quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:00 schreef lojanda het volgende:
Het champignon kapsel van Tyron wordt steeds groter.. ik denk d hij niet meer aan Karen wil vragen om hem te knippen
Kom op vliegtuigje voor Heisa!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
Roni hoopt dat Jimmy weggaat en dat Ty de favoriet is.
Kijkers?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet dat je al kansloos was als de kijkers je naar huis sturen.
Viel mij ook al opquote:
Denk dat het uit een flesje isquote:
Zit spf 5 inquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef espri het volgende:
En weer make up aan het inbranden, verstandig wel.
Al ziet er oranje uitquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:08 schreef espri het volgende:
En weer make up aan het inbranden, verstandig wel.
Daarvoor zei Ty eerst nog waar blijft ons vliegtuig.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:01 schreef Kissingbird het volgende:
ronahi weet dat er ook heel veel mensen achter hun (haar en ty) staan maar dat hoeft niet duidelijk gemaakt te worden met een vliegtuig.
Hij zei bij deze zon hoeft het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat het uit een flesje is![]()
![]()
ja Sabo heeft gelijk
elke dag zonnebrand op doen
dilano gebruikt dat noooit
Die smeert zich in met bruin zonder zon.. Ashley doet dat ook en dat is aan beiden te zien. Het is dat ze lengte hebben anders zou je denken dat het oempa loempa’s zijnquote:
Ik vind dat zo lelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:09 schreef espri het volgende:
[..]
Heeft er anderhalve uur aan zitten prutsen vanmorgen
Ja, die gebruikt bruiningscreme, Verleden keer had ze helemaal bruine handpalmen.....was wat verkeerd gegaanquote:
Oempa loempa ,loempa li loequote:Op zaterdag 2 maart 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die smeert zich in met bruin zonder zon.. Ashley doet dat ook en dat is aan beiden te zien. Het is dat ze lengte hebben anders zou je denken dat het oempa loempa’s zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |