quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:52 schreef Was-beer het volgende:
Het is nog geen zaterdag zegt Ashley. Nee was het maar zo'n feest
Hoor het alleen als sommigen pratenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ligt het aan mijn koptelefoon of zit er een enorme krakende ruis in het geluid?
Daar sta je dan kleine jongen met je grote mond..quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano kan in zijn huidige staat niet 100% geven
Volgens mij Ronihaquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ligt het aan mijn koptelefoon of zit er een enorme krakende ruis in het geluid?
Koptelefoon is de boosdoener![]()
Ze MOET deze game winnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef Gellarboy het volgende:
hoezo zit de toxic queen nou weer ineens te janken?!
bang dat ze het niet gaat reddenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef Gellarboy het volgende:
hoezo zit de toxic queen nou weer ineens te janken?!
nee even aan en uit gezet (koptelefoon) nu weer goed geluidquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoor het alleen als sommigen praten![]()
![]()
![]()
Zonder flauwekul, ik hoor het niet
oké, fair. ik ga daar ook van janken. van blijdschap.quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
bang dat ze het niet gaat redden
Ai!quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee even aan en uit gezet (koptelefoon) nu weer goed geluid
gelukkig hoor dit pas een half uur![]()
Hoorde in mezelf ook de jaws-tune toen ik die 2 op Dilano af zag lopenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen die zo altijd zo lelijk praat met Ashley over Dilano en Ronahi nu meelevend doen.
Vals mens. Beetje spion spelen voor Ashley.
Ja hij moet nu zijn best doen om zieltjes te winnen, voor het geval hij op de bank komtquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef Was-beer het volgende:
Dilano gunt het Jimmy meer dan zichzelf
Gaat erom dat ze sabeau weg willen hebben. Karen zegt tegen dilano gei staat sterk buiten hequote:Op woensdag 28 februari 2024 10:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen die zo altijd zo lelijk praat met Ashley over Dilano en Ronahi nu meelevend doen.
Vals mens. Beetje spion spelen voor Ashley.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoorde in mezelf ook de jaws-tune toen ik die 2 op Dilano af zag lopen
En nee, mijn koptelefoon doet het prima
En ik zie het precies andersomquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef ben34567 het volgende:
Omdat er een Nederlandse man weg moet zag ik liever Jimmy dan Dilano vertrekken. Jammer
quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:58 schreef lojanda het volgende:
Voordat Dilano de gameroom inging zei hij nog dat hij bang was om te winnen van Jimmy.. hij heeft echt nog niets van Jimmy gewonnen![]()
Ik hou zo van afstraffen bij dit soort uitspraken
Dat blijft het mooie, ik ben het overigens met je eens, ik vind Dilano een eng mannetjequote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik zie het precies andersomGrappig he hoe iedereen het weer anders ziet.
Wordt lastig, ik wil hem zien rocken dat heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat onze rockster zaterdag wel gaat
Zijn verhaallijn zit er wel op
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ik zie het precies andersomGrappig he hoe iedereen het weer anders ziet.
hij heeft altijd wel weer smoesjesquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano kan in zijn huidige staat niet 100% geven
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
Dilano iets over dat jimmie graag tegen een 100% van hem wil strijden en dat nu niet kon
Voor een sporter is het wel een enorme aansteller zegquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is gewoon weer zo 'n mindgame.
Mijn hoofd zit niet 100% in het spel
Dilano BB 24
Graag dit soort berichten lekker op Fb of X latenquote:Op woensdag 28 februari 2024 10:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Heb al posts gezien dat Tom best nog harder had mogen slaan of zelfs met een voorwerp.
Sommige fans gaan veel te diep in dit soort programma’s en sporen fysiek geweld aan (en hier nota bene tegen een jong meisje die uiteindelijk ook maar het spel speelt op haar manier).
Chiara heeft zich ook incognito moeten zetten omdat ze maar haatberichten bleef krijgen.
Heb je wel eens met sporters.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Voor een sporter is het wel een enorme aansteller zeg
Maar dat hoorde ik hem een tijdje terug inderdaad zeggen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
Omg![]()
Zweefteef Dilano wist dit al van te voren.. hij had dit al gedroomd en dit zou niet zijn week worden. Wat dat betreft passen Sabeau en hij goed bij elkaarbeiden leven ze in een fantasiewereld
Jimmy heeft gewoon heel veel geduldquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:03 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
![]()
Jimmy moet hier toch ook schijtziek van worden
Had hij afgelopen zaterdag al overquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:16 schreef lojanda het volgende:
Omg![]()
Zweefteef Dilano wist dit al van te voren.. hij had dit al gedroomd en dit zou niet zijn week worden. Wat dat betreft passen Sabeau en hij goed bij elkaarbeiden leven ze in een fantasiewereld
Whatskebeurt ? Pannekoekpols opgelopen ?quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom heeft flink last van de klap ...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee...quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Whatskebeurt ? Pannekoekpols opgelopen ?
Dat zal best hij gooit er al zolang hij daar zit allerlei onzin uitquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat hoorde ik hem een tijdje terug inderdaad zeggen.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zal best hij gooit er al zolang hij daar zit allerlei onzin uit
Volgens mij door houthakken?quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Whatskebeurt ? Pannekoekpols opgelopen ?
Ja dat deed hij zeker en dat komst natuu Ook dat hij doorheeft in wat voor positie hij staat en een heel groot vermoeden heeft dat hij deze week (week zeven) op de bank komt en dan weg is. Dat heeft hij meerdere keren gezegd. Hij weet natuurlijk ook wel dat hij target is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had hij afgelopen zaterdag al over
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Den Danny deze week compleet afgemaakt.quote:
Jimmy blijft denk ik over als laatste Nederlandse man. Wen d'r maar an!quote:Op woensdag 28 februari 2024 10:57 schreef ben34567 het volgende:
Omdat er een Nederlandse man weg moet zag ik liever Jimmy dan Dilano vertrekken. Jammer
34quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Ja maar schat, ik zie jou niet als een meisje die dingen van anderen mensen pakt, snap je? Zo ben jij niet"
Alice: "Nee, maar jij kent mij, snap je, jij bent 34/7 met mij en jij weet hoe ik bent, maar het voelt gewoon niet goed"
......
Helemaal klaar met die tweequote:Op woensdag 28 februari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Ja maar schat, ik zie jou niet als een meisje die dingen van anderen mensen pakt, snap je? Zo ben jij niet"
Alice: "Nee, maar jij kent mij, snap je, jij bent 34/7 met mij en jij weet hoe ik bent, maar het voelt gewoon niet goed"
......
Zie ik ook als enige bevredigende kandidaat.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy blijft denk ik over als laatste Nederlandse man. Wen d'r maar an!
Kan enorm lachen om Jimmy, maar hij is wel de two-face van dit seizoen.quote:
Bijzonder he na gister wat hij gezegd heeftquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Alice: "Nee, maar jij kent mij, snap je, jij bent 24/7 met mij en jij weet hoe ik bent, maar het voelt gewoon niet goed"
......
Jimmy speelt het spel het beste.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan enorm lachen om Jimmy, maar hij is wel de two-face van dit seizoen.
Dit jaquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het een soort "Ik ga op reis en neem mee..." spel isquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:28 schreef Was-beer het volgende:
Glenn: het heeft niks met rekenen te maken, het is gewoon onthouden
Precies, toen sprak ie nog z'n afschuw uit over 'dat ze helemaal om die knop heen was gaan staan', waar het eerder nog gewoon een hand op de knop was. Dacht toen al, nog even en ze heeft die knop met d'r kont naar Groningen gestuurd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bijzonder he na gister wat hij gezegd heeft
is Tom slecht in onthouden ? het gaat over kleuren onthouden of zoetsquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom zal wel verliezen van Tyron, als het onthouden is.
Helemaal mee eens. Dat pizza bakken was leuk maar verder heb ik hem niet meer gezien.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:30 schreef kiki2024 het volgende:
Danny mag van mij naar huis, geen enkel spel gewonnen deze week, en voegt weinig toe behalve brood bakken.
Hij kon elk gesprek dat hij had gehad met Karen letterlijk na vertellen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is Tom slecht in onthouden ? het gaat over kleuren onthouden of zoets
Jimmy doet wel vaker hele heftige uitspraken waar hij vervolgens later weer op terugkomt. Hij heeft hier zelf ook al eens eerder over gezegd dat hij zich soms een beetje te veel laat meeslepen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, toen sprak ie nog z'n afschuw uit over 'dat ze helemaal om die knop heen was gaan staan', waar het eerder nog gewoon een hand op de knop was. Dacht toen al, nog even en ze heeft die knop met d'r kont naar Groningen gestuurd.
hyperfocus to the rescuequote:Op woensdag 28 februari 2024 11:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Tom zal wel verliezen van Tyron, als het onthouden is.
Of ze doen wel 6 genomineerd en 2 naar huisquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:39 schreef Hznootje het volgende:
Dan zal er ook nog wel een spel oid komen voor de 6 die powerless zijn..Ga er niet vanuit dat er 6 genomineerden zijn
wat is er gebeurd met hemquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
LIgt er wel aan hoe BB pannekoekgate in beeld gaat brengen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk niet dat wanneer Tom zou verliezen hij veel te vrezen heeft
Hij kan vals zijn en dat is wat hij ook zei in zijn introductie filmpje.. het even geduurd maar het komt er nu uitquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
hangt er van af wat deze tekst betekendquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:39 schreef Hznootje het volgende:
Dan zal er ook nog wel een spel oid komen voor de 6 die powerless zijn..Ga er niet vanuit dat er 6 genomineerden zijn
Precies, zij spelen daar het spel, en niet zij maar wij zijn degenen die meer horen en zien dan de bewoners.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy doet wel vaker hele heftige uitspraken waar hij vervolgens later weer op terugkomt. Hij heeft hier zelf ook al eens eerder over gezegd dat hij zich soms een beetje te veel laat meeslepen.
Daarnaast speelt hij een dubbelspel tegen sommige mensen. Met Jimmy weet je het maar nooit.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als ik dat pruimendantenbekkie van Glenn zie moet ik iedere keer aan Jan Klaassen denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik vermoed dat de powerfull people hun genomineerden moeten kiezen uit de powerless peeps.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:39 schreef Hznootje het volgende:
Tyron blijft vaak langer rustig in zijn hoofd.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is Tom slecht in onthouden ? het gaat over kleuren onthouden of zoets
Ah nee niet weer...Laat dan ons maar kiezenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de powerfull people hun genomineerden moeten kiezen uit de powerless peeps.
Maar dan speel je dus niet met je hart wat hij wel altijd beweertquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy doet wel vaker hele heftige uitspraken waar hij vervolgens later weer op terugkomt. Hij heeft hier zelf ook al eens eerder over gezegd dat hij zich soms een beetje te veel laat meeslepen.
Daarnaast speelt hij een dubbelspel tegen sommige mensen. Met Jimmy weet je het maar nooit.
Ik heb ook niets met en zie het meer als opvulling. Voor mij hoeft hij nu nog niet weg en zie liever op dit moment moraalridder Tyron of bankhangende Randy vertrekkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:30 schreef kiki2024 het volgende:
Danny mag van mij naar huis, geen enkel spel gewonnen deze week, en voegt weinig toe behalve brood bakken.
ik kan veel bij Ty bedenkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tyron blijft vaak langer rustig in zijn hoofd.
Ik denk dat Tyron beter is
Of er gaan er deze week twee weg en daarom kiezen uit zes bewoners of er kunnen er nog twee bewoners zich vrij spelen..quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:39 schreef Hznootje het volgende:
denk ook wel dat de kans groot is dat er 2 gaanquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of er gaan er deze week twee weg en daarom kiezen uit zes bewoners of er kunnen er nog twee bewoners zich vrij spelen..
Dat denk ik want kan me niet voorstellen dat er zes op de bank komen en er dan maar één iemand moet vertrekken.
Juist wel. Hij doet wat hij voelt. Hij heeft jammer genoeg Dilano in zijn hart(vriendschappelijk) waardoor hij niet ziet wat voor Smeagul Dilano is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan speel je dus niet met je hart wat hij wel altijd beweert
23 maart is er een dubbele exit, heb ik gelezen ik dacht bij bbnl/be ik heb het wel gelezen iig.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Of ze doen wel 6 genomineerd en 2 naar huis
Ik zie het andersquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Juist wel. Hij doet wat hij voelt. Hij heeft jammer genoeg Dilano in zijn hart(vriendschappelijk) waardoor hij niet ziet wat voor Smeagul Dilano is.
Het is maar net hoe je dat interpreteert: Jimmy heeft een paar mensen in zijn hart gesloten waar hij alles voor doet daar (Tom en Dilano), die zal hij zo lang mogelijk beschermen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan speel je dus niet met je hart wat hij wel altijd beweert
ach ja als je al bijna een half uur loopt te zeverenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijdsbesef is lastig daar blijkbaar. Ashley en Karen zijn nu zo'n 25 minuten weg max.
Hoe rustig hij in het begin Tom probeerde te overtuigen van de pingpong balletjes vond ik wel chapeauquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan veel bij Ty bedenken
maar rustig hoort daar zeker niet bij
opgefokte puber wel
die man is al bij mij al 1000 x afquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoe rustig hij in het begin Tom probeerde te overtuigen van de pingpong balletjes vond ik wel chapeau
Tot nu toe dacht ik 5 en dan op maandag en donderdag 1 weg en 3 op zaterdag. Heb even geteld als ee nu elke week een uit dan zijn ze de 6e april met 5 overquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
met nog 7 exits te gaan tot finale zouden er 2 kunnen gaan.
Dan gaan er 4 de finale week in
Ik hoop dat ze nog even wachten met 2 tegelijkertijd, hoe leger het huis, hoe saaier het wordt.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk ook wel dat de kans groot is dat er 2 gaan
Dat dacht ik ook, maar als er nu 2 gaan dan vallen er in totaal nog 8 af 12-8=4quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tot nu toe dacht ik 5 en dan op maandag en donderdag 1 weg en 3 op zaterdag
Die is ook opgefokt omdat hij kosten wat het kost wil winnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Tyron blijft vaak langer rustig in zijn hoofd.
Ik denk dat Tyron beter is
Whahahaquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny : Tom wou gister met Sabeau praten, maar hij zei, zonder die daar (Ty). Daar kwetst hij Ty mee!
![]()
len met haar vriend heeft ze niet gewonnen maar gepaktquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik hoop dat Randy een keer wint van Alice, Alice won alles eetentjes, ontbijt en ook nog bellen met haar vriend ik vind ze heeft voor nu wel ff genoeg gehad.
Dat is het spel, als je het goed speelt win je, niets mis mee lijkt mijquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:51 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik hoop dat Randy een keer wint van Alice, Alice won alles eetentjes, ontbijt en ook nog bellen met haar vriend ik vind ze heeft voor nu wel ff genoeg gehad.
Dat vind ik dus ook. Voor mij zou er ook niet iedere week iemand weg hoeven. Iedereen al die weken games winnen en daarmee punten verzamelen en dan pas in de laatste week één voor één wegspelen.. dat zou perfect zijnquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog even wachten met 2 tegelijkertijd, hoe leger het huis, hoe saaier het wordt.
Vorig jaar vielen er nog 2 af in de laatste week. Charlotte en Lindsey.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als er nu 2 gaan dan vallen er in totaal nog 8 af 12-8=4
en hij weet dat hij het never van tom gaat winnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny wil maar wat graag Tom weghebben ... weer een Vlaming minder.
Die Danny zegt niet zo heel veel maar dat is echt een sneak hoor..quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny wil maar wat graag Tom weghebben ... weer een Vlaming minder.
Ook dat en hij wist alle namen van de vrienden van Karen goed op te noemen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij kon elk gesprek dat hij had gehad met Karen letterlijk na vertellen.
Dat zou betekenen geen dubbele exit of 1 week geen exitquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vorig jaar vielen er nog 2 af in de laatste week. Charlotte en Lindsey.
Danny nu wegstemmen is niet in het belang van Ashley.quote:Op woensdag 28 februari 2024 11:30 schreef kiki2024 het volgende:
die gaat nietquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:00 schreef KinKiJan het volgende:
Nope, Ashley won, prima, kan Karan de bank op
Maar toch praat hij liever dat hij luistert volgens Tyronquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ook dat en hij wist alle namen van de vrienden van Karen goed op te noemen.
Dilano blij dat hij iig niet met haar op de bank zit..quote:
bank is nog niet bekend hequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Karen al in de stress gaat een mooie bank worden.
Ashley vrij ... het 2e is nog onduidelijk.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Dus Karen genomineerd en Ashley vrij?
Neequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Dus Karen genomineerd en Ashley vrij?
Tuurlijk Danny.... Zelfs in Brussel hoorde ze het nadreunenquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:56 schreef ledn81 het volgende:
Danny hoorde de klap van de pannenkoek binnen door de deur heen. Zo hard was de mep
Boeit me niet, Karan op bankquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat niet
2 vlaamse dames nog maar
Die ziet weinig kan weinig en doet weinigquote:
pssstquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boeit me niet, Karan op bank![]()
Vorig jaar was Bart na vertrek van Ali 2 weken de laatste Vlaamse man..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze is een nuttige steun voor Ashley, dat is op zich al genoeg.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die ziet weinig kan weinig en doet weinig
Dillie weg lijkt mij een leukequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nu dus dilano, Danny en karen tot nu toe op de bank. Danny gaat er vanuit dat er nog 2 afgaan.
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:05 schreef greysbones het volgende:
rare volgorde weer
van games
[..]
pssst
we moeten er nog 6Boeit me nog steeds niet, Karan op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Boeit me nog steeds niet, Karan op de bank
Ja dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beste stookhout in dat huis, dat telt ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze laat zich idd heel goed gebruiken.. Kaatje is mi ook gewoon een beetje dom.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is een nuttige steun voor Ashley, dat is op zich al genoeg.
Dilano is topturner die laat echt niet iemand anders winnen omdat het misschen moeilijk voorquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:07 schreef mazaru het volgende:
Ahhh Dilano verliest omdat hij Jimmy niet wil laten verliezen. Dat is gewoon heel moeilijk voor hem
Ze is een beetje koekerondquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Beste stookhout in dat huis, dat telt ook
Op zich zou ie het Jimmy best kunnen gunnen, maar dat moet je dan wel vooraf zeggen en niet nadat je verloren hebtquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dilano is topturner die laat echt niet iemand anders winnen omdat het misschen moeilijk voor
de ander is om te winnen.
Dilano verzint elke dag een nieuwe smoes waarom hij niet van Jimmy kan winnen. Hij vindt zichzelf zo verschrikkelijk geweldig dat het niet in zijn hoofd opkomt dat Jimmy gewoon beter is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dilano is topturner die laat echt niet iemand anders winnen omdat het misschen moeilijk voor
de ander is om te winnen.
Zou geen visquote:
Dilano doet zich altijd mooier voor als dat hij werkelijk is..quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
de ander is om te verliezen.
Ik denk dat het ook een soort tactiek was.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dilano doet zich altijd mooier voor als dat hij werkelijk is..
Ashley denkt dat zij ff de boel kan bepalen wie ze gaat redden🙄quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley rekent alvast even uit dat ze Karen wel gaan redden als ze moeten gunnen
Juist door haar zure reactie heeft ze bij mij afgedaan. Maar heb liever sabeau of dilano eruitquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley legt uit dat Karen wel BB krediet heeft opgebouwd bij de rest met de acties van eerder deze week. Ze zegt het anders
Dat was niet wat ze zei. Ze zei wie het allemaal Karen wel zou gunnen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:15 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Ashley denkt dat zij ff de boel kan bepalen wie ze gaat redden🙄
Dan sloeg Tom waarschijnlijk met de pannekoekpanquote:Op woensdag 28 februari 2024 11:56 schreef ledn81 het volgende:
Danny hoorde de klap van de pannenkoek binnen door de deur heen. Zo hard was de mep
Karen?quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist door haar zure reactie heeft ze bij mij afgedaan. Maar heb liever sabeau of dilano eruit
Dan gaan we dat maar doen.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley doet alvast een oproepje om te stemmen op Ka
En iedereen die te dicht in de buurt van Ashley komt is de hare.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik heb Karen door, zoals nu naast Dilan die blik dat is der echte karakter, bij Ashley en dat lacherig is een act, ze houd Ash te vriend omdat die een grote mond heeft en niet bang is hem te gebruiken en ook voor haar.
Maar die blik zoals nu zie ik vaker nu zonder Ash in de buurt
En Sabeau staat er bovenop.. maar gewoon erg dom van Randyquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:23 schreef Was-beer het volgende:
Randy vertelt even hoe hij het gedaan heeft terwijl Tyron op een afstandje staat en alles kan horen
Ja ah zo ja die pakt ze even aan ja ook, ja ik heb der nu echt door zag van de week ook die blik van der echt zo'n vuile bitch blik. Bespeelt heel goed Ash moet ook wel want als die er achter komt heeft ze oorlog!quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En iedereen die te dicht in de buurt van Ashley komt is de hare.
Tom, Alice...
Ohja die moet ook nogquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Sabeau staat er bovenop.. maar gewoon erg dom van Randy
randy heeft al gewonnenquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Alice wint, die luie rat mag wel weer op de bank met Dylano en Tyron
Ashley deed het ookquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:24 schreef kiki2024 het volgende:
jimmy rellen. het is oneerlijk dat kan je hier niet roepen. randy gaf teveel info
Luie ratquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ik hoop dat Alice wint, die luie rat mag wel weer op de bank met Dylano en Tyron
Oh jammer dus
Alice onder de indruk dat hij 7 heeft gehaald. Precies waar dilano op uit is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano nog maar eens zeggen normaal kan ik verder
adhd en autismequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Is het nou autisme wat Tom heeft? Dan zou hij hier weleens heel goed in kunnen zijn?
Ook.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Is het nou autisme wat Tom heeft? Dan zou hij hier weleens heel goed in kunnen zijn?
Adhd en vorm van autismequote:Op woensdag 28 februari 2024 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Adhd met een stukje autisme zei hijquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
klopt, mijn zoon heeft autisme inmiddels 32 jaar, maar onthouden van volgordes en dat soort dingen is hij een kei inquote:Op woensdag 28 februari 2024 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
Daarom "zou kunnen".quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Niet iedereen met een vorm van autisme heeft dezelfde kenmerken
quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
vanaf Donderdag zijn de nominaties bekend altijd toch
Dat zijn wel twee potentiele mensen om hem van de bank af te halen. Denk dat dit eerder slecht nieuws voor Karen is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
Jimmy en Randy vrijgesteld. Gevaarlijk scenario voor Dilano als Tyron nu ook nog wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |