Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg 'en wat anders' aan Wesley. Hij had kunnen zeggen 'dan lik ik aan jouw hamburger', gemiste kans wel
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.quote:
Wesley moet zich niet zo aanstellen. Ja het is smerig en kut dat het een hamburger van hun was. Maar djiezus ga janken er om of zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Mel trouwens met haar grote bek, waar bemoeit ze zich mee.
Vind 't ook wel een anti-climax eigenlijk na die vooruitblik van gisterenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Talpa kan nooit zo goed met dit soort dingen omgaan.
*Proest* Ik zie wat je doet daar!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef mootie het volgende:
Gelukkig is Sam bijzonder hygiėnisch in alle aspecten van haar leven.
Edu kan wederom echt niks.
Die zitten net zoals frikandellen/kroketten gewoon los in een doos. De inhoud van zo'n aangebroken doos werd door de tong van Sam aangevallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:01 schreef NedKelly het volgende:
En waarom ligt je hamburger gewoon open en bloot zonder verpakking / zakje in de vriezer? Dat vind ik pas goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |