SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan zie ik liever nog twee spiralen van 10m lang, beide eindigen bij de Gouden Cheque van de Ton, tegelijk starten en wie het er het eerst is zonder zoemer... of hartaanval..quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zie ook liever het eerste finalespel terug. Dan komt het aan op bluffen en vertrouwen.
Of als ze dan toch die kluis willen houden, dan zoals bij EJVJL dat ze code zelf moeten uitrekenen aan de hand van opdrachten.
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Cirilico het volgende:
Wat is Beau weer een ongelooflijke klootzak door op Donna stemmen en de anderen over te halen. Begrijp je niet verkeerd, ik ben blij dat Donna weg is, maar de reden die Beau geeft vind ik walgelijk.
Hoezo bepaalt hij dat hij zelf sowieso verdient om te blijven en dat Donna dat niet verdient omdat ze daar is voor de ton? Daar draait het hele programma juist om. Mensen zijn daar voor die ton.
Juist als je er alleen bent voor de gezelligheid en je eigen ego verdien je het niet om door te gaan.
Daarnaast was het een manipulatieve zet om meteen tegen Donna te zeggen dat ze alle drie op haar gingen, zodat niemand nog kon wisselen. Klootzak.
Desalniettemin, Donna weg.Nu Beau nog.
Ook dat nog. Ik dacht dat hij van dr af wilde. Lol.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarna Melanie niet het finalespel gunnen.
Even een flits van binnenkomers, morgen meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
nieuwe mensen, nieuwe bondjes, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
3 nieuwe deelnemers, bekende gezichten?Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het goede doel van Erik was tamelijk lachwwekkend. Hij wou zelf spullen komen brengen bij oncologie zodat hij zeker weet dat ze krijgen wat ze nodig hebben.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:19 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
Die meid komt me zeker bekend voor van een andere tv programma. Weet alleen even niet welk programma. Wss trash als Ex on the Beach of zo.
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:46 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 9,4 Kijkcijfer: 477.000
Mooie cijfers weer, en een kijkcijfer Top 25 beloning: nr. 23.
Lineaire kijkcijfers finale cyclus een mooie 426.000 zagen de moker arrogante Regna winnen.![]()
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoe? die cijfers zijn toch een week oud?
Aha, vroeger kon je gewoon elke dag de cijfers zien bij SKO, ik snap niet waarom dat veranderd isquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee die laatste cijfers zijn van gisteren, lineaire kijkcijfers komen altijd een dag later naar buiten. Niet officieel maar Tina Nijkamp heeft deze cijfers al.
Snap je nou waarom die kijkcijfers zo onverklaarbaar hoog blijven.. natúúrlijk komen er nooit meer live streams zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:03 schreef freaky40 het volgende:
Vincent heeft een mening maar deze is te verklaren: https://lovereality.nl/vi(...)hap-voor-de-kijkers/
Aangezien er geen livestreams zijn worden dingen niet in de context geplaatst en de nuancering niet gevonden. Hapklare knip en plak brokken worden getoond binnen een halfuur, dat is echt gekkigheid. Dus als je dat nou tegen wil gaan is gewoon streams aanzetten zodat je dit soort dingen tegen kunt gaan. Zo kunnen de media ook de juiste perspectieven en nuanceringen toevoegen. Jammer dat we veel niet zien in de uitzendingen, dat blijkt maar weer.
Bij BB idem maar daar zijn streams en het komt wel eens voor dat in de TV uitzendingen ook dingen worden weg gelaten die wel op streams te zien waren. Ik heb het al vaker moeten nuanceren van wat er op TV werd gezegd maar op streams totaal anders is verlopen.
Maar hij heeft wel een punt hierin.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan.
En toch, hij is ook zeer gevoelig he. Met z’n Eduardo tranen af en toe.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vincent is een nare man en daar verandert knip-en-plakwerk weinig aan.
Jawel, maar hij probeert zichzelf in te dekken denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt hierin.
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt hierin.
Idd, ik heb er nu al niks mee. De kaartenbak raakt op?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:31 schreef ThijsTH het volgende:
Nou, als ik zie wat er vanavond in komt dan mag ik voorzichtig concluderen dat ze weinig aanmeldingen hebben?![]()
![]()
Ze draaien soms ook gewoon stukjes van dagen om en maken daar dan een verhaal van. Casper lag eerst op bed met zijn bakkershoedje boven hem en de aflevering erna kreeg hij dat hoedje pas van Beau. Zonder streams is de febo vogelvrij om de hele trukendoos te gebruiken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, zowel Jorrit als Jennemie kwamen met soortgelijke berichten na hun exit.
Zo was het Jennemie opgevallen dat zij in een aflevering in een discussie zat met 2 verschillende outfits aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |