Vooral benieuwd of de Haas in de race de banden weer binnen 5 ronden heeft opgerookt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:05 schreef DKUp het volgende:
Meer vertrouwen in Haas dan Alpine, heel erg bijzonder.
Gaatlyquote:
Ben bang van welquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of de Haas in de race de banden weer binnen 5 ronden heeft opgerookt.
Costly meer.quote:
Ik 31.9 voor Ocon, valt op zich mee dus gelukkigquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:05 schreef Tekaschi het volgende:
107% regel weer van stal halen met Alpine.
Die pissed over pitstraat gebeurenquote:
toch niet dus.quote:
De Nyck de Vries behandelingquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
TSU weer sneller dan RIC. Dat wordt geen RIC in RBR in 2025
mwa dat verwacht ik dan weer nietquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:10 schreef Nizno het volgende:
TSU weer sneller dan RIC. Dat wordt geen RIC in RBR in 2025
Straks is die mercedes illegaalquote:
Standaard dingetjequote:
Ferrari is in kwalificaties altijd wel een beest geweest. Jammer voor ze dat de punten altijd op zondag zaterdag verdeeld worden.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Vorige jaar toch ook een keer?
Die piercing zal wel over de grond slepen.quote:
Neequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:14 schreef Perox het volgende:
Mag je de rijhoogte aanpassen na de kwalificatie?
Dat mag niet lijkt me.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:14 schreef Perox het volgende:
Mag je de rijhoogte aanpassen na de kwalificatie? Of is dat Parc Fermé?
Was er al info over die voorvleugen 4-e flap?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Vorige jaar toch ook een keer?
Bruine bonen gegeten.quote:
Gewoon een nieuwe batterij en gaan met die hapquote:
Nee, of het moet al een gevaar opleveren, dan is toestemming nodig van de FIA.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:14 schreef Perox het volgende:
Mag je de rijhoogte aanpassen na de kwalificatie? Of is dat Parc Fermé?
Fia en de stewards paaienquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:15 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan snap ik geen klont van waar Mercedes mee bezig is.
Geen idee. Enige wat ik weet is dat het was gekeurd door fia en goed bevonden. Heb vandaag niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:15 schreef shiz het volgende:
[..]
Was er al info over die voorvleugen 4-e flap?
Want die is niet eens verbonden met de binnenkant? Dat stripje is onderbroken.
Helaasquote:
Lijkt net papier maché 🫢quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:21 schreef Mano_ het volgende:
Wat ziet die hoofdsteun van Sargeant er uit
quote:
Alpijnquote:
Alsof Gasly boodschappen doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:23 schreef RAVW het volgende:
Dacht dat Gasly zei:"Jongens wanneer gaan jullie nu eens een F`1 auto ontwikkelen want deze bak is nog langzamer dan een boodschappenkar
Die moeten zich gewoon focussen op autoradio's.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alpijn
Het gaat bergaf met Alpine hi ha ho.
Water is nat.quote:
Och heden, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:23 schreef Starflyer het volgende:
Russell under investigation vanwege te langzaam rijden
Zal wel grafstemming zijn op Sky.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef mikieu het volgende:
Ja Mercedes gaat het echt wel doen dit jaar.
De grafstemming was dus gegrondquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef mikieu het volgende:
Ja Mercedes gaat het echt wel doen dit jaar.
Ik wilde niet alles op 1 paard zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had gewoon enkel Hazen moeten pakken in de manager
Wij zagen er laatst nog een in Frankrijk rijden toen we de autoroute du soleil namenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar in Zwitserland nog een Alpine gespot. Komt wel dichtbij zo.
Natuurlijk, die rijden nog niet op de max.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Perox het volgende:
Top teams hebben nog wat over denk ik, ik ben benieuwd hoeveel er nog bijgezet wordt.
Valt wel meequote:
Ik twijfelde wel over Zhou of KMag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde niet alles op 1 paard zetten
Ik heb een Haas, en Bottas vanwege zijn moustachequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat iedereen hier Mercedes al doorstreept dacht ik, ik zeg het nog maar even....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, die rijden nog niet op de max.
Precies dit, vooral bij HAAS ....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, die rijden nog niet op de max.
Je had het toch over de topteams?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier Mercedes al doorstreept dacht ik, ik zeg het nog maar even....
Spring Power!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
over een jaar een nieuw Dacia Formule E team
Ik reken Mercedes wel tot de top teams alleen zitten ze in een dipje, en we gaan zien of ze er uit kunnen dit jaar.quote:
Dit zijn de kwali's pas, even afwachten of ze morgen ook nog mee kunnen komenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 oog afgeplakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Bijna 5 tiende op Russel, Brundle: just a tenth or two missing...
Alpowned.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Een ding is duidelijk: Alpine is fucked.
Tot zover is Mercedes een one trick pony, dat van de FIA heel lang van dat trucje mocht profiteren. Ze moeten nog maar laten zien dat ze bij verschillende reglementen met een sterke auto kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik reken Mercedes wel tot de top teams alleen zitten ze in een dipje, en we gaan zien of ze er uit kunnen dit jaar.
#benieuwd.
Ze waren een topteam omdat ze 100mil per jaar meer uitgaven dan de nr.2 Ferrari en een zwaar overpowered motor hadden. Moet iets veranderen in dat team.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik reken Mercedes wel tot de top teams alleen zitten ze in een dipje, en we gaan zien of ze er uit kunnen dit jaar.
#benieuwd.
Ik heb een SteakHaas teamquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die zin is dit jaar wel jaar van de waarheid voor ze. Je kan niet blijven aankloten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze waren een topteam omdat ze 100mil per jaar meer uitgaven dan de nr.2 Ferrari en een zwaar overpowered motor hadden. Moet iets veranderen in dat team.
Het feit dat ze een middelmatige rijder 7x wereldkampioen kunnen maken laat wel zien dat ze een goede auto kunnen bouwenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Perox het volgende:
[..]
#benieuwd.
Inderdaad. Starten op hard, laat die anderen maar even uitrazen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:30 schreef SiGNe het volgende:
Alpine heeft het nu nog even moeilijk mar je zal zien dat ze morgen weer vooraan staan..![]()
Andersom zou gek zijn.quote:
Niet echt.quote:
Parijs is nog ver.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, moet onder de 1:29 zijnquote:
Jaquote:
Gebeurt toch niets meequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
RUS wordt na de sessie op het matje geroepen hahahahaha
Hier WilHazenSteakquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
RUS wordt na de sessie op het matje geroepen hahahahaha
Ik ga na de Q een lekker entrcotetje eten bij de Argentijnquote:
Jep, lekker... Steakquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week biefstuk van de haas, komt wel dichtbij zo
Lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga na de Q een lekker entrcotetje eten bij de Argentijn
Zandzakken geleegd tijdens de rit.quote:
Boh, steakquote:
Ik verleng volgende week gewoon het jaarabo van F1TVquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef Eagles89 het volgende:
Dit seizoen is klaar, iedereen mag ViaPlee op de blote knietjes danken dat ze F1 TV een verplicht maandabbo voor de kijkers hebben aangesmeerd, nu kunnen we allemaal het na een maandje stopzetten : D
Ook heerlijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Gister heb ik bij de Griek gegeten
Oh lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Pak je gewoon IPtv, voor minder geld veel meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verleng volgende week gewoon het jaarabo van F1TV
Statement maken.quote:
Kailmeraquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef Eagles89 het volgende:
Dit seizoen is klaar, iedereen mag ViaPlee op de blote knietjes danken dat ze F1 TV een verplicht maandabbo voor de kijkers hebben aangesmeerd, nu kunnen we allemaal het na een maandje stopzetten : D
Bordjes gooien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zien we dat zo nog dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat sector 3 niet lekker ging. Kan zeker nog twee tienden sneller.
Ik vroeg me al af wat al dat zand langs de baan was…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zandzakken geleegd tijdens de rit.
Hulk kan het wel in S3quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat sector 3 niet lekker ging. Kan zeker nog twee tienden sneller.
Dat circuit ligt opeens in een woestijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat al dat zand langs de baan was…
Yep, 1-0, gaat de lach weer wat minder worden. Eens zien hoe mentaal sterk Ric is want hij vecht voor zijn laatste kans in de f1.quote:
Ik wanhoop nog niet. Norris lig altijd goed in de race.quote:
Zoef.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:44 schreef Evenstar het volgende:
Nu al bijna 6 tiende sneller dan vorig jaar.
Oh even gemist, was die snel onderweg?quote:
Geen tussentijd gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh even gemist, was die snel onderweg?
Maar niet bijzonder veel sneller dan de snelste lap tijdens pre-season testing.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:44 schreef Evenstar het volgende:
Nu al bijna 6 tiende sneller dan vorig jaar.
Normaal horen ze een boordradio van een zeker persoon, dus dit maakt t allemaal wat makkelijker.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:45 schreef Mano_ het volgende:
Lekker man, iedereen vervelen met je huilbaby...
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:46 schreef mikieu het volgende:
[..]
Normaal horen ze een boordradio van een zeker persoon, dus dit maakt t allemaal wat makkelijker.
Nee, maar 1.29.708 was Max met pole vorig jaar. Voor een jaar waar alleen maar doorontwikkeld is is het best een flinke sprong en dan moeten ze zo nog onder de 28 kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar niet bijzonder veel sneller dan de snelste lap tijdens pre-season testing.
Valt toch nog net mee? Q2 gestrandquote:
Zou liever hier zitten dan op het vlaggetjestribune van Zandvoort. Ben ik namelijk geweest destijdsquote:
Kijkend naar de toeschouwers had ik al zo'n ideequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:47 schreef Sabata het volgende:
Coulthard en Jacques klagen dat het koud is in de woestijn "Moet gewoon een sjaal omdoen."
Benieuwd wanneer ze Sargeant aantrekken dan kan Stroll shinen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:47 schreef Tekaschi het volgende:
Stroll toch ook weer slecht, het zou de coureur maar zijn aan jouw kant van de garage, zakt je de motivatie toch ook in de schoenen.
Wat zou jij doen als je Bose bent?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou liever hier zitten dan op het vlaggetjestribune van Zandvoort. Ben ik namelijk geweest destijds
Maar goed sowieso niet op de tribune meer. Zou als teambaas wel in de garage willen zitten met koptelefoon op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.332 voor Ferrari.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:49 schreef Nattekat het volgende:
De echte spanning is wat de voorsprong gaat zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:50 schreef Perox het volgende:
Hulkenberg doet het toch maar weer in zijn Haas in zijn eentje weer in Q3.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Stroll niet flinke vooruitgang boekt dit seizoen is hij toch onhoudbaar. Kost je miljoenen en een goede eindstand.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer ze Sargeant aantrekken dan kan Stroll shinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |