juist opgelet maar bleef staanquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Pas op want klik je op meerder gaat je stem weer van de ander af
Jaaaaquote:
Danny lult alleen maar meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:47 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand ook gehoord over wie Danny het had? Ik lees alleen maar over wie Ashley het heeft
Ja zuur en achter de rug om van alles zeggen en vinden.. maar niet tegen de mensen.quote:
Oh net zoals Alice doet volgens ashley en dat is verbodenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:47 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: mijn spel ben ik niet meer met hem, ik doe het niet meer....En hij trekt ook heel erg naar de jongens
Ahh dank je. Hij had het over Randy die de groep had genaaid?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny lult alleen maar mee
zoals gewoonlijk
en hij noemde randy
oeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja zuur en achter de rug om van alles zeggen en vinden.. maar niet tegen de mensen.
oh leuk nr![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dank je. Hij had het over Randy die de groep had genaaid?
Dank je wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de week dat Randy de power had
en alles mocht beslissen
Iets???? Met een een berg Himalaya zout!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef ledn81 het volgende:
Wat een vervelende tante is dat geworden.
Hele verhaal wat aandikken en verdraaien![]()
[ x ]
Denk niet dat dat magquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat ze zo Joost Klein even draaien ....![]()
![]()
Dat zeg ik hier net ook tegen mijn dochterquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
maar die deed ook niet wat zij wildequote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:51 schreef Koos1958 het volgende:
Durf te wedden dat haar focus nu naar tom gaat als beste vriend
Mooi filmpje zo kan je goed zien hoe ze de boel verdraaid. Jammer dat de mensen in BB dat niet kunnen zienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:48 schreef ledn81 het volgende:
Wat een vervelende tante is dat geworden.
Hele verhaal wat aandikken en verdraaien![]()
[ x ]
Ik denk dat het nu niet lang meer duurtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi filmpje zo kan je goed zien hoe ze de boel verdraaid. Jammer dat de mensen in BB dat niet kunnen zien
zit een zak op jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef engine het volgende:
Ai dat is wel vervelend want kun je best een tijd last van hebben. Even ijs er op?
Moet hij maar niet zo woest doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ashley heeft haar vloek uitgesproken. Wel sneu, hij lijkt echt pijn te hebben
Nope,,nope,,nope. Gelukkig kennen de bewoners dat "lied" nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
ik voorspel wel wat zwart hier en daar wat er moeilijk af gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:58 schreef Ireth het volgende:
Jezus!! Ik zet net pas de streams aan, het laatste wat ik had gezien was Glenn in het doolhof![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat ze voor de verandering straks gewoon met warm water mogen douchen om al die sminck er weer af te krijgen!!
Ik hoop dat het niet magquote:
neeeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet mag
Er wordt flink gedronken. Is voor het eerst geloof ik of niet?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ashley heeft een voodoo popje gepakt ( grapje hoor) bezeerd tijdens dansen ofzo denk ik
tom 3316 ash 2334quote:
Ash is bij mij ook gezaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wel haar team ,maar Ash niet bovenaan
de psychquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Tyron is zo vrolijk en positief sinds hij weer terug is ( uit de deur) wat zou de ommezwaai zijn geweest
Fritsie zet liedje in de "UItvaart top 20"quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
pfff Ashely schreeuwen ; ohhh dit is MIJN Liedje ik wil dat ze dit als mijn eindliedje hebben
Volgens mij is het uur ook al voorbij nog 11 minuten zie ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt onmogelijk om te stemmen. Ik heb alles gedaan wat ik in de cos voorbij heb zien komen. Maar ik krijg zwart beeld...
was het eerste nummerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind wel dat ze THRILLER moeten draaien
daar begonnen ze meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Daar begon de party meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
https://www.instagram.com/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/ moet wel op mobiel, laptop werkt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt onmogelijk om te stemmen. Ik heb alles gedaan wat ik in de cos voorbij heb zien komen. Maar ik krijg zwart beeld...
Winnen is winnen, wat een gezeikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
Als Tom wint dan is dat echt niet omdat hij het best geschminkt is
Hij kapt ze snel achterover…hij is zijn belofte aan zijn vriendin vergeten om van de alcohol af te blijven. Zal de stress zijn door ruzie met Ashquote:
Ikk hoop dat BB er nog ff 'n kratje HertogJan Grand Prestige in gooien, ik wil die gastenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat BB ze zo alles even laat opruimen![]()
Zal wel het laatste feest zijn, anders krijgen ze dat nooit in de vrijdag uitzending, lijkt mequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgenochtend natuurlijk paaseieren zoeken
Heb dat al geprobeerd al 3 kwartier geleden maar kon niet deelnemen. Kon daar niet op klikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/ moet wel op mobiel, laptop werkt niet
Waarom vanavond laat die gozer genieten doe dat morgenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:13 schreef engine het volgende:
Glenn en Ashley nu praten.
"je hebt me wel gekwetst" begin Ashley.
Met wat??quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:13 schreef engine het volgende:
Glenn en Ashley nu praten.
"je hebt me wel gekwetst" begin Ashley.
De hele tijd en gelijk tegen jimmyquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik praat er niet zelf over, ik doe dat niet"
Hoop dat Jimmy nog even wat fact-checking bij Glenn doet
Hoezo niet onderbouwde stelling. Nog even en we moeten bij iedere post een uitleg van onze gedachtengang gaan geven. Hoeveel 'onderbouwde stellingen' lees je hier per dag?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij komt met een niet onderbouwde stelling, maar goed laten we er verder maar over ophouden
Alicequote:
ze mist zelfinzichtquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:18 schreef engine het volgende:
Ashley beschuldigd Glenn van wat ze zelf de hele dag doet. Alles als eerste opeisen.
Laat maar zitten, sorry, zand erover, oké?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoezo niet onderbouwde stelling. Nog even en we moeten bij iedere post een uitleg van onze gedachtengang gaan geven. Hoeveel 'onderbouwde stellingen' lees je hier per dag?
Ik heb Tyron, Ashley en Jimmy gestemdquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee tom heeft gewonnen, 2e.ashley 3e Danny en 4e.alice
Ja maar dat wil ze ook. Karen is haar adjudant die alles moet weten en doorbrieven.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft in 1 ding gelijk
Karen is degene die elke keer aan het kleppen is
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laat maar zitten, sorry, zand erover, oké?
ah ik zie het nu jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee tom heeft gewonnen, 2e.ashley 3e Danny en 4e.alice
Ze verpest gewoon keihard zijn avond met dat gezeik doe dat morgen ipv nuquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Lillfex het volgende:
Je word daar toch niet goed zon gesprek zoals tussen Ashley en Glen.
Twee totaal verschillende mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Lillfex het volgende:
Niet echt helemaal eerlijk gegaan.quote:
Moet je lekker zelf opstaan met je luie doosquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley er staat PoN op het spel, en als ik die misloop dan voel ik mij geskipt
Kan iemand dit hier plaatsen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Lillfex het volgende:
Ik wil Ik wil Ik wil Dat is wat ik hoor constant van haar en dan zegt ze dat Alice niemand wat gunt. Word knettergek van haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef marky het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf opstaan met je luie doos
Smaken verschillen??quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet echt helemaal eerlijk gegaan.
Tom is een topper maar had zeker niet de beste look.
Buiten dat had hij al een persoonlijk voorwerp gekregen.
Hebben mensen dan niks van Jimmy zijn offer en betoog geleerd?
Gun een ander iets.
Ze heeft een giga dubbele moraal.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik wil Ik wil Ik wil Dat is wat ik hoor constant van haar en dan zegt ze dat Alice niemand wat gunt. Word knettergek van haar
Zit het pomponnetje er nog op?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
Glenn ging toch plassen? Die zal ondertussen wel op klappen staan
Ik had nu pas door wie Danny is!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
voor een wat oudere man
heeft danny best moves
Ja wat een idioot idee is dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze wil de pon, dus niemand mag het hebben alleen zij
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
Dyllie janken
lens verkeerd
ashley' s schuld
Je mag niet zelf iets kiezen alleen ashley moet alles hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat een idioot idee is dat danGlenn heeft er toch veel meer aan om dat zelf te pakken
Dat is haar hele probleem. Hij heeft een eigen mening.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn geeft wel goede feedback terug. Hij laat zich niet de mond snoeren door haar.
Ik was allang weggelopenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn geeft wel goede feedback terug. Hij laat zich niet de mond snoeren door haar.
Met Jimmy, hij doet dat ook zelf, hij trok lang samen met sorbo op en nu is hij ook amper in de groepquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
Dyllie heeft ook met verder niemand echt een band
hij zit er ook al sinds het begin inquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Jimmy, hij doet dat ook zelf, hij trok lang samen met sorbo op en nu is hij ook amper in de groep
Bij haar kan je praten als brugman, ze blijft toch bij haar standpunt en zoals ze nu zegt tegen Glenn moet hij het maar accepteren, en ze sluiten af met een knuffelquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
pfff het gaat er gewoon om Ashley dat iemand jou niet op 1 heeft gezet en glenn naar Karen is gelopen ipv naar haar..
hij kan gewoon niet spontaan zijn..beetje genieten enzquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Met Jimmy, hij doet dat ook zelf, hij trok lang samen met sorbo op en nu is hij ook amper in de groep
ja bijzonder om te zienquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij haar kan je praten als brugman, ze blijft toch bij haar standpunt en zoals ze nu zegt tegen Glenn moet hij het maar accepteren, en ze sluiten af met een knuffel
En ze was wakkerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:28 schreef BigBreg83 het volgende:
En wat loop ze de hele tijd te zeuren over brief van thuis? Het ging om.een game ticket
Ze had verwacht dat ze als eerste de slaapkamer kon verlaten, ze wachten niet op haar.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
Wat een moeilijk gedoe. Ze was al wakker! had ze zelf uit bed moeten springen..
Glenn heeft deze discussie gewonnen! Je zag gewoon dat Ashley zich gewonnen gaf en hem maar ging knuffelenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
En.ze knuffelen bah manipulerend wijf. Nog geen uur geleden zo praten tegen Danny en dan nu dit doen pfff
ach een beetje humor moet je wel hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:32 schreef BB-King het volgende:
Ashley met dat mes.
Backstabber maar ze brengt het komisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Vind hem en glenn wel aardige kerelsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:35 schreef kiki2024 het volgende:
Tom zal BB wel winnen. altijd op 1 op polls
ging om de fans op instagram..quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vind Tom echt het minste maar goed. Gaat om gunnen...
Fixedquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
BB bewoners vanavond was de verkiezing van de helloween queen creep van het jaar de kijker heeft beslist wie dat is
en daarmee ook wie een persoonlijk voorwerp heeft gewonnen.
Team Tyron Tomquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef engine het volgende:
Grappig dat het juist Randy en Tyron zijn die er als eerste om heen staan te springen![]()
[ afbeelding ]
Die zijn gewoon blij dat Ashley niet heeft gewonnenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:37 schreef engine het volgende:
Grappig dat het juist Randy en Tyron zijn die er als eerste om heen staan te springen![]()
[ afbeelding ]
En met koud water ook nogquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
het gaat echt hel worden om die schminck eraf te halen
rood en zwart is echt hel
Met make up doekjes kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
het gaat echt hel worden om die schminck eraf te halen
rood en zwart is echt hel
Zijn opquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:42 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Met make up doekjes kom je al een heel eind
Glenn is ook ietwat eigenwijsquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Glenn schijnt toch echt een dikke enkel te hebben
Tobias toenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dit is wel kut voor de komende weken, kan hij dan nog mee doen aan spellen?
alcoholllll, herkenbaarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn is ook ietwat eigenwijs
2 minuten de ijszak erop en daarna liep hij weer
en nu doet het zeer
ik zou er toch naar laten kijken als ik hem wasquote:
ja zo te zien is het niet goed. Ik denk ook niet dat de paracetamol daar in een laatje ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou er toch naar laten kijken als ik hem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |