quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:38 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Jimmy heeft ook nog wat gedoneerd voor de helende facial voor Ty? 🤔
op het moment dat sabeu uit de deur loop tquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah !!! Dat gaat wel lukken. Maar is dat niet tijdens de live ?
[..]
gewoon naar huis mag ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
jezus soebaroe ga is gewoon je tanden poetsen
hoe weet hij dat zijn vriendin er klaar mee is?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:40 schreef Snoozey het volgende:
nou zijn vriendin is er klaar mee
het kan heel erg beinvloed worden door alles en nog wat
maar komt goed
waarom doe je dat dan als je weet hoe de wereld kan denken.
Valt nog mee, vroeger liepen ze het hele BB huis door met een bek vol poetsen en lullenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
jezus soebaroe ga is gewoon je tanden poetsen
die eerste zin komt van mijquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe weet hij dat zijn vriendin er klaar mee is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:41 schreef Jockari het volgende:
Jimmy gaat wel heel erg verZo in dr ogen en ze had al zoveel last van die pannekoek aanslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles wat ze doet is erop gericht mannen op een bepaalde manier naar haar te laten kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
ok, ze heeft dus geen topje of bh aan
niemand gezien hoe ze een tijdje voorover bleef hangen richting tyron
mooi inkijkje gekregen
En geen Scanman cap kunnen maken ???quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
mooi inkijkje gekregen
Haha dat zou wel heel nice zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn moet nog eens denken hoe hij het moet presenteren
Nou Glenn bij je exit bijvoorbeeld
We hebben het resultaat van dat inkijkje op Ty wel gezien… zn hele gezicht zat onder…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:42 schreef Snoozey het volgende:
mooi inkijkje gekregen
Gaat ze F1 kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt een spannende race morgen aldus sorbo![]()
Ze is van plan naar de draaideur te sprinten? 🤔quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt een spannende race morgen aldus sorbo![]()
gelukkig gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo lachend: het is een spannende race morgen.
Ze neemt het wel goed op haar nominatie.
Als ze mag blijven springt ze een gat in de lucht![]()
![]()
Ik vind haar heel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat ze doet is erop gericht mannen op een bepaalde manier naar haar te laten kijken
en ze zo in te pakken
tis een beetje de Jerrel van dit seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat meisje gaat in zo'n deceptie terechtkomen.
Bijna heel internet kotst haar uit
Ashley er uit, probleem opgelostquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer houdt het hier een keer op. Ashley hoeft niet verdedigd te worden. Als iemand haar anders ziet is dat ook prima. En dat telt ook voor alle andere bewoners. Volgende keer de cos maar dichtgooien als dat gehakketak niet ophoudt.
Ze neemt het goed op omdat ze zichzelf helemaal heeft overtuigd dat ze er als favoriet uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo lachend: het is een spannende race morgen.
Ze neemt het wel goed op haar nominatie.
Als ze mag blijven springt ze een gat in de lucht![]()
![]()
huh ashley? het gaat nu over saba en dr praatjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer houdt het hier een keer op. Ashley hoeft niet verdedigd te worden. Als iemand haar anders ziet is dat ook prima. En dat telt ook voor alle andere bewoners. Volgende keer de cos maar dichtgooien als dat gehakketak niet ophoudt.
aah dus ook al vanuit de zandbak een relatiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Relatie nooit goed uitgepakt , of nou ja goed uitgepakt , maar net ff niet.
vijf jaar alleen , houden van gehad breuk twee jaar geduurd om er overheen te komen
op af op af , daarna heb ik het niet verleerd , maar daarna heb ik wel liefde meer gehad ,dat mis ik nog steeds ergens wel
Of mis,... ik heb het niet nodig maar dat zou ik wel heel graag willen maar alleen als het goed is , als het puur is, als je zeker weet dat iemand voor jou wil gaan
[ afbeelding ]
nee denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
Alice gaat de finale ook niet halen denk ik
Vond dat wel van een veel storender niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een beetje de Jerrel van dit seizoen
die wist zichzelf ook binnen een dag daarmate slecht in de kijker te spelen
dat magquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat wel van een veel storender niveau.
Sabeau doet me een beetje denken aan Alec Baldwin in Friends (als date van Phoebe, aflevering was toevallig deze week op Comedy Central). Overhyped, alles is geweldig.
En ze misbruikt haar uiterlijk.
Maar ze is jong en ik denk nog zo slecht niet.
Jerrel kwam echt binnen als een relnicht, heel onzeker en vol in conflict.
En ze weet donders goed waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
vind Sabeau een gevaarlijk meisje
die verschillende technieken gebruikt om mensen in te pakken
niet oprecht
nep
etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat deels ook hoor. Maar wil niet overdrijven en helemaal inzoomen op het slechte, want dat is heel makkelijk en denk ik niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
niet oprecht
nep
etc
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
* Kodiak100 kijkt naar zijn net gebakken pizza
ze is doortraptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat deels ook hoor. Maar wil niet overdrijven en helemaal inzoomen op het slechte, want dat is heel makkelijk en denk ik niet helemaal correct.
Zo omschrijft ze zich zelf ook in haar introfilmpje , gevaarlijk, en wie ze nodig heeft ging ze met gemak om haar vingertje windenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
niet oprecht
nep
etc
ik lig daar liever op als op het kerkhof, en als ze haar mond maar houdt gaat het bestquote:
ik ga wel op tom liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig daar liever op als op het kerkhof, en als ze haar mond maar houdt gaat het best
opblaaspop heeft net zoveel air!! en die is niet sneakyquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik lig daar liever op als op het kerkhof, en als ze haar mond maar houdt gaat het best
Die schrijft alleen briefjes hoorde ik daarstraks?. Das zoals een kartonnen Rob zoals verleden jaarquote:
thuis gaan er weer extensions in zei zequote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:00 schreef Jockari het volgende:
Wie gaat Karens haren doen ???
[ afbeelding ]
vrouw en 2 kidsquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:04 schreef 5thencounter het volgende:
Die twee hebben nog nix? Gaat wel tijd worden, zo lang hebben ze niet meer...
[ afbeelding ]
glenn is de trouwe manquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo zielig, nu moet ze met een man kaarten
En dan is dat allemaal Ashley haar schuld want die ging vroeg op bed, en daarom moest Karen allemaal zielige dingen doenquote:
sletsenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij houdt wel van slippertjeszag ik aan zijn voeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |