Bedoel je de deg?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
wat is de verwachting qua banden hier?
welke band wordt de bandquote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Pitstop.quote:
zalm met roomkaas. kom maar halequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker, doe mij ook!
kind vanquote:
Jos: "What kind of monster did I create..."quote:
Zack wie?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:07 schreef Evenstar het volgende:
Als zusterteam het zo goed gaat doen dan gaat Zack echt een seizoen lang janken.
iets met something under breakingquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Versta er niks van, maar Max wederom NIET blij
Viel wel mee.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zak die.quote:
Thanksquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets met something under breaking
-cquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
trouble with breaking dacht hij en dat is het nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
door de kleurstelling doet de Visa auto wat aan de blauwgrijze brabham van Damon Hill denkenquote:
Wat is dan het zusterteam van McLaren?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
-c
Je snapt mij heus wel
Edit: Verkeerde quote, ik ga maar weer naar bed.
Neej, ik bedoel als de Torro Rosso (ja voor mij blijven ze TR ipv niet uit te spreken zooi) het goed doet dat gaat Zak echt de hele tijd janken. Daar was hij de afgelopen weken al mee bezig.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dan het zusterteam van McLaren?
Aan Zak te zien McDonalds.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dan het zusterteam van McLaren?
v-carb.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
door de kleurstelling doet de Visa auto wat aan de blauwgrijze brabham van Damon Hill denken
Owh, dat heb ik gemist dan. Ik snapte je echt niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Neej, ik bedoel als de Torro Rosso (ja voor mij blijven ze TR ipv niet uit te spreken zooi) het goed doet dat gaat Zak echt de hele tijd janken. Daar was hij de afgelopen weken al mee bezig.
Noem ze gewoon Visa.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Neej, ik bedoel als de Torro Rosso (ja voor mij blijven ze TR ipv niet uit te spreken zooi) het goed doet dat gaat Zak echt de hele tijd janken. Daar was hij de afgelopen weken al mee bezig.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:16 schreef Red_85 het volgende:
Klonk als Grand Prix Circuit op DOS uit Russels auto.
v-carbquote:
Veranderdquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:16 schreef Red_85 het volgende:
Klonk als Grand Prix Circuit op DOS uit Russels auto.
zonnevlekken my ass.quote:
Dat is best knap in bahrein.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
maar dan heb je toch ook V1 tvquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
ViaShit.
Ik geloof het verder wel, tot de 2e sessie allemaal
F1TVquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dan heb je toch ook V1 tv
kijk die dan
te hard over de kerbs geragd!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso zijn stuur staat naar rechts 🧐😀
Vanuit huize RedBull komt 'VCARB', 'RB' (AR-BIE) of 'Racing Bulls' als aanwijzing hoe men ze hier bij de Oostenrijkers op televisie zullen noemen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik noemde ze al Visa, is ook officieel
Straks lijkt me.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Long runs nu. Denk kwalificatie runs straks of morgen.
Zolang Lewis geen toptijden neerzet hoeven we daar niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:24 schreef Sabata het volgende:
zit hier op kantoor met f1tv aan, werkt prima. Alex Jacques is een fijne commentator zolang hij rustig praat. als hij gaat schreeuwen slaat zijn stem steeds over
Live timing loopt altijd flink voorquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
F1 TV live timing loopt 20 sec voor op hun beeld
Moet je maar niet luisteren.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer gezanik met de downshifts
Ga ff elders irritant doen ofzoquote:
Volgens Sky zit Verstappen teveel in de sim en dat daarin de downshifts veel smoother zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weer gezanik met de downshifts
Zou het?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens Sky zit Verstappen teveel in de sim en dat daarin de downshifts veel smoother zijn.
Echt goud komend van de grootste irritatiefactor in deze reeks, met je constante mierengeneuk om kleine spelfouten 24/7.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga ff elders irritant doen ofzo
quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens Sky zit Verstappen teveel in de sim en dat daarin de downshifts veel smoother zijn.
Volgens mij zit Sky teveel met hun hoofd in de wolken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Komt op mij wel over als definitief einde tijdperk VER.
Vergne doet al een tijdje niet meer mee idd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iets met een pot en een ketel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga ff elders irritant doen ofzo
Want daar heb jij ook geen last van in je sim?quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo erg zal het niet zijn met die shifts
Klopt. Maar ligt ook aan het feit dat een f1 transmissie zo complex is. Ga maar na wat voor handelingen die koppeling moet uitvoeren om zo snel te schakelen. Is nauwelijks te simuleren denk ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want daar heb jij ook geen last van in je sim?
RIC laat zien dat de RB19 sneller is dan de RB20.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nou….neequote:Op donderdag 29 februari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
RIC laat zien dat de RB19 sneller is dan de RB20.
Topics kunnen dicht. Subforum in de prullenbak.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
No problem!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat heb ik gemist dan. Ik snapte je echt niet.
Vanavond zorgt Rudy van BurenJake Dennis in de sim wel voor een goede afstelling voor morgenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vorige week heb ik Max er niet over gehoord, dus als het een structureel probleem was dan was het vorige week ook al ten sprake gekomen. Of zij hebben opeens iets dusdanig aangepast dat dit is ontstaan, dat kan natuurlijk ook. Lijkt mij niks met verschil tussen sim en werkelijkheid te hebben maken. Alsof Max net komt kijken en dat verschil dan niet zou snappenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Helder, dank voor de info!quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
No problem!
Begon al vroeg in januari.
https://www.skysports.com(...)alphatauri-complaint
Tijdens McLaren launch event ging hij door
https://www.motorsport.co(...)1-alliance/10578513/
Tijdens testweek ging hij vrolijk door.
https://www.gpblog.com/en(...)n-fire-en-masse.html
Als zij het straks goed doen en mee kunnen komen met McLaren gaat hij nog vele harder janken. Sowieso vind ik Zak nog een grotere kwal dan dat Toto is. Lijkt heel symphatiek voor de schermen, maar ik vind zijn manier van zaken doen echt afschuwelijk. Ook hoe hij met budgetcap gedoe omging was lachwekkend en triest tegelijk.
Waarom nu pas? Ze hebben een week getestquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vanavond zorgt Rudy van BurenJake Dennis in de sim wel voor een goede afstelling voor morgen
Gewoon slechte verliezers dus.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
No problem!
Begon al vroeg in januari.
https://www.skysports.com(...)alphatauri-complaint
Tijdens McLaren launch event ging hij door
https://www.motorsport.co(...)1-alliance/10578513/
Tijdens testweek ging hij vrolijk door.
https://www.gpblog.com/en(...)n-fire-en-masse.html
Als zij het straks goed doen en mee kunnen komen met McLaren gaat hij nog vele harder janken. Sowieso vind ik Zak nog een grotere kwal dan dat Toto is. Lijkt heel symphatiek voor de schermen, maar ik vind zijn manier van zaken doen echt afschuwelijk. Ook hoe hij met budgetcap gedoe omging was lachwekkend en triest tegelijk.
Kijk, een echte kenner.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
RIC laat zien dat de RB19 sneller is dan de RB20.
Het zegt meer iets over de kwaliteit van de commentator dan over Max.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vorige week heb ik Max er niet over gehoord, dus als het een structureel probleem was dan was het vorige week ook al ten sprake gekomen. Of zij hebben opeens iets dusdanig aangepast dat dit is ontstaan, dat kan natuurlijk ook. Lijkt mij niks met verschil tussen sim en werkelijkheid te hebben maken. Alsof Max net komt kijken en dat verschil dan niet zou snappen
Sky ... echt.
Okquote:Op donderdag 29 februari 2024 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Topics kunnen dicht. Subforum in de prullenbak.
Dat ze je nog geen baan hebben aangebodenquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo erg zal het niet zijn met die shifts
Doen ze elke avond/nacht na de eerste trainingen. Volgende week is Rudy van Buren aan de beurt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom nu pas? Ze hebben een week getest
Technisch manager zou ik wel aankunnen denk ik. Koppies bij elkaar houden van m’n engineers en de lijnen uitzetten op performance vlak.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat ze je nog geen baan hebben aangeboden
Is toch bijzonder dat je het thuis vanaf de bank beter weet dan een F1 coureur
Denk dat ze tijdens testing ook al e.e.a. Hebben voorbereid, dan is het niet zo’n gehaast. Althans, zou ik doenquote:Op donderdag 29 februari 2024 15:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doen ze elke avond/nacht na de eerste trainingen. Volgende week is Rudy van Buren aan de beurt.
Als je maar van de meiden afblijft kom je een heel end.quote:Op donderdag 29 februari 2024 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Technisch manager zou ik wel aankunnen denk ik. Koppies bij elkaar houden van m’n engineers en de lijnen uitzetten op performance vlak.
Hoi jijquote:
En jijquote:
quote:
Wat krijgen we?quote:
kweeniequote:
Meneer Cactus wel!quote:
Zeker.quote:
Vast wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:01 schreef Tarado het volgende:
ben benieuwd of we auto's onder de 1:30 gaan zien.
Huh?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
Merc gaat voor meteen een DSQ
wegens slijtage plank?
vonkjesquote:
russel lag wel heel laagquote:
George nu al onder druk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
russel lag wel heel laag
het is nog geen parc ferme
i know
vuurwerkquote:
plank mag maar 10mm afslijtenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:18 schreef Managarm het volgende:
Als die Mercedes te vaak over de curbs gaat dan staat ie aan het einde van de race 10 cm lager.
Smash?quote:
Zou wel een actie zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton is getrolld door Mercedes in de simulator. Straks hebben ze ineens de beste auto.
😁quote:
dan kan hij alsnog de 8ste titel pakken en bij Ferrari zijn zakken vullen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton is getrolld door Mercedes in de simulator. Straks hebben ze ineens de beste auto.
Mercedes krijgt glow upquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
waakvlam onder de Merc
Meestermove zou dat zijn 🤣🤩quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kan hij alsnog de 8ste titel pakken en bij Ferrari zijn zakken vullen.
Je weet wat sarcasme is hè?quote:
dat dusquote:
we wachten morgen afquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat vooralsnog niet echt lekker met RBR in deze sessie
ligt wel te laag, dus in de quali komt hij hoger te liggenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Mercedes rijdt idd niet verkeerd.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt wel te laag, dus in de quali komt hij hoger te liggen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal positieve geluiden over Merrie, hier word ik blij van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Racing Bulls? Valt wel mee hoorquote:
Zal niet veel hoger zijn denk ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt wel te laag, dus in de quali komt hij hoger te liggen
red Bull is ook RBquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Racing Bulls? Valt wel mee hoor
P6.quote:
Team van Max is Red Bull Racing en dus RBRquote:
We gaan het zien. Het lijkt me heel sterk dat er ineens een ommezwaai is gemaakt. Aan de andere kant, alles is mogelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef tja77 het volgende:
Bij Sky is het nu al feeststemming, Karun zit te stuiteren op z’n stoel, en Crofty vind die 0,5 sec. achterstand van Verstappen op Hamilton helemaal geweldig.
Gelukkig doen commentatoren in NL nooit zoiets soortgelijks. Chauvinismequote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef tja77 het volgende:
Bij Sky is het nu al feeststemming, Karun zit te stuiteren op z’n stoel, en Crofty vind die 0,5 sec. achterstand van Verstappen op Hamilton helemaal geweldig.
op rood p20, waardeloosquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Norris schaaft de bodem even wat bij.
En DRS dicht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max volle tank zo te zien.
Ja definitief einde tijdperkquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
Schakel net in. Einde tijdperk Max?
Krijgen we een ouderwetse Mercedes strijd?
Juich maar niet te vroeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk eens een wisseling van de wacht, dit is echt geweldig
En zo blijkt het toch ineens een voordeel dat je F1tv alleen nog maar per maand kan afsluiten.quote:
Een zware auto helpt ook nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat de renault zoveel vermogen mist
Ja dit is niet een uitslag die je verwacht na alle positieve uitspraken van Max na het testen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:51 schreef SiGNe het volgende:
Ik hoop dat Red Bull aan het sandbaggen is...
De nieuwe wagen lijkt toch niet zo goed als gehoopt of de concurrentie heeft meer vooruitgang geboekt dan RB./
?quote:
hij is 0,5 seconde sneller dan de rest in de long lunsquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:51 schreef SiGNe het volgende:
De nieuwe wagen lijkt toch niet zo goed als gehoopt of de concurrentie heeft meer vooruitgang geboekt dan RB./
Mwah Max vond dat de auto prima voelde maar zei ook meerdere keren "wij moeten het maar zien straks". Het was vooral de media die deed alsof RB een seconde had op de rest.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja dit is niet een uitslag die je verwacht na alle positieve uitspraken van Max na het testen.
Maak je niet druk, Zak Brown zei net dat de data aangaf dat Ferrari en RedBull nog op een voorzichtige engine mode stonden terwijl Mercedes een tandje hoger stond.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:51 schreef SiGNe het volgende:
yup, Lewis mag geen mensjes mee slepen, wat niet wil zeggen dat Ferrari niet zelf in gesprek mag met Bono en anderenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:54 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar mag Lewis Bono niet meenemen naar Ferrari van Mercedes. Was dat al bekend? Ik wist het nog niet iig.
Oh zo. Hij rijdt wel constant. Race pace zit wel goed, sneller dan Mercedes dacht ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Constante rondjes volgens Palmer en 0.5s sneller
Huh, serieus?quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Zak Brown zei net dat de data aangaf dat Ferrari en RedBull nog op een voorzichtige engine mode stonden terwijl Mercedes een tandje hoger stond.
Ja was bekendquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:54 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar mag Lewis Bono niet meenemen naar Ferrari van Mercedes. Was dat al bekend? Ik wist het nog niet iig.
Yup, einde tijdperk RB, nieuwe dynasty van Lewis, reclaming 8th title god.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Zijn mensen weer conclusies aan het trekken op basis van vrije trainingen ja?
Werd net de uitzending ingehaald waarin hij al aangaf dat deze baan McLaren niet lag en dat pas na een race of 4-5 je de ware aard van de McLaren zou zien en dat hij aan de data kon zien dat Mercedes een higher engine mode had dan Ferrari en RedBull.quote:
Ja, Hamilton piekt te vroeg. Vanaf nu wordt het hele seizoen alleen maar minder.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Die hopium van Lewis fanboys totaal vernietigd zien worden zou wel heel grappig zijn, dus ga zo doorquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, einde tijdperk RB, nieuwe dynasty van Lewis, reclaming 8th title god.
Ja, management van Max hangt al aan de lijn met Toto.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Nattekat het volgende:
denk dat de top 3 per baan gaat verschillenquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Werd net de uitzending ingehaald waarin hij al aangaf dat deze baan McLaren niet lag en dat pas na een race of 4-5 je de ware aard van de McLaren zou zien en dat hij aan de data kon zien dat Mercedes een higher engine mode had dan Ferrari en RedBull.
Ramadanquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin dat sommige weekenden op donderdag beginnen en dan zaterdag de race is
Hmm, apart.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Werd net de uitzending ingehaald waarin hij al aangaf dat deze baan McLaren niet lag en dat pas na een race of 4-5 je de ware aard van de McLaren zou zien en dat hij aan de data kon zien dat Mercedes een higher engine mode had dan Ferrari en RedBull.
Denk dat RB nog steeds eerste team is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat de top 3 per baan gaat verschillen
Net zo maar dan voor de Max-fappersquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hopium van Lewis fanboys totaal vernietigd zien worden zou wel heel grappig zijn, dus ga zo door
Sneller dan iedereen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max is sneller dan Hamilton in de long runs.
Je leefde onder een steen, de afgelopen maanden?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin dat sommige weekenden op donderdag beginnen en dan zaterdag de race is
En eerste VT problemen met de versnellingsbak.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Zak Brown zei net dat de data aangaf dat Ferrari en RedBull nog op een voorzichtige engine mode stonden terwijl Mercedes een tandje hoger stond.
Wat is apart?quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Net zo maar dan voor de Max-fappers
Er zou ook iets totaal niet normaal zijn als het veld er niet dichter op had gezeten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En eerste VT problemen met de versnellingsbak.
Maar het veld lijkt wel dichterop elkaar te zitten zo.
Zou kunnen als alle teams ongeveer evenveel vooruitgang boeken..quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zou ook iets totaal niet normaal zijn als het veld er niet dichter op had gezeten.
Haha jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je leefde onder een steen, de afgelopen maanden?
Let op: volgend raceweekend hetzelfde
Ivm start Ramadan idd, volgende week zondag. Dus moet die race op zaterdag, en omdat er een minimum aantal dagen tussen moet zitten, is de race van dit weekend ook op zaterdag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha javolg het F1 nieuws niet zo want dat is meestal toch 10 artikelen per interview enzo, heel irritant.
Had al even de rest van de planning bekeken nu en zie dat het vaker voorkomt idd.
je caps hangtquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef Origami94 het volgende:
EINDE TIJDPERK SUPER MAX
RED BULL HEEFT EEN groot PROBLEEM
Dan nog geldt de wet die in het Engels "deminishing returns" heet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou kunnen als alle teams ongeveer evenveel vooruitgang boeken..
Oh diminishing returns bedoel jequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan nog geldt de wet die in het Engels "deminishing returns" heet.
En waarschijnlijk wordt Perez wereldkampioen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, einde tijdperk RB, nieuwe dynasty van Lewis, reclaming 8th title god.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:26 schreef quo_ het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wordt Perez wereldkampioen.
Paniek?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben er weer, duurde even voordat ik een papieren zakje gevonden had. Acute paniek hier
Hoe houden jullie jezelf na vandaag nog een beetje overeind???
Hij wilde een nieuw stuurtje.quote:
Je bedoelt Zaterdag?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
En zijn we al in paniek of denken dat het morgen wel goedkomt
Ik zou ervoor tekenen als dit de kwalificatie zou zijn want uitzicht op een leuke race maar verwacht nog wel wat meer van RBR en Ferrari morgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Hugo van Visa Cash app RB op polequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Vooral als blijkt dat RBR en Ferrari de motor hebben terug geschroefd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen als dit de kwalificatie zou zijn want uitzicht op een leuke race maar verwacht nog wel wat meer van RBR en Ferrari morgen.
Denk eerder dat Mercedes het een beetje opgeschroefd heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral als blijkt dat RBR en Ferrari de motor hebben terug geschroefd.
hammertimequote:Op donderdag 29 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk eerder dat Mercedes het een beetje opgeschroefd heeft.
Motorplof?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, ik heb net mijn hele Stake-account op Hamilton wereldkampioen gegooid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Don't quit your dayjob.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, ik heb net mijn hele Stake-account op Hamilton wereldkampioen gegooid.
Gloryruns van de Australiërs.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist?
Behalve dan de gloryruns van Benz?
Zou ook wel gek zijn als RBR nu ineens een halve seconde sneller is tijdens de kwalificatie. RBR had vorig 2/3 van de races de pole en dat was toen veel teams nog worstelden met de set up. Na de zomer break was het 50/50 met Ferrari. Dus dit jaar verwacht ik meer teams die om de pole gaan strijden.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:27 schreef Drekkoning het volgende:
RB zet wellicht alles op race config. Lage deg etc.
Dan maakt de kwali niet zoveel uit. Zie vorig jaar, ook zonder pole eenvoudig naar +10 rijden en dan managen.
De wet van de remmende voorsprong in het Nederlands is hier beter van toepassing dan de wet van het afnemende grensnut.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan nog geldt de wet die in het Engels "deminishing returns" heet.
Las het ook op het AD, hij maakt zich geen zorgen.quote:
Not again?quote:
Zie F1 Algemeen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik ergens een topic gemist wat gaat over de gelekte WhatsApp berichten van C. Horner naar allerlei teambazen en f1 hooggeplaatste?
tvpquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk eens een wisseling van de wacht, dit is echt geweldig
Die lijkt zich in ieder geval totaal geen zorgen te maken.quote:
Ging me om het "opdraaien van de motoren"quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die lijkt zich in ieder geval totaal geen zorgen te maken.
De Alpine, in het derde jaar van de huidige regels, is 10kg te zwaar, de aero laat te wensen over en alleen de Renault krachtbron kost ze al 0,2-0,3 sec per ronde.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist?
Behalve dan de gloryruns van Benz?
Vorig seizoen twee keer podium en nu ineens een terugval. Toch vreemdquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De Alpine, in het derde jaar van de huidige regels, is 10kg te zwaar, de aero laat te wensen over en alleen de Renault krachtbron kost ze al 0,2-0,3 sec per ronde.
Die lijken echt fucked dit jaar.
Nee, waarom ook. Kwalificatie zal best close zijn, maar dat was vorig jaar ook vaak zo. Hij zal het verder wel prima vinden om vanaf P2 of P3 te starten, vooral met de nieuwe DRS regel. (Na ronde 1 meteen DRS)quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die lijkt zich in ieder geval totaal geen zorgen te maken.
youtube?quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:10 schreef Sorella het volgende:
Weet iemand of je nog ergens de persconferenties kan zien/volgen ?.
F1TV of YouTubequote:Op donderdag 29 februari 2024 21:10 schreef Sorella het volgende:
Weet iemand of je nog ergens de persconferenties kan zien/volgen ?.
Uit nieuwsgierigheid, ben jij degene die deze drek produceert en wil je graag clicks?quote:
Hij post ook van andere drekmakers, dus denk dat hij onafhankelijk is.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, ben jij degene die deze drek produceert en wil je graag clicks?
nee, maar ben wel het gezeur erover zat, dus lees het maar gewoon niet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 21:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, ben jij degene die deze drek produceert en wil je graag clicks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |