Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 gele kaarten voor een overtreding, dat zijn dus degenen die uit de koelkast hebben lopen vreten van andermans eten.
mmmmm ben benieuwd wat de overtreding dan was... eten pikken lijkt me niet (gebeurde wel vaker)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om 3 personen van 3 verschillende bondjes.
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
Ik bedoel die brief die werd voorgelezen in de vooruitblik. 😛quote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 18 maart 2024 15:44 schreef KinKiJan het volgende:
Iets langere vooruitblik over de gele kaarten..Negative punten, ook een first in de de show.. knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
25 Punten voor t versturen van berichten en alsnog 10% eraf.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |