Dat worden nog een paar pittige laatste weken dan, als ze niet meer mogen slapen of zelfs maar liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste WaarschuwingOp vrijdag 1 maart 2024 20:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liggen ook niet
Kodiak100 in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Bewoners er gelden bepaalde regels in mijn huis, waar jullie je aan moeten houden
1 van die regels geldt is niet slapen of in bed liggen.
Laat dit een waarschuwing zijn.
De volgende keer kost het jullie geld uit de jackpot
Na ongeveer 5 minuten herhaalt BB zich nog maar eens met de mededeling
Iedereen nu uit bed, laatste Waarschuwing
Oh dat is toch bijna hetzelfde....maar ook al had ze rechtstreeks op hem gestemd dan is het nog niet aan hem om haar de les te lezen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ronahi had niet op dilano gestemd maar ook op Alice als vrijstelling en op tyron.maar jimmy verweet haar en randy dat door hun dilano erop stond.
Graag onder een spoiler ik wil morgen graag verrast wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan bijna script schrijven hoe jimmy morgen gaat reageren als hij als 1e gesaved is. Huilen en zeggen ja ik moest wel voor me maatje zo ben ik. Ik gun wel mensen iets. Ik ben zo blij dat ik nog langer met mijn beste maatje er mag blijven. En huilen en huilen maar.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:27 schreef Koos1958 het volgende:
Ik kan bijna script schrijven hoe jimmy morgen gaat reageren als hij als 1e gesaved is. Huilen en zeggen ja ik moest wel voor me maatje zo ben ik. Ik gun wel mensen iets. Ik ben zo blij dat ik nog langer met mijn beste maatje er mag blijven. En huilen en huilen maar.
Echt hé. Zij mag wel lachen en raar door het huis rond lopen en dollen en als Rohani lacht mag het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:07 schreef marky het volgende:
Ashley wat een zeikwijf ga lekker naar huis.
kan niet wachten op dat vliegtuigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt hé. Zij mag wel lachen en raar door het huis rond lopen en dollen en als Rohani lacht mag het niet.
Komt omdat alleen zij maar in het middelpunt mag staan.
Ik hoop dat ze door dit negatieve geroddel ( en niet zoals ze in het begin was recht op de man zeggen wat haar dwars zit) lekker zakt in de polls.
Alleen jammer dat ze waarschijnlijk door dat vliegtuig morgen niet zo gauw op de bank gezet zal worden.
Zijn toch net twee kleine kinderen ééntje in de gifkamer en één in het badje met die koksmuts op.quote:
Ik leefniemeervoorjouwwwwquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:30 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Marco B. geniet van Tom & Ash jukebox.
Dus dit is lol hebben en de anderen zijn alleen maar irritant .quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik leefniemeervoorjouwwww![]()
Gelukkig nog twee die lol hebben
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een geraffineerde tante en het begint een beetje op te vallen dat ze ook Ty om haar vinger probeert te wikkelen.
Gisteravond zat ze in haar zwarte babydolletje met haar benen wijd, waarbij Ty een riante inkijk in Villa Schoonzicht werd gegund. Op enig moment vonden ze het achter de regietafel kennelijk wat te gênant worden, want toen kwam ze alleen nog maar close up met haar gezicht in beeld.
Inkijk in Villa SchoonzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Doe dit nu niet. Andere mogen er toch anders overdenken. Je hoeft niet te reageren.quote:
Morgen kan ze hopelijk weer naar opa en omaquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
Sabeau dr oma had beter met BB mee kunnen doen
en als we mazzel hebben mogen we er 2 uitzwaaienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen kan ze hopelijk weer naar opa en oma
omdat het kanquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef lojanda het volgende:
Is er een reden waarom Tom zijn zonnebril op heeft?
quote:
Dat zou nog leuker zijn maar daar ga ik niet vanuitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als we mazzel hebben mogen we er 2 uitzwaaien
Ik zie toch liever dat er voor nu nog zo weinig mogelijk bewoners weggaan want dan wordt het alleen maar stiller en saaier.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope is niet nodig. Ze redden het makkelijk met 6 de laatste week in kan prima. Met 3 op de bank gaat er 1 weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja ze moeten tv maken en dat doe je niet als je slaapt..quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
lijkt me wel verrot
iedereen heeft wel eens een avondje dat hij/zij vroeg wil slapen
maar dat kan niet want de lampen zijn aan
en je als het wel lukt wordt je wakker gemaakt voor een batt wissel
Als je daar niet tegen kan.... ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
lijkt me wel verrot
iedereen heeft wel eens een avondje dat hij/zij vroeg wil slapen
maar dat kan niet want de lampen zijn aan
en je als het wel lukt wordt je wakker gemaakt voor een batt wissel
vreemd dat het dan van Alice wel normaal werd gevonden, die lag er elke avond vroeg in.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:51 schreef marky het volgende:
[..]
Als je daar niet tegen kan.... ga je toch lekker naar huis.
Ze worden betaald om TV te maken.Dan moet je niet om 8 uur in je bed liggen.
Die heeft daar ook een opmerking over gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd dat het dan van Alice wel normaal werd gevonden, die lag er elke avond vroeg in.
ik zal opletten of hij hier overvliegt vanaf Teugequote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
Vluchtnummer bekend voor morgen voor Tom & Ashley ✈️
Leuk om te volgen via de pc
Om 11 uur zal hij boven het huis zijn
PH-ZVC of PH-WDR
Ja begrijp ik er ook uit. Dilano, Alice,tyron en sabeau dus ookquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef marky het volgende:
Dus 4 nederlanders zijn gevraagd om mee te doen. Hoe waardeloos moeten die aanmeldingen zijn geweest.
daar heb ik wel iets over gelezen , ik ben niet zo van de vliegtuigen maar ik moet hier wel om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
PH-ZVC of PH-WDR
ongeveer wat ik dachtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
zoveel mensen jaloers op jou, je bent zo'n mooi mens
alice tegen saba
nou jeee die heb ook dr verstand in dr pukkels zitten dus
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:59 schreef rinardo het volgende:
PH-ZVC of PH-WDR
Dat snap ik dan weer niet : hoezo jaloers? Dat soort uitspraken doen pubers . die zijn nog bezig met strijd mooier beter leuker zijn waar mensen jaloers op worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:05 schreef Snoozey het volgende:
zoveel mensen jaloers op jou, je bent zo'n mooi mens
alice tegen saba
nou jeee die heb ook dr verstand in dr pukkels zitten dus
Als ik online op Instagram en Twitter een beetje het niveau zie van de gemiddelde BB-volger, denk ik dat je heel erg veel van de aanmeldingen al in de prullenbak kunt gooien, als dat veel van die mensen zijn. Verder blijft het TV en moet het scoren dus dan puzzelen ze tot de best mogelijke samenstelling. Bij de NL aanmeldingen zaten er dus toch te weinig mensen die bij deze groep pasten denk ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:00 schreef marky het volgende:
Dus 4 nederlanders zijn gevraagd om mee te doen. Hoe waardeloos moeten die aanmeldingen zijn geweest.
Casting bureaus etcquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als ik online op Instagram en Twitter een beetje het niveau zie van de gemiddelde BB-volger, denk ik dat je heel erg veel van de aanmeldingen al in de prullenbak kunt gooien, als dat veel van die mensen zijn. Verder blijft het TV en moet het scoren dus dan puzzelen ze tot de best mogelijke samenstelling. Bij de NL aanmeldingen zaten er dus toch te weinig mensen die bij deze groep pasten denk ik.
Neemt niet weg dat het mij ook verbaast trouwens 😅 wist niet dat het zo werkte en dacht dat het enkel met aanmeldingen ging eigenlijk. En vraag me ook af hoe deze mensen zijn gezocht/gevonden enz.
want castingbureaus leveren kwaliteitquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jammer wel. Maar ja, je moet wat. Liever een beetje kwaliteit 😅
nouquote:
Hogere kwaliteit dan onfatsoenlijke en niet zo slimme (om het maar zacht uit te drukken) instagram- en twittermensen, ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
want castingbureaus leveren kwaliteit![]()
![]()
je weet dat wat er nu zit exact dat is wat je verschrikkelijk vindtquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hogere kwaliteit dan onfatsoenlijke en niet zo slimme (om het maar zacht uit te drukken) instagram- en twittermensen, ja.
voor 1 of 2 coins?quote:
tsssssssquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
Alice heeft ze gekocht
een coin van haar en 1 van Ro
Ze moeten er juist mee doorgaan pesten ze Ashley de deur uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:15 schreef Lrod01 het volgende:
Shoe, shoe, shoe. Word krankjorem van dat achterlijke woord de hele dag.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat wat er nu zit exact dat is wat je verschrikkelijk vindt
Die piloot zal wel denken moet ik weer die route vliegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niet wachten op dat vliegtuig![]()
![]()
de vierde
denk dat hij vooral heel blij wordt in zijn portemonneequote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die piloot zal wel denken moet ik weer die route vliegen?
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsenquote:
Het is 1 vlucht met 1 boodschap erachter. Dat kost ongeveer 1200/1300 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsen![]()
![]()
Is meer kostenloos vlieguurtjes maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat hij vooral heel blij wordt in zijn portemonnee
Oh, ik dacht dat ze het samen deden.....waarom dan op dezelfde dag????quote:Op vrijdag 1 maart 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
2 vliegtuigen op 1 dag, als ze maar niet botsen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |