Op het moment van mijn post ook echtquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hristian-horner-vrij
Iedereen zegt het inmiddelsquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AD zegt het ook:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a5d820efc/
Ja goed nieuwsquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen zegt het inmiddels
Incl Red Bull.
OM NOM NOMMMMMMMM!quote:
HORNER - DOTDquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Het live topic is nog geen dag open en mensen gaan nu al offtopic hier![]()
Dan wens ik je morgen veel succesquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Is niet gek, er wordt nog niet gereden dus er is niets te bespreken over het rijden. Komt morgen vast goed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het TOTD moet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat het TOTD moet zijnTotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat spitsvondigquote:
Weer werkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wens ik je morgen veel succes
Werken en teamuitje van werkquote:
Ik moet alleen morgen werken en daarna weekendquote:
Bofkont!quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet alleen morgen werken en daarna weekend
Gewoon goeie secundaire arbeidsvoorwaarden waardoor het mogelijk isquote:
Die jongen is gewoon lekker ontspannen voor het begin van het nieuwe seizoen. Mooi.quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:39 schreef beantherio het volgende:
Max speelt ondertussen gewoon een potje FC24 met de rest van team Redline: https://www.twitch.tv/teamredline
Nee hoor, het nieuwe seizoen van Formule 1 staat niet gewoon te beginnen.![]()
Mijn manager vond het een goed plan om een functioneringsgesprek te plannen terwijl ik wilde "thuiswerken"quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:13 schreef Starflyer het volgende:
Ik ga morgen weinig meekrijgen van de trainingen. Heb een werkdag op locatie.
Yeah, dan moet je oppassen met je reageren, of hij heeft de eerste (denk ik toch!) puntjes van kritiek op zijn lijstje staan.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mijn manager vond het een goed plan om een functioneringsgesprek te plannen terwijl ik wilde "thuiswerken"Tweede training ga ik wel kijken
Gewoon F1TvPro op mobiel naast je zettenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:21 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mijn manager vond het een goed plan om een functioneringsgesprek te plannen terwijl ik wilde "thuiswerken"Tweede training ga ik wel kijken
Voor bespreken van de kalender verwijs ik graag naar een ander topic.quote:Op donderdag 29 februari 2024 07:35 schreef franklop het volgende:
Maar goed, 24 races is echt wel teveel dus.
Het leek zo'n sympathiek figuur toen hij de titels aaneen reeg bij Mercedes maar nu het allemaal wat minder gaat lijkt ie z'n frustraties af te geven op dit soort dingen. Voor Toto geldt overigens hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor bespreken van de kalender verwijs ik graag naar een ander topic.
Krijgen we weer het gezeik hier
Maarehh.... VRIJE TRAININGEN vandaahaaaggg!![]()
![]()
Hoeveel zand heeft RBR lopen strooien? Of... Juist niet omdat die in de zandzakken zaten
Denk dat Lauda wel een aardige katalysator was daar, toen hij wegviel viel het ware karakter van de anderen wat meer op.quote:Op donderdag 29 februari 2024 08:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het leek zo'n sympathiek figuur toen hij de titels aaneen reeg bij Mercedes maar nu het allemaal wat minder gaat lijkt ie z'n frustraties af te geven op dit soort dingen. Voor Toto geldt overigens hetzelfde.
Lekker rood truitje wel.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Moet je ook wel een Duitse voor zijn, 10:32 mensen.
quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Ik heb nu een beeld voor me dat Sandra met een notitieblokje naast de ingang staat.quote:Op donderdag 29 februari 2024 09:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |