zonnevlekken my ass.quote:
Dat is best knap in bahrein.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
maar dan heb je toch ook V1 tvquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
ViaShit.
Ik geloof het verder wel, tot de 2e sessie allemaal
F1TVquote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dan heb je toch ook V1 tv
kijk die dan
te hard over de kerbs geragd!quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso zijn stuur staat naar rechts 🧐😀
Vanuit huize RedBull komt 'VCARB', 'RB' (AR-BIE) of 'Racing Bulls' als aanwijzing hoe men ze hier bij de Oostenrijkers op televisie zullen noemen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik noemde ze al Visa, is ook officieel
Straks lijkt me.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Long runs nu. Denk kwalificatie runs straks of morgen.
Zolang Lewis geen toptijden neerzet hoeven we daar niet bang voor te zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:24 schreef Sabata het volgende:
zit hier op kantoor met f1tv aan, werkt prima. Alex Jacques is een fijne commentator zolang hij rustig praat. als hij gaat schreeuwen slaat zijn stem steeds over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |