Gaat ze F1 kijken?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt een spannende race morgen aldus sorbo![]()
Ze is van plan naar de draaideur te sprinten? 🤔quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Het wordt een spannende race morgen aldus sorbo![]()
gelukkig gaat dat niet gebeurenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo lachend: het is een spannende race morgen.
Ze neemt het wel goed op haar nominatie.
Als ze mag blijven springt ze een gat in de lucht![]()
![]()
Ik vind haar heel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles wat ze doet is erop gericht mannen op een bepaalde manier naar haar te laten kijken
en ze zo in te pakken
tis een beetje de Jerrel van dit seizoenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat meisje gaat in zo'n deceptie terechtkomen.
Bijna heel internet kotst haar uit
Ashley er uit, probleem opgelostquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer houdt het hier een keer op. Ashley hoeft niet verdedigd te worden. Als iemand haar anders ziet is dat ook prima. En dat telt ook voor alle andere bewoners. Volgende keer de cos maar dichtgooien als dat gehakketak niet ophoudt.
Ze neemt het goed op omdat ze zichzelf helemaal heeft overtuigd dat ze er als favoriet uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Sabo lachend: het is een spannende race morgen.
Ze neemt het wel goed op haar nominatie.
Als ze mag blijven springt ze een gat in de lucht![]()
![]()
huh ashley? het gaat nu over saba en dr praatjesquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:45 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer houdt het hier een keer op. Ashley hoeft niet verdedigd te worden. Als iemand haar anders ziet is dat ook prima. En dat telt ook voor alle andere bewoners. Volgende keer de cos maar dichtgooien als dat gehakketak niet ophoudt.
aah dus ook al vanuit de zandbak een relatiequote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Relatie nooit goed uitgepakt , of nou ja goed uitgepakt , maar net ff niet.
vijf jaar alleen , houden van gehad breuk twee jaar geduurd om er overheen te komen
op af op af , daarna heb ik het niet verleerd , maar daarna heb ik wel liefde meer gehad ,dat mis ik nog steeds ergens wel
Of mis,... ik heb het niet nodig maar dat zou ik wel heel graag willen maar alleen als het goed is , als het puur is, als je zeker weet dat iemand voor jou wil gaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |