervaring. Alhoewel, als de productie wilt dat zij wint, dan kunnen ze haar kansen vergroten. Verder is dat natuurlijk ook afhankelijk van de gunfactor richting haar teamleden.
:Y Ik vind haar nog steeds leuk.
Hotapnyc
pi_212883512
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 15:40 schreef Cirilico het volgende:

[..]
:Y Ik vind haar nog steeds leuk.
Ik ook hoor! Scherp was het niet, maar ze verdient die wc-borstel niet als smet op haar deelname.

Vind het behoorlijk lullig hoe SBS dat zo op laat blazen met een FB fragment post en de massa daar dan los op gaat. Nu moet ze eigenlijk wel winnen, want anders loopt het wel heel stom voor haar.
pi_212886176
Beau die minder als een houten klaas aan die paal beweegt dan Melanie vind ik wel humor
pi_212886198
De irritaties over er weer.
pi_212886209
Beau wil niet even knuffelen...nou moet je dat verongelijkte smoelwerk van Mel zien, niet te zuinig.
pi_212886219
3 bondjes met kneuzen erin die ervoor zorgen dat die tablets weg zijn en dan heeft Melanie het gedaan volgens de tabletlozen.

Wat een volk _O-
pi_212886228
Zo die Mel
pi_212886310
pi_212886449
Ik vind Mel helemaal niet zo elegant
pi_212886457
Denk dat Kaine kans maakt op 1e te worden
pi_212886480
De brieven kunnen niet meer uit de hand van de brenger worden gegrist, ze laten hem aan een ballon naar boven gaan hahaha en zie er dan maar aan te komen.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:51:26 #262
111260 Charmian
a little joy
pi_212886949
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
De brieven kunnen niet meer uit de hand van de brenger worden gegrist, ze laten hem aan een ballon naar boven gaan hahaha en zie er dan maar aan te komen.
Dat was dus niet zo moeilijk.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 20:53:36 #263
3542 Gia
User under construction
pi_212886990
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Denk dat Kaine kans maakt op 1e te worden
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.

Zo'n zin in morgen! Jankende en stampende Mel en een glunderende Sam.
pi_212887729
Weer drama maken die Mel vanavond. Die act kennen we nu wel. Denk Mel laatste bij deze vrij simpele paaldans oefening, ik bedoel, ze hoeven geen vogelnestjes te bouwen boven in de paal. Het is allemaal zeer basic en laag bij de grond. Kaine eerste denk ik, en dat is jammer want dat is team kneus; Wesley dus die gun ik geen succes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212887909
En weer lieten ze in de vooruitblik van morgen het scherm zien met de scores van ná de opdracht waarvan we de uitslagen nog te zien moeten krijgen.. Ze gaan het gewoon niet meer leren denk ik :N

edit: spuit 11, m'n auto-refresh deed het niet. Zie dat Gia er al over gepost had :D.
pi_212888225
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Je ziet de stand van morgen in de vooruitblik. Daaruit blijkt dat Kainé eerste wordt, Sam tweede en Beau derde. Hierdoor staan de gieren bovenaan, omdat ze ook nog es die 20% extra van de haaien krijgen.

Zo'n zin in morgen! Jankende en stampende Mel en een glunderende Sam.
Ze kunnen morgen dus de hele uitzending weer vullen met Melanie drama. Ook mooie karma voor Eduardo die samen met Melanie het Kim niet gunde en het zeer waarschijnlijk sowieso beter had gedaan dan Melanie omdat tijdens het oefenen ze niet zo slordig was. _O_
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:42:01 #267
3542 Gia
User under construction
pi_212888342
Denk dat Sam door deze tweede plek nog meer zelfvertrouwen krijgt. Je zag het ook al met het gesprek over de boodschappen. Mary wilde het allemaal weer spenderen, wijn, kaas... maar Sam hield, verstandig, de hand op de knip.
Ik hoop dat dit de nieuwe Sam is, in plaats van dat schoppende kleine meisje.

Voor Mel is het goed dat ze op haar plaats wordt gezet. Een knap smoeltje is geen garantie voor succes.

Kainé kan deze klinkende overwinning ook goed gebruiken na dat gesprek met die zure Kim.

Leuk!
  dinsdag 19 maart 2024 @ 23:47:18 #268
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212888355
Morgen maar weer kijken dan .. was al weg na de afloop en voor de vooraankondigig voor morgen
Musica Español
Come On
pi_212888502
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
  woensdag 20 maart 2024 @ 01:17:25 #270
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212888508
Die dansopdracht lijkt al bijna een week te duren ipv 48 uur..
Musica Español
Come On
pi_212890197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 01:13 schreef DutchBlend het volgende:
Uitzending werd voor mijn gevoel wel erg kort gehouden na het reclameblok, voor een cliffhangertje
Begint een patroon te worden, nog even en we kunnen 'm uitzetten als de reclame begint, en dan hebben we door de terugblik de dag erop niks gemist ;)
pi_212890680
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
India, ga er na toe!
pi_212890732
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfer: 471.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 23, netjes dus weer.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:05:11 #274
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212890801
Jureerbare rekuitzendingen, die ergelijke zooi moeten ze mee stoppen, je kan gewoon 3 dagen overslaan en naar de uitslag kijken, tussenin gebeurt toch geen zak :{
  woensdag 20 maart 2024 @ 11:07:39 #275
3542 Gia
User under construction
pi_212890817
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:51 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik hoop persoonlijk dat Mel op de laatste plek komt te staan, ze was ook gewoon beetje er om heen aan het bewegen, niet echt in die paal klimmen ofzo . Hoop dat wat eerder iemand ook al zei dat Mel op haar plek wordt gezet.
Dat Beau nog niet uit de kast is gekomen verbaast mij ook wel.
Die jongen is echt zo vrouwelijk als het maar kan .
Nick irriteer ik me ook steeds meer aan. Eergisteren ging hij pannekoeken van anderen op eten...die is echt hardleers.
Ik snap überhaupt niet dat gewoon iemand anders eten stelen geen gele of rode kaart krijgt.
Hoop dat Kaine of Sam dat paaldans gedoe wint en beau een derde plek en Mel dus niks.
De uitslag is al bekend, de nieuwe puntenstand was in beeld.
pi_212896620
Begin fan te worden van Sam :)
pi_212896671
Mary meteen overmoedig met haar 'we winnen toch wel' ..

Sam die verstandiger is dan de soldaat Mary _O-
pi_212896764
Davey is nog meer cringe dan Daan was joh :D
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:09:29 #279
111260 Charmian
a little joy
pi_212896924
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:11:05 #280
111260 Charmian
a little joy
pi_212896969
Oh ze gaat naar het zkh voor d'r migraine. Ik zou zeggen pak meteen je koffers en ga lekker thuis uitzieken.
pi_212896980
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Wat is dat voor debiels dat toneelstuk? Die Dani moet niet zo janken. Net alsof ze van d'r migraine afkomt als ze gaat bellen en #teamSam vwb de boodschappen.
Inderdaad. Ze weten toch waar ze zich voor hebben opgegeven?! Dan wacht zo'n telefoontje maar.
pi_212896984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:14:11 #283
111260 Charmian
a little joy
pi_212897069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Hmm toch naar het ziekenhuis.. dan is er toch wat meer aan de hand..
Migraine kan behoorlijk naar zijn. Maar als je daar zo'n last van heb, waarom ga je dan met zo'n spelprogramma meedoen. Of had ze TI in gedachten.
pi_212897159
Komt die clown met een mes om mee te gooien :N

Ik zeg je, hij is de mannelijke Zoe hier
pi_212897287
48 uurs opdracht, zulke opdrachten zijn leuk met streams :)
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:27:58 #286
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212897447
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
48 uurs opdracht, zulke opdrachten zijn leuk met streams :)
Ja, en niet te doen lijkt mij.
pi_212897878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja, en niet te doen lijkt mij.
Lastig inderdaad, bij ejvjl was het niet iedereen gelukt, dat kostte dan punten van het totaal te winnen bedrag, hier is het meteen klaar als er 1 faalt.
pi_212899223
Weer een copycat opdracht uit EJVJL, 48 uur lang wakker blijven en maximaal 10 seconden je ogen dicht houden. Bij EJVJL gingen ze in de nacht hardlopen om wakker te blijven. En hoorde ze opperen om veel te douchen, maar dan kak je juist in daarna en wordt je rozig.
Zoals gezegd dat is leuk om te volgen als er streams zijn, bij zo'n knip en plakshow is het toch wat minder leuk. Dan kun je als kijker van de streams echt mee leven, dat stukje krijg je nu niet mee.
Sam is echt een moeilijk opvoedbaar kind daar, en dan die Mel die niet tegen haar verlies kan. Benieuwd of die nog lang blijft daar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212899284
Leuk kijkje achter de schermen bij De Bondgenoten, de Febo in het echt. Ook die Oempa Loempa Martijn uit EJVJL is nog steeds uitvoerend producent bij deze show.
https://www.instagram.com/p/C4qcXTGoqyU/
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 21 maart 2024 @ 10:12:40 #290
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_212901858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef King_Merc het volgende:
Begin fan te worden van Sam :)
was ik al en nu nog meer *O*
... en huiver mee
pi_212902274
De kijkcijfers van vorige week donderdag, voetbalavond maar toch opvallend mooie cijfers:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 11,1 Kijkcijfer: 484.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 20 ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212902371
De groep was eergisteren weer goed hypocriet bezig hoor. Zij blijven heel kinderachtig achter Mel aan lopen en proberen af te kijken/vals te spelen en dan beweren zij dat Mel degene is die kinderachtig en oneerlijk bezig is. Halloooo, omgekeerde wereld? Júllie team heeft oneigenlijk gebruik gemaakt van de tablets, niet Melanie. Gatverdamme.
Jammer dat Mel verloren heeft. Ik vond Kainé het slechtst van iedereen, maar goed, wie ben ik.

Eindelijk hebben ze een nieuwe manier gevonden om de brief te bezorgen. Props voor wie dat bedacht heeft. En ik hoop echt zo dat de slangen falen deze opdracht. :@

Ik weet niet wat ik van Daniëlle moet denken. Zij is van nature sowieso een aandachtstrekker en een aansteller dus ja, in hoeverre dikt ze het nu aan? Zij zal vast hoofdpijn hebben, maar dat overdreven zielig kijken en praten is in ieder geval aandachtzoekerij. Dus ja. Ik hoop dat ze wegblijft.
Hotapnyc
pi_212902461
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Komt die clown met een mes om mee te gooien :N

Ik zeg je, hij is de mannelijke Zoe hier
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.
Hotapnyc
pi_212902509
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en schijt heeft ana anderen. Èn hij is dom.
Doelde dan ook voornamelijk op dit aspect van Zoe ;)
Maar ook de manier van praten doet me aan Zoe denken.

Verder ben ik het wel met je eens .Vind het ook een eikel.
  donderdag 21 maart 2024 @ 11:15:18 #295
3542 Gia
User under construction
pi_212902515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou, Zoë had een goed hart en bedoelde het meestal goed. Nick doet alleen maar dingen die niet mogen en trekt anderen daarin mee om zijn eigen verantwoordelijkheid daarin te kunnen relativeren. Sowieso neemt hij nergens verantwoordelijkheid voor. Hij is een slecht mens met slechte bedoelingen die alleen maar stookt en die schijt heeft aan anderen. Èn hij is dom.
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.
pi_212904254
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ben echt voor wat reuring in de tent, maar deze Nick mag w.m.b. bij het minste of geringste weer een gele kaart krijgen. Echt een misselmakend mannetje.
Met zijn splaak geblek...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 21 maart 2024 @ 19:54:48 #297
111260 Charmian
a little joy
pi_212907458
Wijs besluit.
pi_212907850
Bo wordt echt Boos Boos :D
pi_212907855
Wat zat Eduardo dan weer vreemd over dat been van Kaine te aaien :?
pi_212907892
Ben het Davey/Kim verhaallijntje nu al beu }:|
pi_212908840
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ben het Davey/Kim verhaallijntje nu al beu }:|
Ligt er te dik bovenop en wellicht een beetje aangestuurd/aangejaagd door de Febo. :Y
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')