Twee totaal verschillende mensenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Lillfex het volgende:
Je word daar toch niet goed zon gesprek zoals tussen Ashley en Glen.
Niet echt helemaal eerlijk gegaan.quote:
Moet je lekker zelf opstaan met je luie doosquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley er staat PoN op het spel, en als ik die misloop dan voel ik mij geskipt
Kan iemand dit hier plaatsen?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:19 schreef Lillfex het volgende:
Je word daar toch niet goed zon gesprek zoals tussen Ashley en Glen.
Ik wil Ik wil Ik wil Dat is wat ik hoor constant van haar en dan zegt ze dat Alice niemand wat gunt. Word knettergek van haarquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef marky het volgende:
[..]
Moet je lekker zelf opstaan met je luie doos
Smaken verschillen??quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet echt helemaal eerlijk gegaan.
Tom is een topper maar had zeker niet de beste look.
Buiten dat had hij al een persoonlijk voorwerp gekregen.
Hebben mensen dan niks van Jimmy zijn offer en betoog geleerd?
Gun een ander iets.
Ze heeft een giga dubbele moraal.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik wil Ik wil Ik wil Dat is wat ik hoor constant van haar en dan zegt ze dat Alice niemand wat gunt. Word knettergek van haar
Zit het pomponnetje er nog op?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
Glenn ging toch plassen? Die zal ondertussen wel op klappen staan
Ik had nu pas door wie Danny is!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
voor een wat oudere man
heeft danny best moves
Ja wat een idioot idee is dat danquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze wil de pon, dus niemand mag het hebben alleen zij
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
Dyllie janken
lens verkeerd
ashley' s schuld
Je mag niet zelf iets kiezen alleen ashley moet alles hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wat een idioot idee is dat danGlenn heeft er toch veel meer aan om dat zelf te pakken
Dat is haar hele probleem. Hij heeft een eigen mening.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn geeft wel goede feedback terug. Hij laat zich niet de mond snoeren door haar.
Ik was allang weggelopenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn geeft wel goede feedback terug. Hij laat zich niet de mond snoeren door haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |