abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212712869
De nieuwe bondgenoten

Cap van Spapaars

Haaien: Beau, Regna, Erik, Lodewijk
Vossen: Eduardo, Kaine, Wesley, Kim
Gieren: Nick, Melanie, Sam, Donna
Slangen:Vincent, Daniëlle, Robert, Mary

De bondgenoten van vorige maand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212712890
Zou Wesley blijven?

Ben wel benieuwd naar de nieuwe deelnemers, we krijgen er -als Vincent Eduardo kan missen echt gaat- in elk geval 3.
pi_212713550
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 8,7 Kijkcijfer: 403.000

Kijkcijfer Top 25 nr.: 24

Lineaire kijkcijfers gisterenavond laatste Knock-Outs aflevering: 449.000 kijkers. Niet slecht. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_212714394
Het is zeer stom dat de eerste finaleopdracht niet behouden is. Top tv was dat.

Wie is die flap die variatie opeens nodig vond? Heel jammer.
pi_212715244
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.

Desalniettemin, Donna weg. *O* Nu Beau nog. *O*
Hotapnyc
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:52:25 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212716455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zie ook liever het eerste finalespel terug. Dan komt het aan op bluffen en vertrouwen.

Of als ze dan toch die kluis willen houden, dan zoals bij EJVJL dat ze code zelf moeten uitrekenen aan de hand van opdrachten.
Dan zie ik liever nog twee spiralen van 10m lang, beide eindigen bij de Gouden Cheque van de Ton, tegelijk starten en wie het er het eerst is zonder zoemer... of hartaanval.. :P
pi_212719934
Voor wie is de ton.
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:50:43 #8
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720068
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.

Desalniettemin, Donna weg. *O* Nu Beau nog. *O*
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
  woensdag 6 maart 2024 @ 19:51:19 #9
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720080
Ojee, weer goede doelen.
pi_212720277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:

[..]
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
Ook dat nog. Ik dacht dat hij van dr af wilde. Lol.
Hotapnyc
pi_212720321
wat een kapsones die Ragna
pi_212720412
En maar loeren
alleen als ie ijs en ijskoud is!
pi_212720418
Benieuwd hoe lang dit kaartenhuis bouwen echt geduurd heeft :D

Bij EJVJL duurde het met Erik en Imadiddin ontzettend lang op de streams
pi_212720439
K*t
pi_212720447
Hup Erik
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:23:31 #16
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720721
Regna wat rijker.
pi_212720735
Snel opkrassen
pi_212720739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Snel opkrassen
jep
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:25:17 #19
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720751
neutraal gezien zat ze daar een stuk langer.
pi_212720752
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
  woensdag 6 maart 2024 @ 20:26:27 #21
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_212720770
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
Even een flits van binnenkomers, morgen meer.
pi_212720819
Soms heb je aan 1 seconde beeld en geluid al genoeg

[ Bericht 0% gewijzigd door eskimos_zijn_cool op 06-03-2024 20:54:14 ]
pi_212721542
3 nieuwe deelnemers, bekende gezichten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212722299
Wat een waardeloze finale, teveel gedoe vooraf om uiteindelijk naar die kluis te gaan. Volgende maand kleiner houden, alleen de vragen en daarna kluis, less=more!
Wat een vreselijk idioot wijf die Regna met haar attitude. Ik gun haar die ton niet, maar nu is ze tenminste wel opgedonderd. Erik had ik het wel gegund, maar ik wil hem daar ook nog niet kwijt, hij komt net pas een beetje los want hij had eerst nauwelijks tekst maar hij komt er nu eindelijk een beetje doorheen.
Nieuwe deelnemers; 2 simpele zielen en 1 nieuwe 'Karen'....Top TV....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212723336
Hoe die bovenste haar mond beweegt, ik vind het al komisch. Hopelijk houdt ze woord met wat ze zei.

Die middelste lijkt me een beetje geniepig. Zonder direct ook een slijmbal te zijn, maar gevaarlijk voor elke speler, als ze zich laten meeslepen door z’n praatjes en mogelijke manipulatie. Ik zou m op voorgevoel heel gauw wegstemmen, maar wellicht wordt hij overschat zoals Erik.

Die laatste doet me denken aan Wes. Straks worden ze maatjes. Volgende maand dezelfde newjoiner op het oog. Het zou me niet verbazen.
pi_212723490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
3 nieuwe deelnemers, bekende gezichten?

SPOILER
Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.
pi_212724750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
Ojee, weer goede doelen.
Het goede doel van Erik was tamelijk lachwwekkend. Hij wou zelf spullen komen brengen bij oncologie zodat hij zeker weet dat ze krijgen wat ze nodig hebben.
Alsof er op oncologie in Nederland een materiaal gebrek is..... 8)7
Uiteraard zijn die ruim voorzien in alles wat ze nodig hebben. Het enige wat ze nog nodig hebben is meer mensen en meer geld voor onderzoek.
pi_212724760
Nou, als ik zie wat er vanavond in komt dan mag ik voorzichtig concluderen dat ze weinig aanmeldingen hebben? :') :') |:(
pi_212724775
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Snel opkrassen
No more English :'( :'(
pi_212725132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 02:19 schreef DutchBlend het volgende:

[..]
Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.
:D Kan goed ja!
pi_212725635
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,4 Kijkcijfer: 477.000

Mooie cijfers weer, en een kijkcijfer Top 25 beloning: nr. 23.

Lineaire kijkcijfers finale cyclus een mooie 426.000 zagen de moker arrogante Regna winnen. :(
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:33:14 #32
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212726769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,4 Kijkcijfer: 477.000

Mooie cijfers weer, en een kijkcijfer Top 25 beloning: nr. 23.

Lineaire kijkcijfers finale cyclus een mooie 426.000 zagen de moker arrogante Regna winnen. :(
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?
pi_212726850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:33 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:45:44 #34
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212726885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.
Aha, vroeger kon je gewoon elke dag de cijfers zien bij SKO, ik snap niet waarom dat veranderd is
pi_212726896
Ze willen nu wachten tot ze een completer beeld hebben, lineair en uitgesteld bij elkaar opgeteld. Vind ik eigenlijk ook gewoon beter maar Tina Nijkamp en de Angela de Jongen van deze wereld kunnen blijkbaar niet wachten en vinden het nodig om een niet compleet beeld te schetsen omdat ze dan sneller programma's kunnen affikken...
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 12:56:25 #36
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212726983
Zo krijgen dus alle "Van het eerste Uur" uiteindelijk hun welverdiende Ton mee, RegnaNixKut mocht deze keer.. ik wacht met spanning wanneer een "Nieuwe" toevallig per ongeluk na 4 weken die Ton gaat pakken ;)
pi_212728488
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 7 maart 2024 @ 15:09:24 #38
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_212728560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Snap je nou waarom die kijkcijfers zo onverklaarbaar hoog blijven.. natúúrlijk komen er nooit meer live streams zo ;)
pi_212728613
Het een sluit het andere niet uit. Het is weel zinniger om livestreams erbij aan te zetten, kun je altijd zelf de nuance zoeken en de media en andere trollen die dom roeptoeteren concluderen dat de soep af en toe heus niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Dat de kijkcijfers zo hoog zijn heeft echt niets te maken met het ontbreken van livestreams, denk dat dit format gewoon beter in elkaar zit dan EJVJL. EJVJL was de pilot voor deze show en verbetert.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212729253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan. :)
Hotapnyc
pi_212729273
Je moet toch een zekere general human interest hebben om dit programma te volgen. Genoeg mensen die dit nog zou kunnen bereiken of evt. al bereikt als meekijker.

Wat ik echter wel te ver vind gaan is het telkens zo geforceerd ‘de groep’ erbij halen.
Dan hebben ze nog een 1 of een halve minuut en gaan ze min of meer als een gehersenspoelde die andere deelnemers erbij halen tijdens hun video gesprek.

Het kan voor niemand werkelijk nuttig zijn ter aftasting van, zou ik denken. Het zijn heel vaak van die lullige, neppe momentjes waarbij ik toch vind dat velen lichtjes door de mand vallen.
Heb je je zus, je vader niks persoonlijks te zeggen of vragen wat op tv kan? Moet de rest echt slijmend lachen en zeggen richting alle familie en vrienden, die ze waarschijnlijk nooit gaan kennen?

Vraag me af in hoeverre regie hier de hand in heeft.

Het heeft zich vanaf EJVJL iig. al bewezen dat het voor sommigen toch echt meer om het programma draait dan om de mogelijke winst. Kan me daar toch lastig in verplaatsen besef ik steeds. Livestreams mogen echt terug.
pi_212729281
Al drie keer op rij een winnaar die ik liever had dan de ander. *O* Vooral blij ook dat Regna weg is. :W Eric was er nog niet lang genoeg en had zelf nog nauwelijks wat gepresteerd, dus ik vond hem niet echt finalewaardig.
Hotapnyc
pi_212729295
Ja ik schreef het al eerder, het is een raar iets. Iemand die je weg wil hebben gun je dan nog het liefst de ton maar diegene verdiend het vaak niet eens, in dit geval die Regna dus. In feite is het dus een verkapte 'oprotpremie' en dikke doei, stik er in...en nog veel erger...En dit is nu al de zoveelste. Dat is wel een beetje een raar iets aan dit format en een beetje krom. Casper was misschien dan nog een beetje de enige die het verdiende en daar ook echt klaar was na al die maanden, maar Erik nog totaal niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212729314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Maar hij heeft wel een punt hierin.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212729337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:

[..]
En toch, hij is ook zeer gevoelig he. Met z’n Eduardo tranen af en toe.
Kan me opmerking in het vorige topic niet meer aanpassen, maar hij kan ook wel tegen een motiverend stootje denk ik. Wat roken met sommige gezichten doet… niet gezond.
Laat het avontuur ze allen vooral nieuwe wijsheid en inzichten meegeven om met of zonder die 100k vooruit te komen.
Heb respect voor hoe ze het allen toch maar uithouden daarbinnen.

[ Bericht 8% gewijzigd door TowtjeMar op 07-03-2024 16:11:04 ]
pi_212729465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Jawel, maar hij probeert zichzelf in te dekken denk ik.
Hotapnyc
pi_212729562
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.

Zo was het Jennemie opgevallen dat zij in een aflevering in een discussie zat met 2 verschillende outfits aan :D
pi_212730911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 09:31 schreef ThijsTH het volgende:
Nou, als ik zie wat er vanavond in komt dan mag ik voorzichtig concluderen dat ze weinig aanmeldingen hebben? :') :') |:(
Idd, ik heb er nu al niks mee. De kaartenbak raakt op?
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_212730947
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.

Zo was het Jennemie opgevallen dat zij in een aflevering in een discussie zat met 2 verschillende outfits aan :D
Ze draaien soms ook gewoon stukjes van dagen om en maken daar dan een verhaal van. Casper lag eerst op bed met zijn bakkershoedje boven hem en de aflevering erna kreeg hij dat hoedje pas van Beau. Zonder streams is de febo vogelvrij om de hele trukendoos te gebruiken.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  donderdag 7 maart 2024 @ 19:41:23 #50
3542 Gia
User under construction
pi_212732659
Met het openen van de kluis mocht eerst Regna 2 codes en Erik 1, omdat Regna er 7 had en Erik maar 3.
Vervolgens Regna 1 en toen Erik weer. Huh? Was me toen al duidelijk dat de volgende van Regna de juiste was, maar Erik mocht nog een keer aan de beurt komen.
Vorige keer was het de eerste gekozen code, maar toen begonnen ze bij de laatste code, dus duurde het lekker lang. Dat had dit keer niet uitgemaakt, omdat het de middelste code was.

Doe het dan normaal en laat Regna gewoon weer 2 codes invoeren! En dan komt Erik jammerdepammer niet meer aan de beurt. Zo nep, dus. Jan Versteeg wist al welke de juiste code was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')