zit een zak op jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef engine het volgende:
Ai dat is wel vervelend want kun je best een tijd last van hebben. Even ijs er op?
Moet hij maar niet zo woest doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ashley heeft haar vloek uitgesproken. Wel sneu, hij lijkt echt pijn te hebben
Nope,,nope,,nope. Gelukkig kennen de bewoners dat "lied" nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat ze zo Joost Klein even draaien ....![]()
![]()
ik voorspel wel wat zwart hier en daar wat er moeilijk af gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:58 schreef Ireth het volgende:
Jezus!! Ik zet net pas de streams aan, het laatste wat ik had gezien was Glenn in het doolhof![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat ze voor de verandering straks gewoon met warm water mogen douchen om al die sminck er weer af te krijgen!!
Ik hoop dat het niet magquote:
neeeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet mag
Er wordt flink gedronken. Is voor het eerst geloof ik of niet?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ashley heeft een voodoo popje gepakt ( grapje hoor) bezeerd tijdens dansen ofzo denk ik
tom 3316 ash 2334quote:
Ash is bij mij ook gezaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wel haar team ,maar Ash niet bovenaan
de psychquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Tyron is zo vrolijk en positief sinds hij weer terug is ( uit de deur) wat zou de ommezwaai zijn geweest
Fritsie zet liedje in de "UItvaart top 20"quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
pfff Ashely schreeuwen ; ohhh dit is MIJN Liedje ik wil dat ze dit als mijn eindliedje hebben
Volgens mij is het uur ook al voorbij nog 11 minuten zie ikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt onmogelijk om te stemmen. Ik heb alles gedaan wat ik in de cos voorbij heb zien komen. Maar ik krijg zwart beeld...
was het eerste nummerquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Ik vind wel dat ze THRILLER moeten draaien
daar begonnen ze meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Daar begon de party meequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:05 schreef GayGuy het volgende:
https://www.instagram.com/j/Abb_k-iZcWiAmKr_/ moet wel op mobiel, laptop werkt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt onmogelijk om te stemmen. Ik heb alles gedaan wat ik in de cos voorbij heb zien komen. Maar ik krijg zwart beeld...
Winnen is winnen, wat een gezeikquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:10 schreef mazaru het volgende:
Als Tom wint dan is dat echt niet omdat hij het best geschminkt is
Hij kapt ze snel achterover…hij is zijn belofte aan zijn vriendin vergeten om van de alcohol af te blijven. Zal de stress zijn door ruzie met Ashquote:
Ikk hoop dat BB er nog ff 'n kratje HertogJan Grand Prestige in gooien, ik wil die gastenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat BB ze zo alles even laat opruimen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |