Da's nog niet zeker. Er zitten big spenders in dat bondje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 05:27 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Die 20% regel betekent eigenlijk nu al dat ze sowieso geen laatste worden en dus safe zijn
Dat is ook de bedoeling. 485 euro, 90 x 2. En waarom? Omdat je het aan kan passen? Je past em 1x aan en dat is het dan. Kun je net zo goed een goedkoper matras kopen met je gewenste hardheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:27 schreef ThijsTH het volgende:
Leuk matrasje trouwens, dat Matt. Die ga ik denk ik ook maar eens aanschaffen binnenkort
Ze wilt actrice worden begrijp ik. Ik geloof dat ze het kan maar aan haar stem heeft ze nog veel te werken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
snik...dan gaat ze samen met Mel een beetje gemeen doen.....wat een baby die Kainé
Dat kaartje op bed."Beste Bewoners..jullie kunnen het matras naar wens afstellen" hilarisch gewoon schaamtoos reclamefilmpje van minuten na de regulere reclame van een kwartierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef freaky40 het volgende:
De sponsoring van die Matt matrassen is echt agressief, bij LLDL was er ook al zo'n toneelstukje te zien gisterenavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
Serena, naast LLDL was ze ook bij Take Me Out: Mother Knows Best te zien.Jammer dat we maar 1x p/m dat spelletje mogen spelen.. Vind de KaartenbakdeelnemerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer dat we maar 1x p/m dat spelletje mogen spelen.. Vind de Kaartenbakdeelnemer
Haha, geen zorgen, ik was cynisch. Natuurlijk ga ik geen Matt matras kopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. 485 euro, 90 x 2. En waarom? Omdat je het aan kan passen? Je past em 1x aan en dat is het dan. Kun je net zo goed een goedkoper matras kopen met je gewenste hardheid.
Dat aanpasbare is nuttig als je een B&B hebt en er steeds andere mensen op moeten liggen. Die kunnen het dan naar wens aanpassen.
Ben met een podcast gestopt te luisteren door die matrassen, kreeg je halverwege ineens minutenlange gezever over die klote dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:06 schreef freaky40 het volgende:
De sponsoring van die Matt matrassen is echt agressief, bij LLDL was er ook al zo'n toneelstukje te zien gisterenavond.
Beau heeft een nieuwe kapsel, in een andere groep zeggen ze dat hij een spel speelt, en de naïeve Melanie zit weer trouw naast hem.quote:
Mel is schaapquote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beau heeft een nieuwe kapsel, in een andere groep zeggen ze dat hij een spel speelt, en de naïeve Melanie zit weer trouw naast hem.
Geen cent te besteden, maar Mary besteld voor haar vanillesuiker.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:13 schreef King_Merc het volgende:
Nou de Gieren worden vast weer laatste…
binnen 5 minuten klaar… ;P zeker met zo,n ikea kast..quote:Op maandag 11 maart 2024 20:35 schreef chufi het volgende:
Alleen zo'n kast in elkaar zetten gaat sneller
Die zit daar om de hoek... des te meer des te langer het duurtquote:Op maandag 11 maart 2024 20:50 schreef King_Merc het volgende:
B
[..]
binnen 5 minuten klaar… ;P zeker met zo,n ikea kast..
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans wel
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.quote:
Wesley moet zich niet zo aanstellen. Ja het is smerig en kut dat het een hamburger van hun was. Maar djiezus ga janken er om of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
Vind 't ook wel een anti-climax eigenlijk na die vooruitblik van gisterenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.
*Proest* Ik zie wat je doet daar!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:
Gelukkig is Sam bijzonder hygiënisch in alle aspecten van haar leven.
Edu kan wederom echt niks.
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef NedKelly het volgende:
En waarom ligt je hamburger gewoon open en bloot zonder verpakking / zakje in de vriezer? Dat vind ik pas goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |