zit een zak op jaquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef engine het volgende:
Ai dat is wel vervelend want kun je best een tijd last van hebben. Even ijs er op?
Moet hij maar niet zo woest doenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ashley heeft haar vloek uitgesproken. Wel sneu, hij lijkt echt pijn te hebben
Nope,,nope,,nope. Gelukkig kennen de bewoners dat "lied" nietquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop dat ze zo Joost Klein even draaien ....![]()
![]()
ik voorspel wel wat zwart hier en daar wat er moeilijk af gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:58 schreef Ireth het volgende:
Jezus!! Ik zet net pas de streams aan, het laatste wat ik had gezien was Glenn in het doolhof![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat ze voor de verandering straks gewoon met warm water mogen douchen om al die sminck er weer af te krijgen!!
Ik hoop dat het niet magquote:
neeeequote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet mag
Er wordt flink gedronken. Is voor het eerst geloof ik of niet?
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 20:58 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ashley heeft een voodoo popje gepakt ( grapje hoor) bezeerd tijdens dansen ofzo denk ik
tom 3316 ash 2334quote:
Ash is bij mij ook gezaktquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:01 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wel haar team ,maar Ash niet bovenaan
de psychquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:02 schreef kiki2024 het volgende:
Tyron is zo vrolijk en positief sinds hij weer terug is ( uit de deur) wat zou de ommezwaai zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |