Australi was vorig jaar toch om 7 uur NL tijd?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik gek of is Australi een uur vroeger dan normaal, zelfs met zomertijd?
Het feit dat het op zaterdag is verpest het eerste weekend wel een beetje...
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Australi was vorig jaar toch om 7 uur NL tijd?
Tussen Singapore en VS zit nu een maand net als in de zomer tussen Belgie en Nederland.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Klopt. Toen was het daar wintertijd (UTC+10) en hier zomertijd (UTC+2), dus 8 uur tijdsverschil. Nu is het daar zomertijd (UTC+11) en hier wintertijd (UTC+1), dus 10 uur tijdsverschil.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Australi was vorig jaar toch om 7 uur NL tijd?
Nog niet eens opgevallen. Prutsersquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tussen Singapore en VS zit nu een maand net als in de zomer tussen Belgie en Nederland.
Hier had de race van Japan kunnen staanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tussen Singapore en VS zit nu een maand net als in de zomer tussen Belgie en Nederland.
Dan had je een maand tussen Australi en China gehad.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier had de race van Japan kunnen staan
Daar had de zandbak kunnen staan, zodat de andere zandbak niet al in verdomme februari begint.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan had je een maand tussen Australi en China gehad.
Het begint in februari, omdat dit jaar een schrikkeljaar isquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar had de zandbak kunnen staan, zodat de andere zandbak niet al in verdomme februari begint.
Australi, de enige echte seizoensopener, zit nog op de oude datum, maar wel 2 races later.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het begint in februari, omdat dit jaar een schrikkeljaar is
Dat wordt vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
* Starflyer mompelt iets over Ramadanquote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar had de zandbak kunnen staan, zodat de andere zandbak niet al in verdomme februari begint.
Heeft het iets te maken met de rust die de monteurs ed wordt gegund?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens opgevallen. Prutsers
Je hebt nu een maand pauze, daarna 4 races in 5 weekenden, dan weer een maand pauze en daarna een triple header.. denk dat monteurs dat toch liever meer verspreid hebbenquote:Op woensdag 28 februari 2024 00:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de rust die de monteurs ed wordt gegund?
Je bent lekker bezig met al die sportevenementen deze periodequote:Op woensdag 28 februari 2024 04:39 schreef DeeBee het volgende:
Turn One Grandstand genot dit weekend
Het oude hockenheim dan. Niet de verneukte versie.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel voor een race op Hockenheim in oktober
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
* Starflyer mompelt iets over Ramadan
Well done FIA.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plus sprintaids. Alles voor de show.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef Rnie het volgende:
24 races....ze moeten nu echt voor die miljoenen werken he?
Dan wordt er niet geracet in de zandbak.quote:
Wat is dan het kutexcuus om op zaterdag te racen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan wordt er niet geracet in de zandbak.
Die races zijn nog voordat de Ramadan begint.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is dan het kutexcuus om op zaterdag te racen?
Juist de mensen die miljoenen krijgen, hebben daar het minste last van, gok ik..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:17 schreef Rnie het volgende:
24 races....ze moeten nu echt voor die miljoenen werken he?
Yeah, ik lette meer op het aantal races dan de datums..quote:Op woensdag 28 februari 2024 08:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt nu een maand pauze, daarna 4 races in 5 weekenden, dan weer een maand pauze en daarna een triple header.. denk dat monteurs dat toch liever meer verspreid hebben
Ja, dus er is geen lulexcuus.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die races zijn nog voordat de Ramadan begint.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is dan het kutexcuus om op zaterdag te racen?
Ga je hier nu de hele tijd over blijven lullen? Hoop van niet, want het wordt afgezaagd. Net als het gezever over de sprintraces van je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Het blijven natuurlijk wel redelijk ondemocratische landen met een hoop oliegeld zonder echte sportcultuur met lege tribunes, in de zandbak.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef Sally het volgende:
En wat meer respect voor de gebruiken van een land of religie zou je ook sieren.
Hoezo?quote:En wat meer respect voor de gebruiken van een land of religie zou je ook sieren.
Dat gehaat op een Ramadan,bedoel ik.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Hoezo?
De voornaamste bijdrage aan de wereld door religie is dictatuur, mishandeling, controle, moord en intolerantie, waarom zou je daar respect voor moeten hebben?
Maar een gebroken plaat is ook overdrevenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel redelijk ondemocratische landen met een hoop oliegeld zonder echte sportcultuur met lege tribunes, in de zandbak.
Met circuits met een onaantrekkelijk ontwerp, lage regenkans en weinig binding voor de coureurs.
Al met al een beetje een moetje, een stukje sportswashing en een sfeerloos geheel.
Maar moet daar dan elke keer hier melding van gemaakt worden?quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze schenden gewoon de mensenrechten. Dus dat is terechte kritiek. Alhoewel wij die mensenrechten opleggen.
Voor christelijke feestdagen wordt F1 ook niet verplaatst. Er is in het verleden gewoon geracet met pasen, en pinksteren.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat gehaat op een Ramadan,bedoel ik.
Wij kenden hier toch ook wel religieuze feestdagen? Die iig nog niet zolang door de goegemeente als voor heilig werden gezien?
De zondagsrust is in sommige delen van Nederland inderdaad nog "heilig"
Ik heb het liever op zondag maar ga deze ook gewoon kijken, SA wordt wel een bord op schoot race, Australie ben ik nog niet uit, vroeg opstaan of laat naar bed gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:11 schreef DjVero het volgende:
Racen op zaterdag, mogen ze vaker doen. Zondagen tijd voor het gezinnetje, lekker man!
Ik respecteer de mensenrechtenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar moet daar dan elke keer hier melding van gemaakt worden?
En ook over de Sprintraces dat die niet leuk zijn?
Ik mag wel blond zijn, maar ik mankeer toch nog niet veel aan mn geheugen![]()
Ja, het zal heus dat mensenrechten niet worden gerespecteerd, maar ik respecteer wel andermans religie (en des lands gebruiken als ik in dat land ben). Zolang ze ook mij respecteren verdienen ze dat.
🤨quote:Zo. Nou wil ik het er niet meer over hebben, maar gewoon over de Formule 1. De auto's. Het racen.
Ontopic.
En dat is dus het punt, dat gebeurt institutioneel niet binnen de Islam en de Islamitische wereld en eigenlijk binnen geen enkele religie.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:15 schreef Sally het volgende:
Zolang ze ook mij respecteren verdienen ze dat.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:25 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En dat is dus het punt, dat gebeurt institutioneel niet binnen de Islam en de Islamitische wereld en eigenlijk binnen geen enkele religie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 28-02-2024 15:13:56 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:27 schreef Sally het volgende:
[..]Dat stenen werpen nemen ze daar nog wel wat letterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alle grandstands in Bahrein zijn uitverkocht, stukje fact free framen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel redelijk ondemocratische landen met een hoop oliegeld zonder echte sportcultuur met lege tribunes, in de zandbak.
Met circuits met een onaantrekkelijk ontwerp, lage regenkans en weinig binding voor de coureurs.
Al met al een beetje een moetje, een stukje sportswashing en een sfeerloos geheel.
Lieten ze niet een deel van de tribunes bewust leeg? Al is dat overal een probleem.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar alle grandstands in Bahrein zijn uitverkocht, stukje fact free framen.
Abu Dhabi is vaak hetzelfde verhaal, net als Qatar vorig jaar. Ook zijn de ticketkosten lager dan bij de meeste GP en zijn ze dus een stuk toegankelijker dan de altijd financieel discrimerende VS.
Het 'historie' verhaal is deels waar, een stukje traditie op de kalender is mooi. Maar qua toeschouwerervaring, veiligheid en werkomstandigheden voor de teams hebben de Tilkedromes helaas ook veel vooroordelen. Vier van de 24 GP in het Midden-Oosten is wel teveel, geografisch gezien. Die 4 zouden wel kunnen roteren om de 2 jaar, met bijv. een India dat terugkeert voor de regio.
De algehele toeschouwersaantallen liggen lager, er staan geen grandstands voor 80-100k man, maar eerder 30-50k. In Bahrein zijn er 45.000 grandstand plekken die zijn uitverkocht.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lieten ze niet een deel van de tribunes bewust leeg? Al is dat overal een probleem.
Dat ze de kaartprijzen wat lager houden klopt wel. Garageruimte en toeschouwersposities zijn op zich wel een plus bij de nieuwere circuits.
Eerst zien dan geloven. Ik heb het daar nog nooit vol zien zitten.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Maar alle grandstands in Bahrein zijn uitverkocht
Is het al raceweek?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zijn nu lekker op elkaar aan het katten en over het circuit en alle andere onzin wat erbij hoort.
Het wordt tijd dat de vrije trainingen gaat beginnen
quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
We zijn nu lekker op elkaar aan het katten en over het circuit en alle andere onzin wat erbij hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je ziet bij de FIA/Liberty toch hetzelfde als bij de FIFA: hoe kan er zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld verdiend worden met een product. Dat grote geld zit niet meer in Europa, dat zit bij de oliesjeiks in het Midden-Oosten. Dat er dan aan de lopende band mensenrechten worden geschonden, ach dan kijken we toch gewoon even de andere kant op die paar dagen. Gewoon een leuk persbericht opstellen dat de faciliteiten goed zijn, dat de lokale emir de sport ook omarmt en weer door!quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zouden we dit soort dingen niet mogen bespreken, het gaat toch over de sport in z'n geheel?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind het bij de FIFA wat extremer, die zou de belangen van de nationale bonden moeten behartigen maar zijn ondertussen druk bezig hun (prive) zakken te vullen, dat is bij de FIA niet zo, Liberty moet je daar dan ook los van zien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je ziet bij de FIA/Liberty toch hetzelfde als bij de FIFA: hoe kan er zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld verdiend worden met een product. Dat grote geld zit niet meer in Europa, dat zit bij de oliesjeiks in het Midden-Oosten. Dat er dan aan de lopende band mensenrechten worden geschonden, ach dan kijken we toch gewoon even de andere kant op die paar dagen. Gewoon een leuk persbericht opstellen dat de faciliteiten goed zijn, dat de lokale emir de sport ook omarmt en weer door!
FIFA is inderdaad helemaal genant. Maar Liberty gaat imo ook de verkeerde kant op. Veel te veel bezig met de 'show', dat mag wel een tandje minder af en toe.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het bij de FIFA wat extremer, die zou de belangen van de nationale bonden moeten behartigen maar zijn ondertussen druk bezig hun (prive) zakken te vullen, dat is bij de FIA niet zo, Liberty moet je daar dan ook los van zien.
Eens ja, in principe zou een sportbond de sport moeten bewaken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FIFA is inderdaad helemaal genant. Maar Liberty gaat imo ook de verkeerde kant op. Veel te veel bezig met de 'show', dat mag wel een tandje minder af en toe.
Nyck de Vries.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou dat zijn met die hand op de beker?
Horner, die ligt wel vaker zijn hand op wat niet van hem isquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Meer straatnachtraces voor jouquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Abu Dhabi is vrijwel altijd een zaadrace. Het is dat er af en toe een WK beslist wordt, verder is het niet veel.
Maximaal 2 avondraces is wat mij betreft trouwens ook meer dan genoeg. Het bijzondere is er inmiddels wel af met zoveel van die wedstrijden.
Genspireerd op Lollipopmabquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Lando = Zorro.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook letterlijk wat er bedoeld werd met deze zin. Ze doelen juist op stenigen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat stenen werpen nemen ze daar nog wel wat letterlijk.
F1 vind ik ook wel een showsportquote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FIFA is inderdaad helemaal genant. Maar Liberty gaat imo ook de verkeerde kant op. Veel te veel bezig met de 'show', dat mag wel een tandje minder af en toe.
Eensch.quote:Op woensdag 28 februari 2024 13:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
een showsport zijn de harlem globetrotters. Het is geen spelletje driften. Het is een spelletje zo hard mogelijk rijden en daar gaan soms dingen fout die spectaculair zijn. Spectaculair is ook als iemand 0,001 sneller is als de ander of in de laatste sector van de kwali 2 tienden omdraait in een halve tiende winst.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 vind ik ook wel een showsport
De sport is show omdat het gevormd is op het maken van tv. Het is groot geworden omdat het een vermarkt iets is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
een showsport zijn de harlem globetrotters. Het is geen spelletje driften. Het is een spelletje zo hard mogelijk rijden en daar gaan soms dingen fout die spectaculair zijn. Spectaculair is ook als iemand 0,001 sneller is als de ander of in de laatste sector van de kwali 2 tienden omdraait in een halve tiende winst.
Dat is de entertainment en showfactor van de F1. Geen fanboost, attackmode, boxshowdartsopkomst
Er is al even geen fanboost meer..quote:Op woensdag 28 februari 2024 15:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eensch.
Show elementen mag je lekker laten bij de FE met hun fanboost en attackmode.
Mario kart is er niks bij.
Vrijspreken en toch er uit trappen.quote:
Nu ze dit op haar CV heeft zal ze vast in aanmerking komen voor een baan bij Toto.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Direct onderzoeken of die werkneemster niet een pion is van Ferrari of Mercedes
Lijkt me niet h, gewoon even wachten op officieel statement van Red Bull en/of Horner.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrijspreken en toch er uit trappen.
Dat zou raar zijn.
Televaag is opeens wel heel stil. Gerucht is al een tijdje uit.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:32 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Dismissed.
Nu even het rituele gejank van Toto en Lewis afwachten en over tot de orde van de dag.
https://www.telegraaf.nl/(...)hristian-horner-vrijquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Televaag is opeens wel heel stil. Gerucht is al een tijdje uit.
Negatief verhaal over horner was altijd veel eerder bekend dan bij de rest.
Dit was van een uur geledenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:32 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Dismissed.
Nu even het rituele gejank van Toto en Lewis afwachten en over tot de orde van de dag.
Op het moment van mijn post ook echtquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hristian-horner-vrij
Iedereen zegt het inmiddelsquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AD zegt het ook:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a5d820efc/
Ja goed nieuwsquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen zegt het inmiddels
Incl Red Bull.
OM NOM NOMMMMMMMM!quote:
HORNER - DOTDquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Het live topic is nog geen dag open en mensen gaan nu al offtopic hier![]()
Dan wens ik je morgen veel succesquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Is niet gek, er wordt nog niet gereden dus er is niets te bespreken over het rijden. Komt morgen vast goed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het TOTD moet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat het TOTD moet zijnTotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat spitsvondigquote:
Weer werkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wens ik je morgen veel succes
Werken en teamuitje van werkquote:
Ik moet alleen morgen werken en daarna weekendquote:
Bofkont!quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet alleen morgen werken en daarna weekend
Gewoon goeie secundaire arbeidsvoorwaarden waardoor het mogelijk isquote:
Die jongen is gewoon lekker ontspannen voor het begin van het nieuwe seizoen. Mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:39 schreef beantherio het volgende:
Max speelt ondertussen gewoon een potje FC24 met de rest van team Redline: https://www.twitch.tv/teamredline
Nee hoor, het nieuwe seizoen van Formule 1 staat niet gewoon te beginnen.![]()
Mijn manager vond het een goed plan om een functioneringsgesprek te plannen terwijl ik wilde "thuiswerken"quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga morgen weinig meekrijgen van de trainingen. Heb een werkdag op locatie.
Yeah, dan moet je oppassen met je reageren, of hij heeft de eerste (denk ik toch!) puntjes van kritiek op zijn lijstje staan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mijn manager vond het een goed plan om een functioneringsgesprek te plannen terwijl ik wilde "thuiswerken"Tweede training ga ik wel kijken
Gewoon F1TvPro op mobiel naast je zettenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mijn manager vond het een goed plan om een functioneringsgesprek te plannen terwijl ik wilde "thuiswerken"Tweede training ga ik wel kijken
Voor bespreken van de kalender verwijs ik graag naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:35 schreef franklop het volgende:
Maar goed, 24 races is echt wel teveel dus.
Het leek zo'n sympathiek figuur toen hij de titels aaneen reeg bij Mercedes maar nu het allemaal wat minder gaat lijkt ie z'n frustraties af te geven op dit soort dingen. Voor Toto geldt overigens hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor bespreken van de kalender verwijs ik graag naar een ander topic.
Krijgen we weer het gezeik hier
Maarehh.... VRIJE TRAININGEN vandaahaaaggg!![]()
![]()
Hoeveel zand heeft RBR lopen strooien? Of... Juist niet omdat die in de zandzakken zaten
Denk dat Lauda wel een aardige katalysator was daar, toen hij wegviel viel het ware karakter van de anderen wat meer op.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het leek zo'n sympathiek figuur toen hij de titels aaneen reeg bij Mercedes maar nu het allemaal wat minder gaat lijkt ie z'n frustraties af te geven op dit soort dingen. Voor Toto geldt overigens hetzelfde.
Lekker rood truitje wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Moet je ook wel een Duitse voor zijn, 10:32 mensen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Ik heb nu een beeld voor me dat Sandra met een notitieblokje naast de ingang staat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Nog nietquote:
F1 TV heeft het soms wel, als bijv. er pitreport is, of als Sam wat technisch uitlegt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Tarado het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat zowel Viaplay als F1TV niet PiP modus hebben zoals ziggo, voor VT's vind ik dat wel handig.
Ik heb nu F1TV en Viaplay tegelijk aanstaan dus multi is het welquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
F1 TV heeft het soms wel, als bijv. er pitreport is, of als Sam wat technisch uitlegt.
Maar niet dat je het zelf in kan stellen.
Wellicht is Multiviewer iets voor je (ergens in het/ een ouder topic van de Ervaring F1 TV staat het uitgelegd)
quote:
Oh nee he. NIet het Viaplee commentaar?!quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee he. NIet het Viaplee commentaar?!
(en weer het gezeur erover...?![]()
![]()
keep out the door...?)
Beetje teveel Jos maar je moet wat verzinnen als je veel replica's verkopen wil.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:30 schreef mikieu het volgende:
Vindt iemand die helm van Verstappen mooi?
Nog niet gezien. Aan het werk nuquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:30 schreef mikieu het volgende:
Vindt iemand die helm van Verstappen mooi?
"NO BRAKES!"quote:
Zhou dan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
Zhou alweer binnen begint lekker
Copy, we are checking.quote:
Foto van Jos?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje teveel Jos maar je moet wat verzinnen als je veel replica's verkopen wil.
Zit zijn eigen meninkjes er weer even snel doorheen te drukken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Allard zit Antonelli te downplayen en te doen alsof er alleen maar prut in FRECA rijdt![]()
Allard moet eens vaker gewoon racen kijken.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
merc zit er beter bij dit jaar???
Max komt eraanquote:
Idd, hier zit veel meer inquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Netjes!
Al kan er nog flink wat af
we plakken de nr1 af en kijken naar de restquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:41 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen kampioen, dit is gespeeld.
dat is wel de kracht van maxquote:
Dus er zit ZEKER nog meer in!quote:
GMTA, ik vul net mijn post aanquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er zit ZEKER nog meer in!
Wijquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GMTA, ik vul net mijn post aan
Wie?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Allard zit Antonelli te downplayen en te doen alsof er alleen maar prut in FRECA rijdt![]()
Allard moet eens vaker gewoon racen kijken.
Dat gaat er wat raar uit zien, duct tape op mn tv...quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
we plakken de nr1 af en kijken naar de rest
postitquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat gaat er wat raar uit zien, duct tape op mn tv...![]()
Oeh, denken in oplossingenquote:
boogschutter hequote:
Zal wel weer Viaprut zijnquote:
*proest - ja sorryquote:
Nee, hier ook niet.quote:
boksquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
boogschutter he![]()
Sky heeft het druk met Ham en zijn toekomst naar Ferrari
quote:
hier ook niet.quote:
Heb je een mogelijkheid te switchen van audiokanaal dan?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben Allard nu al beu.
Zal dit verder in het ViaPlay-topic posten.
Niet heel gek.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
boogschutter he![]()
Sky heeft het druk met Ham en zijn toekomst naar Ferrari
ben blij dat ik via sky 'gedwongen ben' om te kijkenquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben Allard nu al beu.
Zal dit verder in het ViaPlay-topic posten.
Wat ben jij gemeenquote:
littery jumpingquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
bad up and downshifts
jumping max
Geen idee, maar ik mute ook vaak gewoon. Heb aan de beelden in principe wel genoeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid te switchen van audiokanaal dan?
Regie zit voor alle races in de UK waar ook de graphics e.d. vandaan komen, aangezien die ook wegvallen is het dus gewoon een probleem tussen F1 Media & Technology Centre in de UK en Viaplay in NL.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer zwart beeld. Aldi-troep in Bahrein.
"And lo and behold, the car was jumping."quote:
Nee, schakelen reageert slecht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
of gaat Max nu ineens beweren dat ze last hebben van porpoising
doen of de auto nu dezelfde problemen heeft als Merc had
ja ja ja ja ja mijn engels is er niet op vooruit gegaanquote:
Bij Viaplay niet, ik ben inmiddels wel op Engels bij F1TV gestapt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid te switchen van audiokanaal dan?
Je Nederlands ook nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja mijn engels is er niet op vooruit gegaan
je nederlandsquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet
Dan luister je er miet naarquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wat kan ik me toch doodergeren aan die twee Nederlandse commentatoren die elkaar continu te slim af willen zijn
ZIt bij VP in tegenwoordig idd, maar dan moet je wel apart inloggen ergens, begreep ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Viaplay niet, ik ben inmiddels wel op Engels bij F1TV gestapt.
Garbagequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja mijn engels is er niet op vooruit gegaan
Krijg je als ze selectief radio berichten gaan uitzenden en de context weglaten. Vermoeiend altijd dat netflix niveau van de FOM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nee, schakelen reageert slecht.
Was niks selectiefs aan. Was letterlijk te horen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Krijg je als ze selectief radio berichten gaan uitzenden en de context weglaten. Vermoeiend altijd dat netflix niveau van de FOM.
Nog niet geprobeerd dit jaar, vorig jaar wel maar zonder succes.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
ZIt bij VP in tegenwoordig idd, maar dan moet je wel apart inloggen ergens, begreep ik.
kloptquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet
Tijd voor versie 5.0?quote:
F1 is een haantjessport, voor zowel de rijders als de toeschouwersquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wat kan ik me toch doodergeren aan die twee Nederlandse commentatoren die elkaar continu te slim af willen zijn
euh dat duurt nog ff ruim 6 jaar... geduldquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor versie 5.0?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is een haantjessport, voor zowel de rijders als de toeschouwers
quote:
quote:
Ow ow ow.... eh.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
wie gaat de eerste schade rijden??
Gene, the car is fucking slow.quote:
Leclerc.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:57 schreef greysbones het volgende:
wie gaat de eerste schade rijden??
Op Soft!quote:
Lekker, doe mij ook!quote:
Klopt. Maar toch lekker voor hemquote:
voor hoeveel mensen moeten we een kamertje voor je regelen?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker, doe mij ook!
Nou... op softs... dus vanzelfsprekend sneller dan de M's?quote:
Zeker!quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch lekker voor hem
Zal jou eens regelen, wijsneusquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor hoeveel mensen moeten we een kamertje voor je regelen?
Da's toch een meme hier? Net als begin tijdperk, niet alles serieus nemen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou... op softs... dus vanzelfsprekend sneller dan de M's?
Voorlopig snelste tijdquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's toch een meme hier? Net als begin tijdperk, niet alles serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |