Haha jaquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Je leefde onder een steen, de afgelopen maanden?
Let op: volgend raceweekend hetzelfde
Ivm start Ramadan idd, volgende week zondag. Dus moet die race op zaterdag, en omdat er een minimum aantal dagen tussen moet zitten, is de race van dit weekend ook op zaterdag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha javolg het F1 nieuws niet zo want dat is meestal toch 10 artikelen per interview enzo, heel irritant.
Had al even de rest van de planning bekeken nu en zie dat het vaker voorkomt idd.
je caps hangtquote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef Origami94 het volgende:
EINDE TIJDPERK SUPER MAX
RED BULL HEEFT EEN groot PROBLEEM
Dan nog geldt de wet die in het Engels "deminishing returns" heet.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou kunnen als alle teams ongeveer evenveel vooruitgang boeken..
Oh diminishing returns bedoel jequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan nog geldt de wet die in het Engels "deminishing returns" heet.
En waarschijnlijk wordt Perez wereldkampioen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, einde tijdperk RB, nieuwe dynasty van Lewis, reclaming 8th title god.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:26 schreef quo_ het volgende:
[..]
En waarschijnlijk wordt Perez wereldkampioen.
Paniek?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben er weer, duurde even voordat ik een papieren zakje gevonden had. Acute paniek hier
Hoe houden jullie jezelf na vandaag nog een beetje overeind???
Hij wilde een nieuw stuurtje.quote:
Je bedoelt Zaterdag?quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
En zijn we al in paniek of denken dat het morgen wel goedkomt
Ik zou ervoor tekenen als dit de kwalificatie zou zijn want uitzicht op een leuke race maar verwacht nog wel wat meer van RBR en Ferrari morgen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Hugo van Visa Cash app RB op polequote:Op donderdag 29 februari 2024 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
Vooral als blijkt dat RBR en Ferrari de motor hebben terug geschroefd.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen als dit de kwalificatie zou zijn want uitzicht op een leuke race maar verwacht nog wel wat meer van RBR en Ferrari morgen.
Denk eerder dat Mercedes het een beetje opgeschroefd heeft.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral als blijkt dat RBR en Ferrari de motor hebben terug geschroefd.
hammertimequote:Op donderdag 29 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk eerder dat Mercedes het een beetje opgeschroefd heeft.
Motorplof?quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, ik heb net mijn hele Stake-account op Hamilton wereldkampioen gegooid.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Don't quit your dayjob.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zal toch niet, ik heb net mijn hele Stake-account op Hamilton wereldkampioen gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |