Ik teken voor een scenario waarin Tyron; Ronahi en Randy fuck it zeggen en hun exit aanvragen. Dat febo het dan maar gezellig maakt met de grote Ashley en Tom show.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Het is ook heel dom dat BB dit allemaal toelaat. Straks loopt die hut leeg en heb je de finale over twee weken al.
Jimmy is niet naïef als het gaat om het opofferen van zichzelf; het is een goede manier om te weten of het nog zinvol is daar te zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De gesprekken tussen Tom en Jimmy zijn ook veel meer op persoonlijk vlak. Ik zie hier echt wel 2 vrienden. Dat zie ik met Dylano niet, die gebruikt Jimmy.
Waar is hij, Jimmy zit voor hem op de bank, maar zie weinig dankbaarheid, alsof het normaal is wat Jimmy voor hem heeft gedaan, of hij het zelfs van Jimmy verwacht had om deze move te maken.
Dan is het nog steeds heel mooi dat hij dat risico toch durft te nemen want je kunt dat nooit zeker wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jimmy is niet naïef als het gaat om het opofferen van zichzelf; het is een goede manier om te weten of het nog zinvol is daar te zijn.
En hij weet heel goed hoe hij het spel moet spelen, hij zal zich er ook van bewust zijn dat zijn actie gewaardeerd wordt door de kijkers.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi weet dat er ook heel veel mensen achter hun (haar en ty) staan maar dat hoeft niet duidelijk gemaakt te worden met een vliegtuig.
En dat zal ook wel zo blijven met de lunch- en dinertijden van de crew.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
De rest van de bewoners worden uit beeld gehouden , wij moeten het doen met een twinstream
Het is weer lunch tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:00 schreef Puzzie het volgende:
De rest van de bewoners worden uit beeld gehouden , wij moeten het doen met een twinstream
Oh natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zal ook wel zo blijven met de lunch- en dinertijden van de crew.
Dat hij voor Tom en ash isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:03 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft toch wel moeite met de vliegtuigjes ,of vooral de mensen waar het vliegtuigje voor was
Mogen ook nog Danny en Glenn zijn alhoewel die te diep bij de andere twee zitten beseffen ze wel dat ze geen schijn van kans maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik teken voor een scenario waarin Tyron; Ronahi en Randy fuck it zeggen en hun exit aanvragen. Dat febo het dan maar gezellig maakt met de grote Ashley en Tom show.
Je weet dat je al kansloos was als de kijkers je naar huis sturen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds heel mooi dat hij dat risico toch durft te nemen want je kunt dat nooit zeker weten
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
Het champignon kapsel van Tyron wordt steeds groter.. ik denk d hij niet meer aan Karen wil vragen om hem te knippen
Kom op vliegtuigje voor Heisa!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
Roni hoopt dat Jimmy weggaat en dat Ty de favoriet is.
Kijkers?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat je al kansloos was als de kijkers je naar huis sturen.
Denk dat het uit een flesje isquote:
Zit spf 5 inquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef espri het volgende:
En weer make up aan het inbranden, verstandig wel.
Al ziet er oranje uitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef espri het volgende:
En weer make up aan het inbranden, verstandig wel.
Daarvoor zei Ty eerst nog waar blijft ons vliegtuig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi weet dat er ook heel veel mensen achter hun (haar en ty) staan maar dat hoeft niet duidelijk gemaakt te worden met een vliegtuig.
Hij zei bij deze zon hoeft het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat het uit een flesje is![]()
![]()
ja Sabo heeft gelijk
elke dag zonnebrand op doen
dilano gebruikt dat noooit
Die smeert zich in met bruin zonder zon.. Ashley doet dat ook en dat is aan beiden te zien. Het is dat ze lengte hebben anders zou je denken dat het oempa loempa’s zijnquote:
Ik vind dat zo lelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:09 schreef espri het volgende:
[..]
Heeft er anderhalve uur aan zitten prutsen vanmorgen
Ja, die gebruikt bruiningscreme, Verleden keer had ze helemaal bruine handpalmen.....was wat verkeerd gegaanquote:
Oempa loempa ,loempa li loequote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die smeert zich in met bruin zonder zon.. Ashley doet dat ook en dat is aan beiden te zien. Het is dat ze lengte hebben anders zou je denken dat het oempa loempa’s zijn
Ik heb het wel in huisquote:
Dat snap ik ook wel natuurlijkquote:
Ik had het over make up lagenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb het wel in huis
Keer gehad met een lage broek dat je echt zon witte bikini rand zag..dus beetje ingekleurd
Of dat ik een andere bikini had gekocht en dat broekje ook lager was
Ja net zoals karen in badjas en ashley ook net zo een pakje als alicrquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef espri het volgende:
Ik zie Alice nog steeds in dat niemandsdalletje lopen, mag dat tegenwoordig de hele dag?
Ik had het het niet over de anderen, ik had het nu over Alice.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zoals karen in badjas en ashley ook net zo een pakje als alicr
Sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar je quote mij en ik had het over make up.
Ja en ik schrijf dat ze er niet alleen zo bij ligtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het het niet over de anderen, ik had het nu over Alice.
Dus dan mag je niet met een antwoord reageren en wat namen meer noemen.....?????quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik vond dadels heerlijk tot ik een keer een programma zag…. Nope, nooit van m’n leven meer, brrrr.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
lekker dadels eten
met poepjes en larfjes erin![]()
Dat kan zomaar gebeuren ja. Kunnen we uren naar vlaams gebabbel in de hottub kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik teken voor een scenario waarin Tyron; Ronahi en Randy fuck it zeggen en hun exit aanvragen. Dat febo het dan maar gezellig maakt met de grote Ashley en Tom show.
Best jammer dat je steeds in de stress schiet als het over Alice gaat.Eigenlijk wel komisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en ik schrijf dat ze er niet alleen zo bij ligt
Ik dus ook! Ik vond het lekker met wat monchou kaas erinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef espri het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik vond dadels heerlijk tot ik een keer een programma zag…. Nope, nooit van m’n leven meer, brrrr.
Vanavond 'feest' of iets in de game room.. ze hebben van alles gehoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
Er is niet zoveel meer te eten geloof ik
Moet wel iets spectaculairs zijn , want vannacht om 3 uur hoorden ze het ook al, en vanmorgen bij ontwaken hadden ze het weer over het lawaai in de gameroom.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vanavond 'feest' of iets in de game room.. ze hebben van alles gehoord
Waarom is dit nu toch steeds nodig, als een user iets over een bewoner zegt gelijk in de verdediging schieten en er weer andere bewoners bij halenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zoals karen in badjas en ashley ook net zo een pakje als alicr
Dat verdedigen van een bewoners is helemaal niet nodig..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en ik schrijf dat ze er niet alleen zo bij ligt
Dus dat steeds dat bijhalen van andere bewoners als er over een wat gezegd wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
1 cm gegroeidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:25 schreef humpty het volgende:
Delano over de groei die hij hier heeft doorgemaakt
Van dat vlasbaardje zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:25 schreef humpty het volgende:
Delano over de groei die hij hier heeft doorgemaakt
Haar verhaal is op dit moment kijken of ze Dilano jaloers kan maken met haar geflirt met Ty.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
Ik kan dat nog niet accepteren want mijn verhaal is nog niet geschreven
![]()
Beetje bruin zonder zon toevoegen, hebben ze genoeg van in huisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
De pannenkoeken zijn weer lekker bleek
Gespraytannede pannenkoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Beetje bruin zonder zon toevoegen, hebben ze genoeg van in huis
Zit jij van mijn vlokken te vreten?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
Alice: Tom heb jij mijn witte chocolade opgegeten net?![]()
Eentje is eruit
Nee echt nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zit jij van mijn vlokken te vreten?
Die praat me daar een partijtje poepquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:29 schreef humpty het volgende:
Ze is bang voor de gevolgen everything is gonna be fine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:30 schreef Jockari het volgende:
Ook maar een vliegtuigje gehuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook maar een vliegtuigje gehuurdDat gaat snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan ze dan het spel spelen en slidings maken?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:31 schreef humpty het volgende:
Iedereen tegen haar als ze blijft dan gaan ze wat beleven
denk dat iedereen blij is dat ze ophoepelt
Ook maar een vliegtuigje gehuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag wat kosten zo te zien
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even volhouden nog iets minder dan 7,5 uur en dan is bye bye sabeu
Dat hij gaat vlammen voor zichzelf en voor degene die gaat vanavondquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:35 schreef greysbones het volgende:
Wat zij dyllie nu ?
Wat hij moest doen ?
Of voor Jimmy gaan..
Wat ik nu begrijpquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat hij gaat vlammen voor zichzelf en voor degene die gaat vanavond
O nu hoor ik hem zeggen dat hij hoopt dat Jimmy en Sabeau blijvenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:35 schreef OmaJacky het volgende:
Maar... wie wil Dilano nou dat gaat dan?
Hij heeft tegen alledrie gezegd dat hij hoopt dat ze blijven.
O oké, dat heb ik niet gehoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik nu begrijp
Is of hij niet weet welke groep hij moet kiezen
Ook maar een vliegtuigje gehuurdOh ben zo blij nu.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan niet een bewoner geld bieden die toch al op de bank zitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
Hoop nog op een twist met geld uit de pot![]()
![]()
Tyron , Sabo en Randy hebben het daar deze week over gehad. Over kansen inschatten.
Tyron overwoog wel om geld te pakken.. liever met iets weg dan met niets weg..
Sabo zou het nooit doen, gaat tegen haar principe in.
Tyron 10 k uit de pot
Sabo er nog in![]()
Hoop ik
10k is best weinig daar hou je niet veel van over.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tyron , Sabo en Randy hebben het daar deze week over gehad. Over kansen inschatten.
Tyron 10 k uit de pot
Sabo er nog in![]()
Hoop ik
Dan weet je helemaal zeker dat je stem niks doet......quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan niet een bewoner geld bieden die toch al op de bank zit
Dan is Ty weg en staan anderen op de bankquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
Tyron 10 k uit de pot
Sabo er nog in![]()
Hoop ik
Toch hoop ik dat van welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan niet een bewoner geld bieden die toch al op de bank zit
Klopt dat zei Sabo ook al tegen hem. Dat het echt heel weinig is dan wat je meeneemt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef marky het volgende:
[..]
10k is best weinig daar hou je niet veel van over.
Zo denken er meer , het wordt er niet leuker op....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat van wel![]()
Kan toch.. als je denkt dat je er toch al uit moet..
Daar had Ty het over.. ook als je weet dat je groepje 1 voor 1 eruit gestemd gaat worden.
Hoop het ook. 15 K evt voor Ty of Sabo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat van wel![]()
Kan toch.. als je denkt dat je er toch al uit moet..
Daar had Ty het over.. ook als je weet dat je groepje 1 voor 1 eruit gestemd gaat worden.
![]()
Sabo is daar heel duidelijk in, gaat ze niet doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoop het ook. 15 K evt voor Ty of Sabo.
Ratel compilatiequote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou FEBO de moeite gedaan hebben om beelden in de compilatie te stoppen waarop ze niet aan het huilen, of praten is
Zou leuk zijn, nu voelt het ook steeds saai en als een race er door heen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:49 schreef spapaars het volgende:
Het is nog steeds vreemd dat er gevraagd werd of ze wilden ruilen.
Een onverwachte verrassing tijdens de live zou mij niet verbazen.
Ik vind het niet echt heel erg vreemdquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:49 schreef spapaars het volgende:
Ze kletst wel een hoop voor een meisje van 20 jaarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo heeft vertrouwen geleerd, toelaten mede door Dilano, ze is dankbaar, echt echt dankbaar
Dilano hoopt dat ze het kan doorzetten hierna, wat ze heeft gefixt. En lekker weer de juiste mensen vertrouwen.
Sabo: er is een stukje veranderd in mijn hoofd, stukje traumaverwerking heeft plaats gevonden
Tegenwoordig wil je er wat aan hebben dan moet het 25k zijn. Maar ik betwijfel het nu ook. Uiteindelijk is Sabeau eruit niet heel problematisch. Alice en Ashley zijn dusdanig populair dat ze op twee mannen na alle mannen eruit spelen. Daarnaast is Sabeau toch wel wat labiel. Maargoed we gaan het zien wat de redactie wil.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt dat zei Sabo ook al tegen hem. Dat het echt heel weinig is dan wat je meeneemt.
Ty vond het beter dan niets maar wist het nog niet zeker.. maar overwoog het wel.
Maar zegt precies niets.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kletst wel een hoop voor een meisje van 20 jaar
Ah dat gaat weer over Tom, terwijl Dillie nu zelf ook in een overlevingstand zitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:52 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo kan er veel uithalen daar omdat ze puur en echt is
Dilano: ik heb dat ook, sommige mensen staan in overlevingsstand daar kun je geen connectie mee opbouwen.
Jij hebt dat niet , jimmie ook niet, wij staan in levingsstand.Dan kun je een connectie opbouwen die je buiten ook voortzet
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar haar te luisteren. Waar haalt ze het allemaal vandaan en hoe breit ze deze wirwar aan elkaarquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kletst wel een hoop voor een meisje van 20 jaar
Dus dan weet je al dat ze nog steeds denkt dat ze die act kan volhoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:53 schreef Tascha071 het volgende:
Sabau vind zichzelf zo puur. Andere zijn dat niet
Dat snapt ze zelf ook nog steeds niet…quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo leuk om naar haar te luisteren. Waar haalt ze het allemaal vandaan en hoe breit ze deze wirwar aan elkaar
De mogelijkheid van ruilen opzich is toch al vernieuwend???quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:49 schreef spapaars het volgende:
Prima, laat ze maar tegen opa vertellen hoe puur ze was en hoe ze dicht bij zichzelf is gebleven. Ik heb wel genoeg onzin uit haar mond gehoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dan weet je al dat ze nog steeds denkt dat ze die act kan volhouden
Daar begint het wel op te lijken, als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ze babbelt er op los en is niet vaak stil.
Vraag me af of ze dat niet doet om niet bij haar gevoel stil te staan.![]()
Dat zal opa vast wel weten hoe het arme kind isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Prima, laat ze maar tegen opa vertellen hoe puur ze was en hoe ze dicht bij zichzelf is gebleven. Ik heb wel genoeg onzin uit haar mond gehoord
Druk ontzettend druk is ze.....niet normaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken, als je het mij vraagt.
Ik geloof ook dat het best een leuke meid is maar volgens mij ook wat onzeker en veel dingen waar ze nog aan kan werken.
Zitten ook echt apart .....afdeling A en afdeling B.......en dit komt volgens mij ook niet meer goed.....quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:56 schreef marky het volgende:
Lekker door gaan met hard lachen en straattaal en Sjoe dan loopt Ashley haar dikke lippen achterna zo de deur uit.
Dat denk ik ook, maar ze is nog jong. Ze staat nog maar onder aan de ladder nog tijd genoeg om te lerenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat het best een leuke meid is maar volgens mij ook wat onzeker en veel dingen waar ze nog aan kan werken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:56 schreef marky het volgende:
Lekker door gaan met hard lachen en straattaal en Sjoe dan loopt Ashley haar dikke lippen achterna zo de deur uit.
Ze zoeken allemaal een plekje in de zon, zie het probleem nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zitten ook echt apart .....afdeling A en afdeling B.......en dit komt volgens mij ook niet meer goed.....
Vanmorgen wilde ze graag van Glenn en Danny dat zij en Karen thee op bed kregen.....elke zaterdag. Kreeg ze thuis ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Glen, wil je hier een beetje warm water in doen. Met een beetje koud graag, zodat het drinkbaar is."
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk best wel onlogisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De mogelijkheid van ruilen opzich is toch al vernieuwend???
Zo hoort dat ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde ze graag van Glenn en Danny dat zij en Karen thee op bed kregen.....elke zaterdag. Kreeg ze thuis ook.
Dan zorgt BB wel dat er een 4e bijzit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Als Dilano nu een bank zou maken, komen Ashley, Tom en Alice erop.
Wel slim van de masterbrein.
Dat denk ik ook niet, Ik ken best wel veel leeuwen en dat zijn echte levensgenieters, houden van een feestje, dansen. Dat zie ik van hem (in het BB huis) nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is geen typische leeuw denkt hij
Ze is een hele verwende vrouw.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde ze graag van Glenn en Danny dat zij en Karen thee op bed kregen.....elke zaterdag. Kreeg ze thuis ook.
Ik zie ook niet veels slechts in Sabeau. Een soort ‘feel good’ meisje waarvan je na een gesprek wat extra optimisme en zelfvertrouwen krijgt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik vind er wat ik zo zie niet veel slechts in zitten. Niet een populaire mening hier
![]()
Haar hoofd lijkt steeds aan te staan.. flink analyseren, mensen bevragen.
Ze is wel vaak heel positief![]()
Er raced iemand voorbij daar![]()
Ronahi is in het echte leven niet zo goed met leeuwen![]()
Huh,,, ECHT???quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veels slechts in Sabeau. Een soort ‘feel good’ meisje waarvan je na een gesprek wat extra optimisme en zelfvertrouwen krijgt.
TOM TOM TOMquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi hoop dat iemand een shirt heeft bedrukt met tekst van haar.. wat zij heeft gezegd....
Ja echt. Maar ik vind dat jeugdig enthousiasme dan ook aanstekelijk. En niet het irritante enthousiasme en gegiechel van een Karen.quote:
Vind haar vooral een "gossip Girl"quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja echt. Maar ik vind dat jeugdig enthousiasme dan ook aanstekelijk. En niet het irritante enthousiasme en gegiechel van een Karen.
Ik zie er ook niet veel slechts in, lijkt mij een lieve meid.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik vind er wat ik zo zie niet veel slechts in zitten. Niet een populaire mening hier
![]()
Haar hoofd lijkt steeds aan te staan.. flink analyseren, mensen bevragen.
Ze is wel vaak heel positief![]()
Er raced iemand voorbij daar![]()
Ronahi is in het echte leven niet zo goed met leeuwen![]()
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudantquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Karen willen een vriendschapsring kopen. BB ring van goud met bij Ashely een K erin gegraveerd en bij Karen een A erin gegraveerd
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudant
Op de bank ermee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren onderbetaalt worden want ze trapte er niet in en gingen wandelen....
Ik zit hier niet om vrienden te maken was het tochquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Karen willen een vriendschapsring kopen. BB ring van goud met bij Ashely een K erin gegraveerd en bij Karen een A erin gegraveerd
Dat is schattigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudant
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om vrienden te maken was het toch
Ashley bedankt voor een tattoo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:18 schreef Kissingbird het volgende:
En Karen wil een tattoo om het avontuur te bezegelen.![]()
Op haar onderarm
Was niet het plan toen ze erin ging, maar gaandeweg het spel is er toch echt wel een vriendschap ontstaan met Karen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was haat tactiek, om haar kop er bij te houden. Gisteren zat ze er zelf nog om te lachen en zei ze ook dat ze daarin veranderd was en haar vriendschap vooral met Karin veel voor haar betekent.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, zo van verdorie het zijn toch geen kinderen meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja daar hadden ze het vanmorgen nog over. En nu is het een vriendschapsring kopen
![]()
Beetje basisschool vibe krijg ik erbij![]()
Zeker weten !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is geen typische leeuw denkt hij
Ze is wat labiel. Dat enorme huilen is wat vreemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet veel slechts in, lijkt mij een lieve meid.
okquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over uit de kast komen en keuzes maken
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy heeft ook wel vriendinnetjes gehad, maar trok toch meer naar de mannen, dus heeft de keuze nu gemaakt, alleen nog voor mannen te gaan, als ik hem goed begrijp
Echt een raar mannetje die dilanoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil naar binnen want koud
Jimmy :'Oh maar we zaten midden in een gesprek schat'
?????quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom zie ik de hele tijd reclame voor Zaanse mayonaise
Ja, dat is het ook. Maar zoals men zegt, iedere gek heeft zijn gebrekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is wat labiel. Dat enorme huilen is wat vreemd.
Heb je vast online ernaar gezocht. Ik had dat een tijdje op FB, dat ik overal Big brother Flaskes zag, omdat ik EEN keer op die site had gekeken🤣🤣quote:
Wordt wederom niet echt spannend.quote:
Ja vind het wel oke dat ook mensen die buiten liggen te pitten een boete moeten krijgen. Slapen is slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ooooh, geld uit de pot,,NU. alles eruit, en opnieuw beginnen
Ik verwacht het niet, maar bij BB is alles mogelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]maar wie weet volgt er nog een twist
Sabeau naar het hok of….
Verdorie moet je wel je filmgeschiedenis kennen ….Norman Bates😅😅quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef GayGuy het volgende:
Oef Randy geeft me nu een Norman Bates gevoel🤣🤣🤣🤣
Zeg ik het fout?🤣🤣quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:48 schreef KangaP het volgende:
[..]
Verdorie moet je wel je filmgeschiedenis kennen ….Norman Bates😅😅
tis in ieder geval niet in de slaapkamerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slapen is slapen. En doen alsof ook. Laat die teller maar weer rammelen
Tsja eigen schuld, ze wilde het zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Alice had dus ook nepwimpers van Sabo , nu zijn haar wimpers naar de tyfus
Zelfs al laat je het doen door iemand die er voor geleerd heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:06 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja eigen schuld, ze wilde het zelf.
Kan ook nooit goed zijn lijkt mij .
Precies, dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs al laat je het doen door iemand die er voor geleerd heeft
De kans dat je eigen wimpers het leuk vinden is erg klein
Dat maakt niet uit waar. Het mag niet! (van mijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tis in ieder geval niet in de slaapkamer
quote:
Het lijkt wel hoog zomer daarquote:
Alice is weer een lading make up op haar gezicht aan het smerenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Maar verder gebeurt er nu niets.
Wachten tot de live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |