"And lo and behold, the car was jumping."quote:
Nee, schakelen reageert slecht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
of gaat Max nu ineens beweren dat ze last hebben van porpoising
doen of de auto nu dezelfde problemen heeft als Merc had
ja ja ja ja ja mijn engels is er niet op vooruit gegaanquote:
Bij Viaplay niet, ik ben inmiddels wel op Engels bij F1TV gestapt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid te switchen van audiokanaal dan?
Je Nederlands ook nietquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja mijn engels is er niet op vooruit gegaan
je nederlandsquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet
Dan luister je er miet naarquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wat kan ik me toch doodergeren aan die twee Nederlandse commentatoren die elkaar continu te slim af willen zijn
ZIt bij VP in tegenwoordig idd, maar dan moet je wel apart inloggen ergens, begreep ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Viaplay niet, ik ben inmiddels wel op Engels bij F1TV gestapt.
Garbagequote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja mijn engels is er niet op vooruit gegaan
Krijg je als ze selectief radio berichten gaan uitzenden en de context weglaten. Vermoeiend altijd dat netflix niveau van de FOM.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef Managarm het volgende:
[..]
Nee, schakelen reageert slecht.
Was niks selectiefs aan. Was letterlijk te horen..quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Krijg je als ze selectief radio berichten gaan uitzenden en de context weglaten. Vermoeiend altijd dat netflix niveau van de FOM.
Nog niet geprobeerd dit jaar, vorig jaar wel maar zonder succes.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:52 schreef Sally het volgende:
[..]
ZIt bij VP in tegenwoordig idd, maar dan moet je wel apart inloggen ergens, begreep ik.
kloptquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet
Tijd voor versie 5.0?quote:
F1 is een haantjessport, voor zowel de rijders als de toeschouwersquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
Wat kan ik me toch doodergeren aan die twee Nederlandse commentatoren die elkaar continu te slim af willen zijn
euh dat duurt nog ff ruim 6 jaar... geduldquote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor versie 5.0?
quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 is een haantjessport, voor zowel de rijders als de toeschouwers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |