quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudant
Op de bank ermee.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren onderbetaalt worden want ze trapte er niet in en gingen wandelen....
Ik zit hier niet om vrienden te maken was het tochquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Karen willen een vriendschapsring kopen. BB ring van goud met bij Ashely een K erin gegraveerd en bij Karen een A erin gegraveerd
Dat is schattigquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley en Karen willen een vriendschapsring kopen. BB ring van goud met bij Ashely een K erin gegraveerd en bij Karen een A erin gegraveerd
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja duh, K van Koningin, A van Adjudant
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om vrienden te maken was het toch
Ashley bedankt voor een tattoo.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:18 schreef Kissingbird het volgende:
En Karen wil een tattoo om het avontuur te bezegelen.![]()
Op haar onderarm
Was niet het plan toen ze erin ging, maar gaandeweg het spel is er toch echt wel een vriendschap ontstaan met Karen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was haat tactiek, om haar kop er bij te houden. Gisteren zat ze er zelf nog om te lachen en zei ze ook dat ze daarin veranderd was en haar vriendschap vooral met Karin veel voor haar betekent.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, zo van verdorie het zijn toch geen kinderen meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja daar hadden ze het vanmorgen nog over. En nu is het een vriendschapsring kopen
![]()
Beetje basisschool vibe krijg ik erbij![]()
Zeker weten !quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:01 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano is geen typische leeuw denkt hij
Ze is wat labiel. Dat enorme huilen is wat vreemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie er ook niet veel slechts in, lijkt mij een lieve meid.
okquote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over uit de kast komen en keuzes maken
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jimmy heeft ook wel vriendinnetjes gehad, maar trok toch meer naar de mannen, dus heeft de keuze nu gemaakt, alleen nog voor mannen te gaan, als ik hem goed begrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |