quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is 1 vlucht met 1 boodschap erachter. Dat kost ongeveer 1200/1300 euro
ja ik weet het niet maar 2 boodschappen op 1 banner is ook zo stom vind ikquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze het samen deden.....waarom dan op dezelfde dag????
je kunt er voor kiezen er zelf 1 te betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
ja ik weet het niet maar 2 boodschappen op 1 banner is ook zo stom vind ik
nah we xien het wel morgen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt er voor kiezen er zelf 1 te betalen
helaas de kruiden moesten al ingeleverd wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
amai ze nemen dat kooktubben wel erg serieus met twee koks
Ja viel mij ook opquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:39 schreef KnalPoenani het volgende:
Glenn die in de aflevering zei dat hij Sabeau nomineerde omdat hij haar niet meer aan kan
Het water ziet er ook weer lekker uitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:38 schreef marky het volgende:
Dat water in die hottub moet toch bijna boullion zijn.
Die liggen morgen in the wallquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas de kruiden moesten al ingeleverd worden
Ik wou net van de kooktub over switchen naar de andere stream, maar blijf nog wel ff...quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Sabo lijkt zich wat te hebben hersteld , ze weer helemaal miss aandacht . Heppie de peppie bla bla
'Luister shoe 'Als ik dit eet dan zit ik bij mijn 'overgrootopa' aan tafel ,ik zweer het je'
De enige snoepjes die je thuis had staan ,
deze dingen, die banaantjes in een..... ratel ratel bla bla
Elke dag naar opa en oma , bezoek bla bla
Maar die banaantjes brengen me terug
Goeie wijze hoor,... en de lieveheersbeestjes óók!! Want die heb ik daar altijd gezien
Dus elke keer als ik hier een lieveheersbeestje zie denk ik aan mijn overgrootgrootouders
das vét leuk , dus ja eigenlijk echt wel vet goede vibes hier moek zeggen
En dan dit nu met jullie eten , het voelt bijna euforisch
RoRo :'Een ode naar de bananensnoepjes die ons zo korter bij brengt '
Al:' Een bananenverbintenis
we hebben twin streamsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net van de kooktub over switchen naar de andere stream, maar blijf nog wel ff...
Niet nodig , ik heb terug gespoeld maar er kwam maar geen eind aan dat verhaalquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wou net van de kooktub over switchen naar de andere stream, maar blijf nog wel ff...
Das gewoon hartstikke ranzig, de huidschilfers zitten er aan geplaktquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef marky het volgende:
Blijf het toch vies vinden dat die flaskes drijven in die troebelsoep en dat ze dat gewoon weer aan de mond zetten.
klaboesta beertjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das gewoon hartstikke ranzig, de huidschilfers zitten er aan geplakt(en wat nog meer waar ik niet eens aan wil denken...)
Zie Glenn net aan/ in zijn neus frutsenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das gewoon hartstikke ranzig, de huidschilfers zitten er aan geplakt(en wat nog meer waar ik niet eens aan wil denken...)
wat is daar zielig aan dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:45 schreef zodeju het volgende:
Vindt het toch wel zielig dat Karen niet met de andere op wil trekken en nu de hele avond al in het badje zit omdat Ashley vroeg naar bed ging.....
Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:45 schreef zodeju het volgende:
Vindt het toch wel zielig dat Karen niet met de andere op wil trekken en nu de hele avond al in het badje zit omdat Ashley vroeg naar bed ging.....
Ja, maar er vallen hele lange stiltes en een beetje dommig elkaar aan kijken.....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is daar zielig aan dan?
die zit in de hottub met haar vrienden
niks mis met stiltesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar er vallen hele lange stiltes en een beetje dommig elkaar aan kijken.....
Niets maar dan kan je Ash wel weer de schuld gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is daar zielig aan dan?
die zit in de hottub met haar vrienden
Karen zieig? ik zie dat ze zich prima vermaakt in de hottub met Jimmy Tom en Glenn, zit ze op jou stream zielig in een hoekje?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:45 schreef zodeju het volgende:
HUH ?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar er vallen hele lange stiltes en een beetje dommig elkaar aan kijken.....
Heb je het volume wel aan staan??quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zit toch een dop overheen. Het "drinkgedeelte" komt niet in aanraking met het water.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:43 schreef marky het volgende:
Blijf het toch vies vinden dat die flaskes drijven in die troebelsoep en dat ze dat gewoon weer aan de mond zetten.
Nee natuurlijk niet maar de een is een laat opblijver en de ander een vroeg naar bedgaander....daarom bedoel ik dat het voor haar misschien leuker is als ze ook met de meiden kan.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niets maar dan kan je Ash wel weer de schuld geven
Graag!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
den Jim moet die zwembroek wel hoger optrekken
Heb je ze die dingen uberhaupt wel eens zien afwassen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zit toch een dop overheen. Het "drinkgedeelte" komt niet in aanraking met het water.
tis maar net of je beter met vrouwen kunt of mannenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar de een is een laat opblijver en de ander een vroeg naar bedgaander....daarom bedoel ik dat het voor haar misschien leuker is als ze ook met de meiden kan.
aaaah wilde nog wel een cap voor je maken en je taggenquote:
Mijn vrouw zit met verjaardagen altijd in het mannenhoekje, en volgens mij kan Karen prima met de mannen overweg!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet maar de een is een laat opblijver en de ander een vroeg naar bedgaander....daarom bedoel ik dat het voor haar misschien leuker is als ze ook met de meiden kan.
Neej Neejj.. nog veel meer geile Karin in de Tubsoupquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Febo, we willen sorbo op haar laatste avond zien
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Rany is zo gewend aan het pannetje gaat hij thuis ook doen
Haha nee hoor. Doe maar van Dyllanoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah wilde nog wel een cap voor je maken en je taggen
Dan zal het wel aan mij liggen, ik versta ze niet goed en dat badje vind ik zo viezig dat ik het gewoon triestig vindt Ik zou er niet ingaan....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar net of je beter met vrouwen kunt of mannen
of dat het helemaal niks uitmaakt
tis is mijn ogen niet zo dat je als vrouw bij een vrouw moet zitten om lol te hebben
Geluid is bij mij ook zachter op die streamquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mij liggen, ik versta ze niet goed en dat badje vind ik zo viezig dat ik het gewoon triestig vindt Ik zou er niet ingaan....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ze hebben daar natuurlijk ook de zenders niet om, die hangen er naast, dus omgevingsgeluid (klotsen van het water) kan het praten overstemmen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:03 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Geluid is bij mij ook zachter op die stream
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:04 schreef rinardo het volgende:
OMG wat ik nu in de uitzending zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Klinkt logischquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben daar natuurlijk ook de zenders niet om, die hangen er naast, dus omgevingsgeluid (klotsen van het water) kan het praten overstemmen.
OMG wat ik nu in de uitzending zieDe meeste lopen met badjas en zwarte ondergoed en dan dit.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleine moeite om die jas aan te doen.
OMG wat ik nu in de uitzending zieAfschuwelijk. Hoe echt niet van zulke figuren. Morgen door de draaideur naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Tom een tros bananen krijgen om dit onnozele wicht nog een keer te happy slappen aub?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Sabo lijkt zich wat te hebben hersteld , ze is weer helemaal miss aandacht . Heppie de peppie bla bla
'Luister shoe 'Als ik dit eet dan zit ik bij mijn 'overgrootopa' aan tafel ,ik zweer het je'
De enige snoepjes die je thuis had staan ,
deze dingen, die banaantjes in een..... ratel ratel bla bla
Elke dag naar opa en oma , bezoek bla bla
Maar die banaantjes brengen me terug
Goeie wijze hoor,... en de lieveheersbeestjes óók!! Want die heb ik daar altijd gezien
Dus elke keer als ik hier een lieveheersbeestje zie denk ik aan mijn overgrootgrootouders
das vét leuk , dus ja eigenlijk echt wel vet goede vibes hier moek zeggen
En dan dit nu met jullie eten , het voelt bijna euforisch
RoRo :'Een ode naar de bananensnoepjes die ons zo korter bij brengt '
Al:' Een bananenverbintenis
Oh. en ze zijn al zo licht....nu de vraag of het vlug weer aangroeit als het al aangroeitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje verdrietig vanwege uitgevallen wimpers
[ afbeelding ]
Ach, krijgen ze toch nog een beetje wat voedzaams binnen… 😬🤪🤢quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:08 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ach, krijgen ze toch nog een beetje wat voedzaams binnen… 😬🤪🤢
nee wimpers groeien niet snel aanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh. en ze zijn al zo licht....nu de vraag of het vlug weer aangroeit als het al aangroeit
Wat dacht je van dat zachte eelt die langzaam afbrokkelt.....Die voeten zijn al helemaal wit uitgeslagen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:08 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ach, krijgen ze toch nog een beetje wat voedzaams binnen… 😬🤪🤢
Je vond het zielig voor Karen omdat ze volgens jou niet wat met de anderen wil doen waardoor ze de' hele avond' in die tub moet zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat zachte eelt die langzaam afbrokkelt.....Die voeten zijn al helemaal wit uitgeslagen.
Nou zn gezicht zei genoeg toch, dat was geen verleiding, hij was haar zat, kijk maar terugquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat bedoelde Glenn met nomineren dat hij Sabeau niet meer aankan? Qua verleiding of hoe moet ik dat zien?
eetsmakelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
* Kodiak100 kijkt naar zijn net gebakken pizza
AMENquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je vond het zielig voor Karen omdat ze volgens jou niet wat met de anderen wil doen waardoor ze de' hele avond' in die tub moet zitten
En dat komt door Ash want die wilde vroeg slapen.
Op de een of andere manier is het altijd de schuld van Ash of er wordt wel iets gezocht waardoor het alsnog haar schuld is.
Het zijn volwassen mensen die alleen in dat huis zijn gekomen ,hun eigen mensen en vriendschappen hebben opgebouwd met een aantal mensen en BB vriendinnen zijn geworden.
Prima dat je mensen niet mag , of dat je een hekel aan bepaalde bewoners hebt. dat heb ik ook.
Maar dit lijkt meer als zoeken naar redenen om mensen de schuld van iets te geven wat totale onzin is. En dat begrijp ik echt niet.
Ik kijk normaal geen uitzendingen dus vandaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou zn gezicht zei genoeg toch, dat was geen verleiding, hij was haar zat, kijk maar terug
Fijn voor haar, kan ze misschien nog even een keertje lekker poepen van de gezonde spanning voordat ze morgen optyft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
Karen vraagt of Sabo zenuwachtig is voor morgen.
Nee, gewoon gezonde spanning heeft ze.
Hmm, de voedingswaarde van zachte eelt zou ik zo snel niet weten, maar allicht toch beter dan die bananen schuimpies. 🤪quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat zachte eelt die langzaam afbrokkelt.....Die voeten zijn al helemaal wit uitgeslagen.
Hoe dan als iemand vroeg wil slapen kan die de schuld krijgen.....het is nog eerder Karen haar eigen schuld dat ze zich op 1 iemand richt. En nu niet zo vaak meer op de bank zit....wel als de mannen daar zitten Dus kan ik ook zoals jij zegt de mannen de schuld geven dat ze in dat vieze bad zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je vond het zielig voor Karen omdat ze volgens jou niet wat met de anderen wil doen waardoor ze de' hele avond' in die tub moet zitten
En dat komt door Ash want die wilde vroeg slapen.
Op de een of andere manier is het altijd de schuld van Ash of er wordt wel iets gezocht waardoor het alsnog haar schuld is.
Het zijn volwassen mensen die alleen in dat huis zijn gekomen ,hun eigen mensen en vriendschappen hebben opgebouwd met een aantal mensen en BB vriendinnen zijn geworden.
Prima dat je mensen niet mag , of dat je een hekel aan bepaalde bewoners hebt. dat heb ik ook.
Maar dit lijkt meer als zoeken naar redenen om mensen de schuld van iets te geven wat totale onzin is. En dat begrijp ik echt niet.
Voor over de pizza kun je juist beter droge eelt raspen, gratisch parmezaan. 🤪😬quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk zou het nog wel leuk zijn als Sabo ons vannacht nog vermaakt met haar spiri ratel pietpraatquote:
ze bedient u gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het nog wel leuk zijn als Sabo ons vannacht nog vermaakt met haar spiri ratel pietpraat
Als een soort afscheid zeg maar
Die slaapt nog lang niet, eerst de dag plamuur er af, dan de gaten weer dicht kitten en de avond plamuur er overheen…quote:
tis ook niet gek dat ze een slechte huid heeftquote:
Haar haar?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wil morgen ook nog haar haar geverft hebben, zou het helpen?
Zou van ellende gaan zwemmen net zolang tot dat ik een volgend eiland tegenkomquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je zal op een onbewoond eiland zitten met soebaroe
daar heb je precies helemaal niets aanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je zal op een onbewoond eiland zitten met soebaroe
Wie wil dat dat daar, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 meedoen met expeditie robinson.... achja dromen mag enzo
Ach het is toch haar laatste avondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron vraagt aan Sabo: wat is er nou?? (ze blijft giebelen)
Sabo: niks laat mij maar gewoon lollen
dillie mag blij zijn!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:28 schreef Puzzie het volgende:
Deed ze nou nooit bij Dillie
[ afbeelding ]
mhmmm vermoedelijk wist hij het al, en heeft hij het daarom niet geaccepteerdquote:
say what!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze heeft wel gedate en is verliefd geweest maar geen relatie gehad
wel liefde gevoeld van mensen
Spill the teaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
say what!
heeft ze niet onthouden wat ze heeft gelogen ?
ze heeft toch ook al samen gewoond(nou ja op de zolder bij haar moeder ofzoquote:
Ja die bips gaat goed idd, overigens heul niet erg om naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef RelDaThief het volgende:
Niet veel kunnen kijken laatste dagen maar elke keer Alice in beeld loopt lijkt het wel of er procentueel minder Alice en meer kont is.
avondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Brrrr Vroeg voor mij op zaterdag, maar ik probeer.
Vreet dan ook alles wat er nog over is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef RelDaThief het volgende:
Niet veel kunnen kijken laatste dagen maar elke keer Alice in beeld loopt lijkt het wel of er procentueel minder Alice en meer kont is.
Alies groeit geweldig in deze show..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef RelDaThief het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:38 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Jimmy heeft ook nog wat gedoneerd voor de helende facial voor Ty? 🤔
op het moment dat sabeu uit de deur loop tquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah !!! Dat gaat wel lukken. Maar is dat niet tijdens de live ?
[..]
gewoon naar huis mag ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
jezus soebaroe ga is gewoon je tanden poetsen
hoe weet hij dat zijn vriendin er klaar mee is?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:40 schreef Snoozey het volgende:
nou zijn vriendin is er klaar mee
het kan heel erg beinvloed worden door alles en nog wat
maar komt goed
waarom doe je dat dan als je weet hoe de wereld kan denken.
Valt nog mee, vroeger liepen ze het hele BB huis door met een bek vol poetsen en lullenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
jezus soebaroe ga is gewoon je tanden poetsen
die eerste zin komt van mijquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe weet hij dat zijn vriendin er klaar mee is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:41 schreef Jockari het volgende:
Jimmy gaat wel heel erg verZo in dr ogen en ze had al zoveel last van die pannekoek aanslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles wat ze doet is erop gericht mannen op een bepaalde manier naar haar te laten kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
ok, ze heeft dus geen topje of bh aan
niemand gezien hoe ze een tijdje voorover bleef hangen richting tyron
mooi inkijkje gekregen
En geen Scanman cap kunnen maken ???quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
mooi inkijkje gekregen
Haha dat zou wel heel nice zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn moet nog eens denken hoe hij het moet presenteren
Nou Glenn bij je exit bijvoorbeeld
We hebben het resultaat van dat inkijkje op Ty wel gezien… zn hele gezicht zat onder…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
mooi inkijkje gekregen
Gaat ze F1 kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt een spannende race morgen aldus sorbo![]()
Ze is van plan naar de draaideur te sprinten? 🤔quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt een spannende race morgen aldus sorbo![]()
gelukkig gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo lachend: het is een spannende race morgen.
Ze neemt het wel goed op haar nominatie.
Als ze mag blijven springt ze een gat in de lucht![]()
![]()
Ik vind haar heel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat ze doet is erop gericht mannen op een bepaalde manier naar haar te laten kijken
en ze zo in te pakken
tis een beetje de Jerrel van dit seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat meisje gaat in zo'n deceptie terechtkomen.
Bijna heel internet kotst haar uit
Ashley er uit, probleem opgelostquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer houdt het hier een keer op. Ashley hoeft niet verdedigd te worden. Als iemand haar anders ziet is dat ook prima. En dat telt ook voor alle andere bewoners. Volgende keer de cos maar dichtgooien als dat gehakketak niet ophoudt.
Ze neemt het goed op omdat ze zichzelf helemaal heeft overtuigd dat ze er als favoriet uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo lachend: het is een spannende race morgen.
Ze neemt het wel goed op haar nominatie.
Als ze mag blijven springt ze een gat in de lucht![]()
![]()
huh ashley? het gaat nu over saba en dr praatjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer houdt het hier een keer op. Ashley hoeft niet verdedigd te worden. Als iemand haar anders ziet is dat ook prima. En dat telt ook voor alle andere bewoners. Volgende keer de cos maar dichtgooien als dat gehakketak niet ophoudt.
aah dus ook al vanuit de zandbak een relatiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Relatie nooit goed uitgepakt , of nou ja goed uitgepakt , maar net ff niet.
vijf jaar alleen , houden van gehad breuk twee jaar geduurd om er overheen te komen
op af op af , daarna heb ik het niet verleerd , maar daarna heb ik wel liefde meer gehad ,dat mis ik nog steeds ergens wel
Of mis,... ik heb het niet nodig maar dat zou ik wel heel graag willen maar alleen als het goed is , als het puur is, als je zeker weet dat iemand voor jou wil gaan
[ afbeelding ]
nee denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
Alice gaat de finale ook niet halen denk ik
Vond dat wel van een veel storender niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een beetje de Jerrel van dit seizoen
die wist zichzelf ook binnen een dag daarmate slecht in de kijker te spelen
dat magquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat wel van een veel storender niveau.
Sabeau doet me een beetje denken aan Alec Baldwin in Friends (als date van Phoebe, aflevering was toevallig deze week op Comedy Central). Overhyped, alles is geweldig.
En ze misbruikt haar uiterlijk.
Maar ze is jong en ik denk nog zo slecht niet.
Jerrel kwam echt binnen als een relnicht, heel onzeker en vol in conflict.
En ze weet donders goed waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
vind Sabeau een gevaarlijk meisje
die verschillende technieken gebruikt om mensen in te pakken
niet oprecht
nep
etc
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat deels ook hoor. Maar wil niet overdrijven en helemaal inzoomen op het slechte, want dat is heel makkelijk en denk ik niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
niet oprecht
nep
etc
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
ze is doortraptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat deels ook hoor. Maar wil niet overdrijven en helemaal inzoomen op het slechte, want dat is heel makkelijk en denk ik niet helemaal correct.
Zo omschrijft ze zich zelf ook in haar introfilmpje , gevaarlijk, en wie ze nodig heeft ging ze met gemak om haar vingertje windenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
niet oprecht
nep
etc
ik lig daar liever op als op het kerkhof, en als ze haar mond maar houdt gaat het bestquote:
ik ga wel op tom liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig daar liever op als op het kerkhof, en als ze haar mond maar houdt gaat het best
opblaaspop heeft net zoveel air!! en die is niet sneakyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig daar liever op als op het kerkhof, en als ze haar mond maar houdt gaat het best
Die schrijft alleen briefjes hoorde ik daarstraks?. Das zoals een kartonnen Rob zoals verleden jaarquote:
thuis gaan er weer extensions in zei zequote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:00 schreef Jockari het volgende:
Wie gaat Karens haren doen ???
[ afbeelding ]
vrouw en 2 kidsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
Die twee hebben nog nix? Gaat wel tijd worden, zo lang hebben ze niet meer...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo zielig, nu moet ze met een man kaarten
En dan is dat allemaal Ashley haar schuld want die ging vroeg op bed, en daarom moest Karen allemaal zielige dingen doenquote:
sletsenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij houdt wel van slippertjeszag ik aan zijn voeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |