Dit was van een uur geledenquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:32 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Dismissed.
Nu even het rituele gejank van Toto en Lewis afwachten en over tot de orde van de dag.
Op het moment van mijn post ook echtquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)hristian-horner-vrij
Iedereen zegt het inmiddelsquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AD zegt het ook:
https://www.ad.nl/formule(...)-red-bull~a5d820efc/
Ja goed nieuwsquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen zegt het inmiddels
Incl Red Bull.
OM NOM NOMMMMMMMM!quote:
HORNER - DOTDquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Het live topic is nog geen dag open en mensen gaan nu al offtopic hier![]()
Dan wens ik je morgen veel succesquote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Is niet gek, er wordt nog niet gereden dus er is niets te bespreken over het rijden. Komt morgen vast goed.quote:Op woensdag 28 februari 2024 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het TOTD moet zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 28 februari 2024 18:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat het TOTD moet zijnTotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wat spitsvondigquote:
Weer werkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wens ik je morgen veel succes
Werken en teamuitje van werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |