Ik kijk normaal geen uitzendingen dus vandaarquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou zn gezicht zei genoeg toch, dat was geen verleiding, hij was haar zat, kijk maar terug
Fijn voor haar, kan ze misschien nog even een keertje lekker poepen van de gezonde spanning voordat ze morgen optyft.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
Karen vraagt of Sabo zenuwachtig is voor morgen.
Nee, gewoon gezonde spanning heeft ze.
Hmm, de voedingswaarde van zachte eelt zou ik zo snel niet weten, maar allicht toch beter dan die bananen schuimpies. 🤪quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat zachte eelt die langzaam afbrokkelt.....Die voeten zijn al helemaal wit uitgeslagen.
Hoe dan als iemand vroeg wil slapen kan die de schuld krijgen.....het is nog eerder Karen haar eigen schuld dat ze zich op 1 iemand richt. En nu niet zo vaak meer op de bank zit....wel als de mannen daar zitten Dus kan ik ook zoals jij zegt de mannen de schuld geven dat ze in dat vieze bad zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je vond het zielig voor Karen omdat ze volgens jou niet wat met de anderen wil doen waardoor ze de' hele avond' in die tub moet zitten
En dat komt door Ash want die wilde vroeg slapen.
Op de een of andere manier is het altijd de schuld van Ash of er wordt wel iets gezocht waardoor het alsnog haar schuld is.
Het zijn volwassen mensen die alleen in dat huis zijn gekomen ,hun eigen mensen en vriendschappen hebben opgebouwd met een aantal mensen en BB vriendinnen zijn geworden.
Prima dat je mensen niet mag , of dat je een hekel aan bepaalde bewoners hebt. dat heb ik ook.
Maar dit lijkt meer als zoeken naar redenen om mensen de schuld van iets te geven wat totale onzin is. En dat begrijp ik echt niet.
het perfecte plaatje van imperfectiequote:
Voor over de pizza kun je juist beter droge eelt raspen, gratisch parmezaan. 🤪😬quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
* Kodiak100 kijkt naar zijn net gebakken pizza
Eigenlijk zou het nog wel leuk zijn als Sabo ons vannacht nog vermaakt met haar spiri ratel pietpraatquote:
ze bedient u gelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het nog wel leuk zijn als Sabo ons vannacht nog vermaakt met haar spiri ratel pietpraat
Als een soort afscheid zeg maar
Gister geleerd van Ashleyquote:
Die slaapt nog lang niet, eerst de dag plamuur er af, dan de gaten weer dicht kitten en de avond plamuur er overheen…quote:
tis ook niet gek dat ze een slechte huid heeftquote:
quote:
Haar haar?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wil morgen ook nog haar haar geverft hebben, zou het helpen?
Zou van ellende gaan zwemmen net zolang tot dat ik een volgend eiland tegenkomquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je zal op een onbewoond eiland zitten met soebaroe
daar heb je precies helemaal niets aanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je zal op een onbewoond eiland zitten met soebaroe
Glenn denkt er het zijne vanquote:
Wie wil dat dat daar, heb ik gemist.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 meedoen met expeditie robinson.... achja dromen mag enzo
ballen gooien en ballen grabbelenquote:
Ach het is toch haar laatste avondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:28 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron vraagt aan Sabo: wat is er nou?? (ze blijft giebelen)
Sabo: niks laat mij maar gewoon lollen
dillie mag blij zijn!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:28 schreef Puzzie het volgende:
Deed ze nou nooit bij Dillie
[ afbeelding ]
ze is te laat begonnen met tyquote:
mhmmm vermoedelijk wist hij het al, en heeft hij het daarom niet geaccepteerdquote:
say what!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze heeft wel gedate en is verliefd geweest maar geen relatie gehad
wel liefde gevoeld van mensen
Spill the teaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
say what!
heeft ze niet onthouden wat ze heeft gelogen ?
gaan we de polonaise doen ?quote:
ze heeft toch ook al samen gewoond(nou ja op de zolder bij haar moeder ofzoquote:
Ja die bips gaat goed idd, overigens heul niet erg om naar te kijken hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef RelDaThief het volgende:
Niet veel kunnen kijken laatste dagen maar elke keer Alice in beeld loopt lijkt het wel of er procentueel minder Alice en meer kont is.
avondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Brrrr Vroeg voor mij op zaterdag, maar ik probeer.
Vreet dan ook alles wat er nog over is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef RelDaThief het volgende:
Niet veel kunnen kijken laatste dagen maar elke keer Alice in beeld loopt lijkt het wel of er procentueel minder Alice en meer kont is.
Alies groeit geweldig in deze show..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 22:35 schreef RelDaThief het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |