Ik heb het wel in huisquote:
Dat snap ik ook wel natuurlijkquote:
Ik had het over make up lagenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb het wel in huis
Keer gehad met een lage broek dat je echt zon witte bikini rand zag..dus beetje ingekleurd
Of dat ik een andere bikini had gekocht en dat broekje ook lager was
Ja net zoals karen in badjas en ashley ook net zo een pakje als alicrquote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:58 schreef espri het volgende:
Ik zie Alice nog steeds in dat niemandsdalletje lopen, mag dat tegenwoordig de hele dag?
Ik had het het niet over de anderen, ik had het nu over Alice.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zoals karen in badjas en ashley ook net zo een pakje als alicr
Sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar je quote mij en ik had het over make up.
Ja en ik schrijf dat ze er niet alleen zo bij ligtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ik had het het niet over de anderen, ik had het nu over Alice.
Dus dan mag je niet met een antwoord reageren en wat namen meer noemen.....?????quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik vond dadels heerlijk tot ik een keer een programma zag…. Nope, nooit van m’n leven meer, brrrr.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:16 schreef Kissingbird het volgende:
lekker dadels eten
met poepjes en larfjes erin![]()
Dat kan zomaar gebeuren ja. Kunnen we uren naar vlaams gebabbel in de hottub kijken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 12:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik teken voor een scenario waarin Tyron; Ronahi en Randy fuck it zeggen en hun exit aanvragen. Dat febo het dan maar gezellig maakt met de grote Ashley en Tom show.
Best jammer dat je steeds in de stress schiet als het over Alice gaat.Eigenlijk wel komisch.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en ik schrijf dat ze er niet alleen zo bij ligt
Ik dus ook! Ik vond het lekker met wat monchou kaas erinquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef espri het volgende:
[..]
Jaaaaaa ik vond dadels heerlijk tot ik een keer een programma zag…. Nope, nooit van m’n leven meer, brrrr.
Vanavond 'feest' of iets in de game room.. ze hebben van alles gehoordquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
Er is niet zoveel meer te eten geloof ik
Moet wel iets spectaculairs zijn , want vannacht om 3 uur hoorden ze het ook al, en vanmorgen bij ontwaken hadden ze het weer over het lawaai in de gameroom.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vanavond 'feest' of iets in de game room.. ze hebben van alles gehoord
Waarom is dit nu toch steeds nodig, als een user iets over een bewoner zegt gelijk in de verdediging schieten en er weer andere bewoners bij halenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zoals karen in badjas en ashley ook net zo een pakje als alicr
Dat verdedigen van een bewoners is helemaal niet nodig..quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en ik schrijf dat ze er niet alleen zo bij ligt
Dus dat steeds dat bijhalen van andere bewoners als er over een wat gezegd wordtquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:14 schreef espri het volgende:
[..]
1 cm gegroeidquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:25 schreef humpty het volgende:
Delano over de groei die hij hier heeft doorgemaakt
Van dat vlasbaardje zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:25 schreef humpty het volgende:
Delano over de groei die hij hier heeft doorgemaakt
Haar verhaal is op dit moment kijken of ze Dilano jaloers kan maken met haar geflirt met Ty.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:23 schreef greysbones het volgende:
Ik kan dat nog niet accepteren want mijn verhaal is nog niet geschreven
![]()
Beetje bruin zonder zon toevoegen, hebben ze genoeg van in huisquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:20 schreef greysbones het volgende:
De pannenkoeken zijn weer lekker bleek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |