de psychquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Tyron is zo vrolijk en positief sinds hij weer terug is ( uit de deur) wat zou de ommezwaai zijn geweest
Fritsie zet liedje in de "UItvaart top 20"quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
pfff Ashely schreeuwen ; ohhh dit is MIJN Liedje ik wil dat ze dit als mijn eindliedje hebben
Volgens mij is het uur ook al voorbij nog 11 minuten zie ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt onmogelijk om te stemmen. Ik heb alles gedaan wat ik in de cos voorbij heb zien komen. Maar ik krijg zwart beeld...
was het eerste nummerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind wel dat ze THRILLER moeten draaien
daar begonnen ze meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Daar begon de party meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
https://www.instagram.com/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/ moet wel op mobiel, laptop werkt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt onmogelijk om te stemmen. Ik heb alles gedaan wat ik in de cos voorbij heb zien komen. Maar ik krijg zwart beeld...
Winnen is winnen, wat een gezeikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
Als Tom wint dan is dat echt niet omdat hij het best geschminkt is
Hij kapt ze snel achterover…hij is zijn belofte aan zijn vriendin vergeten om van de alcohol af te blijven. Zal de stress zijn door ruzie met Ashquote:
Ikk hoop dat BB er nog ff 'n kratje HertogJan Grand Prestige in gooien, ik wil die gastenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat BB ze zo alles even laat opruimen![]()
Zal wel het laatste feest zijn, anders krijgen ze dat nooit in de vrijdag uitzending, lijkt mequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgenochtend natuurlijk paaseieren zoeken
Heb dat al geprobeerd al 3 kwartier geleden maar kon niet deelnemen. Kon daar niet op klikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/ moet wel op mobiel, laptop werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |