nee denk ik ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
Alice gaat de finale ook niet halen denk ik
Vond dat wel van een veel storender niveau.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een beetje de Jerrel van dit seizoen
die wist zichzelf ook binnen een dag daarmate slecht in de kijker te spelen
dat magquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vond dat wel van een veel storender niveau.
Sabeau doet me een beetje denken aan Alec Baldwin in Friends (als date van Phoebe, aflevering was toevallig deze week op Comedy Central). Overhyped, alles is geweldig.
En ze misbruikt haar uiterlijk.
Maar ze is jong en ik denk nog zo slecht niet.
Jerrel kwam echt binnen als een relnicht, heel onzeker en vol in conflict.
En ze weet donders goed waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
vind Sabeau een gevaarlijk meisje
die verschillende technieken gebruikt om mensen in te pakken
niet oprecht
nep
etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat deels ook hoor. Maar wil niet overdrijven en helemaal inzoomen op het slechte, want dat is heel makkelijk en denk ik niet helemaal correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
niet oprecht
nep
etc
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
* Kodiak100 kijkt naar zijn net gebakken pizza
ze is doortraptquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik zie dat deels ook hoor. Maar wil niet overdrijven en helemaal inzoomen op het slechte, want dat is heel makkelijk en denk ik niet helemaal correct.
Zo omschrijft ze zich zelf ook in haar introfilmpje , gevaarlijk, en wie ze nodig heeft ging ze met gemak om haar vingertje windenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat mag
ik zie het anders
niet oprecht
nep
etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |