plank mag maar 10mm afslijtenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:18 schreef Managarm het volgende:
Als die Mercedes te vaak over de curbs gaat dan staat ie aan het einde van de race 10 cm lager.
Smash?quote:
Zou wel een actie zijn.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton is getrolld door Mercedes in de simulator. Straks hebben ze ineens de beste auto.
😁quote:
dan kan hij alsnog de 8ste titel pakken en bij Ferrari zijn zakken vullen.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hamilton is getrolld door Mercedes in de simulator. Straks hebben ze ineens de beste auto.
Mercedes krijgt glow upquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:16 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
waakvlam onder de Merc
Meestermove zou dat zijn 🤣🤩quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kan hij alsnog de 8ste titel pakken en bij Ferrari zijn zakken vullen.
Je weet wat sarcasme is hè?quote:
dat dusquote:
we wachten morgen afquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat vooralsnog niet echt lekker met RBR in deze sessie
ligt wel te laag, dus in de quali komt hij hoger te liggenquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Mercedes rijdt idd niet verkeerd.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt wel te laag, dus in de quali komt hij hoger te liggen
quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allemaal positieve geluiden over Merrie, hier word ik blij van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Racing Bulls? Valt wel mee hoorquote:
Zal niet veel hoger zijn denk ik.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt wel te laag, dus in de quali komt hij hoger te liggen
red Bull is ook RBquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Racing Bulls? Valt wel mee hoor
P6.quote:
Team van Max is Red Bull Racing en dus RBRquote:
We gaan het zien. Het lijkt me heel sterk dat er ineens een ommezwaai is gemaakt. Aan de andere kant, alles is mogelijk.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef tja77 het volgende:
Bij Sky is het nu al feeststemming, Karun zit te stuiteren op z’n stoel, en Crofty vind die 0,5 sec. achterstand van Verstappen op Hamilton helemaal geweldig.
Gelukkig doen commentatoren in NL nooit zoiets soortgelijks. Chauvinismequote:Op donderdag 29 februari 2024 16:37 schreef tja77 het volgende:
Bij Sky is het nu al feeststemming, Karun zit te stuiteren op z’n stoel, en Crofty vind die 0,5 sec. achterstand van Verstappen op Hamilton helemaal geweldig.
op rood p20, waardeloosquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:40 schreef PzKpfw het volgende:
Norris schaaft de bodem even wat bij.
En DRS dicht.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max volle tank zo te zien.
Ja definitief einde tijdperkquote:Op donderdag 29 februari 2024 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
Schakel net in. Einde tijdperk Max?
Krijgen we een ouderwetse Mercedes strijd?
Juich maar niet te vroeg.quote:Op donderdag 29 februari 2024 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk eens een wisseling van de wacht, dit is echt geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |