Jaquote:
Gebeurt toch niets meequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
RUS wordt na de sessie op het matje geroepen hahahahaha
Hier WilHazenSteakquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:34 schreef DKUp het volgende:
RUS wordt na de sessie op het matje geroepen hahahahaha
Ik ga na de Q een lekker entrcotetje eten bij de Argentijnquote:
Jep, lekker... Steakquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vorige week biefstuk van de haas, komt wel dichtbij zo
Lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga na de Q een lekker entrcotetje eten bij de Argentijn
Zandzakken geleegd tijdens de rit.quote:
Boh, steakquote:
Ik verleng volgende week gewoon het jaarabo van F1TVquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef Eagles89 het volgende:
Dit seizoen is klaar, iedereen mag ViaPlee op de blote knietjes danken dat ze F1 TV een verplicht maandabbo voor de kijkers hebben aangesmeerd, nu kunnen we allemaal het na een maandje stopzetten : D
Ook heerlijk!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Gister heb ik bij de Griek gegeten
Oh lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Pak je gewoon IPtv, voor minder geld veel meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verleng volgende week gewoon het jaarabo van F1TV
Statement maken.quote:
Kailmeraquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef Eagles89 het volgende:
Dit seizoen is klaar, iedereen mag ViaPlee op de blote knietjes danken dat ze F1 TV een verplicht maandabbo voor de kijkers hebben aangesmeerd, nu kunnen we allemaal het na een maandje stopzetten : D
Bordjes gooien.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zien we dat zo nog dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat sector 3 niet lekker ging. Kan zeker nog twee tienden sneller.
Ik vroeg me al af wat al dat zand langs de baan was…quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zandzakken geleegd tijdens de rit.
Hulk kan het wel in S3quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat sector 3 niet lekker ging. Kan zeker nog twee tienden sneller.
Dat circuit ligt opeens in een woestijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat al dat zand langs de baan was…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |