Natuurlijk, die rijden nog niet op de max.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Perox het volgende:
Top teams hebben nog wat over denk ik, ik ben benieuwd hoeveel er nog bijgezet wordt.
Valt wel meequote:
Ik twijfelde wel over Zhou of KMag.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde niet alles op 1 paard zetten
Ik heb een Haas, en Bottas vanwege zijn moustachequote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had gewoon enkel Hazen moeten pakken in de manager
Omdat iedereen hier Mercedes al doorstreept dacht ik, ik zeg het nog maar even....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, die rijden nog niet op de max.
Precies dit, vooral bij HAAS ....quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Natuurlijk, die rijden nog niet op de max.
Je had het toch over de topteams?quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier Mercedes al doorstreept dacht ik, ik zeg het nog maar even....
Spring Power!quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
over een jaar een nieuw Dacia Formule E team
Ik reken Mercedes wel tot de top teams alleen zitten ze in een dipje, en we gaan zien of ze er uit kunnen dit jaar.quote:
Dit zijn de kwali's pas, even afwachten of ze morgen ook nog mee kunnen komenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 oog afgeplakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Bijna 5 tiende op Russel, Brundle: just a tenth or two missing...
Alpowned.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Een ding is duidelijk: Alpine is fucked.
Tot zover is Mercedes een one trick pony, dat van de FIA heel lang van dat trucje mocht profiteren. Ze moeten nog maar laten zien dat ze bij verschillende reglementen met een sterke auto kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik reken Mercedes wel tot de top teams alleen zitten ze in een dipje, en we gaan zien of ze er uit kunnen dit jaar.
#benieuwd.
Ze waren een topteam omdat ze 100mil per jaar meer uitgaven dan de nr.2 Ferrari en een zwaar overpowered motor hadden. Moet iets veranderen in dat team.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik reken Mercedes wel tot de top teams alleen zitten ze in een dipje, en we gaan zien of ze er uit kunnen dit jaar.
#benieuwd.
Ik heb een SteakHaas teamquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die zin is dit jaar wel jaar van de waarheid voor ze. Je kan niet blijven aankloten.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze waren een topteam omdat ze 100mil per jaar meer uitgaven dan de nr.2 Ferrari en een zwaar overpowered motor hadden. Moet iets veranderen in dat team.
Het feit dat ze een middelmatige rijder 7x wereldkampioen kunnen maken laat wel zien dat ze een goede auto kunnen bouwenquote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:28 schreef Perox het volgende:
[..]
#benieuwd.
Inderdaad. Starten op hard, laat die anderen maar even uitrazen.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:30 schreef SiGNe het volgende:
Alpine heeft het nu nog even moeilijk mar je zal zien dat ze morgen weer vooraan staan..![]()
Andersom zou gek zijn.quote:
Niet echt.quote:
Parijs is nog ver.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, moet onder de 1:29 zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |