Nog nietquote:
F1 TV heeft het soms wel, als bijv. er pitreport is, of als Sam wat technisch uitlegt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:17 schreef Tarado het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat zowel Viaplay als F1TV niet PiP modus hebben zoals ziggo, voor VT's vind ik dat wel handig.
Ik heb nu F1TV en Viaplay tegelijk aanstaan dus multi is het welquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:24 schreef Sally het volgende:
[..]
F1 TV heeft het soms wel, als bijv. er pitreport is, of als Sam wat technisch uitlegt.
Maar niet dat je het zelf in kan stellen.
Wellicht is Multiviewer iets voor je (ergens in het/ een ouder topic van de Ervaring F1 TV staat het uitgelegd)
quote:
Oh nee he. NIet het Viaplee commentaar?!quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh nee he. NIet het Viaplee commentaar?!
(en weer het gezeur erover...?![]()
![]()
keep out the door...?)
Beetje teveel Jos maar je moet wat verzinnen als je veel replica's verkopen wil.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:30 schreef mikieu het volgende:
Vindt iemand die helm van Verstappen mooi?
Nog niet gezien. Aan het werk nuquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:30 schreef mikieu het volgende:
Vindt iemand die helm van Verstappen mooi?
"NO BRAKES!"quote:
Zhou dan.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
Zhou alweer binnen begint lekker
Copy, we are checking.quote:
Foto van Jos?quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje teveel Jos maar je moet wat verzinnen als je veel replica's verkopen wil.
Zit zijn eigen meninkjes er weer even snel doorheen te drukken.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Allard zit Antonelli te downplayen en te doen alsof er alleen maar prut in FRECA rijdt![]()
Allard moet eens vaker gewoon racen kijken.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
merc zit er beter bij dit jaar???
Max komt eraanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |