Ja, die kan nog weleens voor vuurwerk zorgen. Ik zeg welkom Serena.quote:
Maar dat accepteren zijn haaimaatjes ook. Mel had ook wel beetje gelijk, haar vriendje, komt terug en zonder met haar te praten zoeken ze naar een ander. Tuurlijk zij gedraagt zich als een verliefd pubertje, maar hij misbruikt haar echt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat Beau er de volgende keer uit gaat. Vermoeiende gast die daar rondloopt alsof ie de koning der haaien is.
Later terugkijken en vooruitspoelen. Werkt top.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Gia het volgende:
Met het openen van de kluis mocht eerst Regna 2 codes en Erik 1, omdat Regna er 7 had en Erik maar 3.
Vervolgens Regna 1 en toen Erik weer. Huh? Was me toen al duidelijk dat de volgende van Regna de juiste was, maar Erik mocht nog een keer aan de beurt komen.
Vorige keer was het de eerste gekozen code, maar toen begonnen ze bij de laatste code, dus duurde het lekker lang. Dat had dit keer niet uitgemaakt, omdat het de middelste code was.
Doe het dan normaal en laat Regna gewoon weer 2 codes invoeren! En dan komt Erik jammerdepammer niet meer aan de beurt. Zo nep, dus. Jan Versteeg wist al welke de juiste code was.
Vond het wel echt sneu hoe Kim zo stil werd op het bankje en verdrietig opstond en wegliep.....arme meidquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Revanches het volgende:
Kaine heeft ook een attitude hoor, die denkt dat ze heel wat is volgens mij. En maar huilen omdat ze niet kan kiezen boehoeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door KinKiJan op 08-03-2024 10:06:02 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zowel Davey als Serena deden mee met LLDL.Oja Talpa inteelt dus, makkelijk kaartenbakje dus. Daar ken ik in ieder geval Serena van, die Rotterdammer misschien ook wel maar die heeft een alledaags gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door freaky40 op 08-03-2024 11:21:45 ]Allemaal cabaretteketet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |