quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:56 schreef marky het volgende:
Lekker door gaan met hard lachen en straattaal en Sjoe dan loopt Ashley haar dikke lippen achterna zo de deur uit.
Ze zoeken allemaal een plekje in de zon, zie het probleem nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zitten ook echt apart .....afdeling A en afdeling B.......en dit komt volgens mij ook niet meer goed.....
Vanmorgen wilde ze graag van Glenn en Danny dat zij en Karen thee op bed kregen.....elke zaterdag. Kreeg ze thuis ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Glen, wil je hier een beetje warm water in doen. Met een beetje koud graag, zodat het drinkbaar is."
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken, als je het mij vraagt.
Ik geloof ook dat het best een leuke meid is maar volgens mij ook wat onzeker en veel dingen waar ze nog aan kan werken.
Ja, maar eigenlijk best wel onlogisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De mogelijkheid van ruilen opzich is toch al vernieuwend???
Zo hoort dat ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde ze graag van Glenn en Danny dat zij en Karen thee op bed kregen.....elke zaterdag. Kreeg ze thuis ook.
Dan zorgt BB wel dat er een 4e bijzit.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:41 schreef OmaJacky het volgende:
Als Dilano nu een bank zou maken, komen Ashley, Tom en Alice erop.
Wel slim van de masterbrein.
Dat denk ik ook niet, Ik ken best wel veel leeuwen en dat zijn echte levensgenieters, houden van een feestje, dansen. Dat zie ik van hem (in het BB huis) nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is geen typische leeuw denkt hij
Ze is een hele verwende vrouw.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmorgen wilde ze graag van Glenn en Danny dat zij en Karen thee op bed kregen.....elke zaterdag. Kreeg ze thuis ook.
Ik zie ook niet veels slechts in Sabeau. Een soort ‘feel good’ meisje waarvan je na een gesprek wat extra optimisme en zelfvertrouwen krijgt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik vind er wat ik zo zie niet veel slechts in zitten. Niet een populaire mening hier
![]()
Haar hoofd lijkt steeds aan te staan.. flink analyseren, mensen bevragen.
Ze is wel vaak heel positief![]()
Er raced iemand voorbij daar![]()
Ronahi is in het echte leven niet zo goed met leeuwen![]()
Huh,,, ECHT???quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet veels slechts in Sabeau. Een soort ‘feel good’ meisje waarvan je na een gesprek wat extra optimisme en zelfvertrouwen krijgt.
TOM TOM TOMquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:04 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi hoop dat iemand een shirt heeft bedrukt met tekst van haar.. wat zij heeft gezegd....
Ja echt. Maar ik vind dat jeugdig enthousiasme dan ook aanstekelijk. En niet het irritante enthousiasme en gegiechel van een Karen.quote:
Vind haar vooral een "gossip Girl"quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja echt. Maar ik vind dat jeugdig enthousiasme dan ook aanstekelijk. En niet het irritante enthousiasme en gegiechel van een Karen.
Ik zie er ook niet veel slechts in, lijkt mij een lieve meid.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik vind er wat ik zo zie niet veel slechts in zitten. Niet een populaire mening hier
![]()
Haar hoofd lijkt steeds aan te staan.. flink analyseren, mensen bevragen.
Ze is wel vaak heel positief![]()
Er raced iemand voorbij daar![]()
Ronahi is in het echte leven niet zo goed met leeuwen![]()
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudantquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Karen willen een vriendschapsring kopen. BB ring van goud met bij Ashely een K erin gegraveerd en bij Karen een A erin gegraveerd
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudant
Op de bank ermee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren onderbetaalt worden want ze trapte er niet in en gingen wandelen....
Ik zit hier niet om vrienden te maken was het tochquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Karen willen een vriendschapsring kopen. BB ring van goud met bij Ashely een K erin gegraveerd en bij Karen een A erin gegraveerd
Dat is schattigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudant
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om vrienden te maken was het toch
Ashley bedankt voor een tattoo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:18 schreef Kissingbird het volgende:
En Karen wil een tattoo om het avontuur te bezegelen.![]()
Op haar onderarm
Was niet het plan toen ze erin ging, maar gaandeweg het spel is er toch echt wel een vriendschap ontstaan met Karen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was haat tactiek, om haar kop er bij te houden. Gisteren zat ze er zelf nog om te lachen en zei ze ook dat ze daarin veranderd was en haar vriendschap vooral met Karin veel voor haar betekent.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, zo van verdorie het zijn toch geen kinderen meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja daar hadden ze het vanmorgen nog over. En nu is het een vriendschapsring kopen
![]()
Beetje basisschool vibe krijg ik erbij![]()
Zeker weten !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is geen typische leeuw denkt hij
Ze is wat labiel. Dat enorme huilen is wat vreemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet veel slechts in, lijkt mij een lieve meid.
okquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over uit de kast komen en keuzes maken
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy heeft ook wel vriendinnetjes gehad, maar trok toch meer naar de mannen, dus heeft de keuze nu gemaakt, alleen nog voor mannen te gaan, als ik hem goed begrijp
Echt een raar mannetje die dilanoquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Dillie wil naar binnen want koud
Jimmy :'Oh maar we zaten midden in een gesprek schat'
?????quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom zie ik de hele tijd reclame voor Zaanse mayonaise
Ja, dat is het ook. Maar zoals men zegt, iedere gek heeft zijn gebrekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is wat labiel. Dat enorme huilen is wat vreemd.
Heb je vast online ernaar gezocht. Ik had dat een tijdje op FB, dat ik overal Big brother Flaskes zag, omdat ik EEN keer op die site had gekeken🤣🤣quote:
Wordt wederom niet echt spannend.quote:
Ja vind het wel oke dat ook mensen die buiten liggen te pitten een boete moeten krijgen. Slapen is slapenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ooooh, geld uit de pot,,NU. alles eruit, en opnieuw beginnen
Ik verwacht het niet, maar bij BB is alles mogelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]maar wie weet volgt er nog een twist
Sabeau naar het hok of….
Verdorie moet je wel je filmgeschiedenis kennen ….Norman Bates😅😅quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:30 schreef GayGuy het volgende:
Oef Randy geeft me nu een Norman Bates gevoel🤣🤣🤣🤣
Zeg ik het fout?🤣🤣quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:48 schreef KangaP het volgende:
[..]
Verdorie moet je wel je filmgeschiedenis kennen ….Norman Bates😅😅
tis in ieder geval niet in de slaapkamerquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slapen is slapen. En doen alsof ook. Laat die teller maar weer rammelen
Tsja eigen schuld, ze wilde het zelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Alice had dus ook nepwimpers van Sabo , nu zijn haar wimpers naar de tyfus
Zelfs al laat je het doen door iemand die er voor geleerd heeftquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:06 schreef espri het volgende:
[..]
Tsja eigen schuld, ze wilde het zelf.
Kan ook nooit goed zijn lijkt mij .
Precies, dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs al laat je het doen door iemand die er voor geleerd heeft
De kans dat je eigen wimpers het leuk vinden is erg klein
Dat maakt niet uit waar. Het mag niet! (van mijquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tis in ieder geval niet in de slaapkamer
quote:
Het lijkt wel hoog zomer daarquote:
Alice is weer een lading make up op haar gezicht aan het smerenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 15:04 schreef Ebinas het volgende:
Maar verder gebeurt er nu niets.
Wachten tot de live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |