En dan nog bepaalt Mary niet dat er een beloning staat tegenover het poetsen, in de vorm van, bijvoorbeeld, bloembakken vullen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, ja die Mary denkt dat ze het allemaal wel even voor het zeggen heeft.
Vroeg me nog los van die bloembakken af of sommigen inderdaad niet te zien zijn bij de minder leuke dingen, maar dan bij de leuke dingen inderdaad steeds vooraan staan. Zou me niets verbazen, maar het is ook Mary die het zegt.
Neuh wat mij betreft bepaalt Mary bij wijze van spreken enkel welke hand ze gebruikt bij een toiletbezoekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan nog bepaalt Mary niet dat er een beloning staat tegenover het poetsen, in de vorm van, bijvoorbeeld, bloembakken vullen.
Maar ben voor vandaag vooral benieuwd wat er met Sam is. Als dat waterpokken zijn, dan kan dat nog leuke tv worden, als ze er niet uitgehaald wordt. Heb dit zelf gehad toen mijn zoon 4 was. We hadden het samen. Dit terwijl ik het als kind al gehad had. Maar een jeuk!!! We zaten met onze ruggen tegen de rugleuning van de bank te schuren. Vreselijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh wat mij betreft bepaalt Mary bij wijze van spreken enkel welke hand ze gebruikt bij een toiletbezoek
Op instagram was vanmiddag al te zien wat er met Sam was, of je het nu al wil weten laat ik aan jou over:Oh, jammer. Waterpokken was leuker geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je ... Je weet waar ze momenteel huistquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:07 schreef Charmian het volgende:
Mag ik die mary heel hard klappen...wat een irritant pokkuhwijf
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
3 gele kaarten voor een overtreding, dat zijn dus degenen die uit de koelkast hebben lopen vreten van andermans eten.
mmmmm ben benieuwd wat de overtreding dan was... eten pikken lijkt me niet (gebeurde wel vaker)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om 3 personen van 3 verschillende bondjes.
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:22 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Ik hou er ook rekening mee dat het een nepbericht is. Ik vind het merkwaardig dat iedereen 25 punten moet inleveren in plaats van zoveel procent.
Ik bedoel die brief die werd voorgelezen in de vooruitblik. 😛quote:Op zondag 17 maart 2024 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Was geen bericht, maar vooruitblik aan het eind vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |